Mira, Het wordt je gewoon zo ontzettend gegund, dat we allemaal met je meeleven!! Leuke reactie van je mannetje
Meiden: Ff totaal offtopic!!! Net gebeld door de politie, morgenochtend fotoconfrontatie! Manlief kan gelukkig mee, dus gaat goed komen. Hopelijk kan ik iemand aanwijzen en het onderzoek verder helpen!!!
Jez: Hopelijk niet, tenzij ze van een zwangerschap komen Dan vind ik het prima!!! Werden net weer gebeld. Wordt een weekje later, te weinig personeel (in ieder geval niet iemand die mij de foto's mocht laten zien ). Dus nu de 4e op stap daarvoor!
Thea, ik hoop dat het bloed lekker weg blijft en dat alles er nog zit wat er hoort te zitten *blijft duimen voor Thea*
In heb toch een afspraak gemaakt voor morgen bij mijn eigen dokter en hoop toch dat het wat gestegen is
Hoi meiden, Ik kan op rood , tweede kerstdag bruinverlies en vanmorgen zette het door, had het ook eigenlijk wel verwacht, wel een paar negatieve testen verder, denk dat ik volgende keer maar eens wacht met testen voor ik overtijd ben.....wel lekker regelmatige cyclus dat is dan weer een voordeel! Heb ook duidelijk mijn ei gevoeld dit keer. Iedereen die roze is geworden van harte en alle rode meiden succes en op naar een ROZE 2012!!
Marleenmama: *knuffel* Thea: *knufffffel* ik ga voor je duimen!! Hier niks te melden. Gekeken of mijn medicatie de menstruatie uit kan stellen.. kan wel maar niet deze variant. Pfff weet ik nog niks.
even een vraag als ik morgen nog eens bloed laat nemen zou mijn HCG wat hoger kunnen zijn? een beetje he weet ook dat niet veel kan zijn
Hoi Allemaal Helaas ben ik 2de kerstdag ongesteld geworden :s Dus ik maag op rood. Srry voor de late reactie maar tis was/is er drukjes op het moment.. Iedereen een heel goed uiteinde gewenst en dat er een hoop roze in het nieuwe jaar te zien is. Groetjes