ik heb gisterenavond een test gedaan etos eigenmerk en daar lijk ik een heel vaag lijntje op te zien staat in topic testen en vagetesten wie heeft mij op blauw gezet,heb ik niet door gegeven toch?
Angel haha net andersom gedaan dus. Mannen thuis, vrouwen op stap. Super!!! Zwarte cross gangers, waar gaan jullie voornamelijk voor kijken? De cross? De muziek? Zo ja welk podia?
Dit jaar zijn we begonnen bij de cross, daarna Ilse de Lange en Miss Montreal (die was super) en daarna het terrein over. Als laatste naar de hardrock (sepeltura of zo iets) niet echt mijn gerne. Dus eigenlijk overal en nergens. Op een gegeven moment gingen we ergens wat eten en kwamen we met meiden uit Zeeland aan de klets, die hadden speciaal een vouwwagen gekocht voor de cross. Vind de sfeer altijd super. Je klets met iedereen en er gebeurd (bijna) nooit iets betreft vechten ed. Echt een aanrader voor iedereen.
Ben t eens met Angel!! Zoveel volk daar en zo goed als geen gedonder en anders ist gewoon 1 klap of duw uitdelen en staan ze daarna samen een pilsje te drinken. Dit jaar op vrijdag bij hoofdpodium gestaan. Zaterdags overdag de cross vnl. Savonds hoofdpodium. Vraag me niet meer wie er speelden. Ben dat kwijt haha. Maar door regen hoofdtent ingevlucht. Liep ik daar in mn poncho van de Action druipnat haha. Zondags eerst cross en toen.overal en nergens zon beetje en weer de discotent in....hilarisch met die mannen van mij. Daarna hoofdpodium voor Jovink!!
Spannend Senna! Ik heb ongeveer een half uurtje geleden al een kaarsje voor je aangestoken hoor. Voor de positieve energie. Rustig aan meid. Tot straks.
Hier net terug van de dokter had hem verteld dat ik eergisteren al bloed had laten trekken en dat het ma 15 was hij heeft niet gezegd dat het niet goed is ik vroeg hem wel wat ik nu dan ongeveer moest hebben en hij zei normaal verdubbeld dat elke dag dus dan moet je ongeveer 60 hebben nu ik mag pas om 16.00 uur bellen mijn temp was weer 36.9 ondanks ik al om 3 uur wakker was
Mijn NOD is (denk ik) zaterdag of zondag! Ik weet het niet precies omdat dit onze 1ste ronde is. Gisteren al eens een testje gedaan,kon het niet laten hahaha. Maar nog gewoon Omo wit! Heb wel al de hele week lichte krampen in mijn buik,richting schaamstreek. Ook heb ik wat rimpeltjes rondom mijn tepelhof,herkent iemand dit?? Ik weet niet zo goed wanneer ik nu weer kan testen,toch voel ik vanalles in mijn lichaam. Jullie ook allemaal succes!!
senna; Succes straks bij de echo!! tinkerbell; mijn duimen draaien! thea; is het nu echt einde verhaal? snap dat je verlangen naar een beebje al sterker word.. je bent al 3 keer zo dichtbij geweest...