meiden ik zag roze! ik zag ook rood... maar die wil ik niet zien! vandaag moet mijn ongi komen.. maar nog niks.. 3 dagen een beetje bruine afscheiding gehad en nu sinds gister niks meer! Hopelijk gaat mijn cyclus niet langer dan 40 duren.. dat vind ik eigenlijk lang genoeg.. maar dan moet ie vandaag komen! we zullen zien! Allemaal leuke dagen gehad??
ja idd maar goed anders moest we wachten tot morgen en dan was het lang wachten hoor het ventje zei net al dan doe je dadelijk al ma weer een test en zei tegen hem seg heb net al gepiest ja dan drink ma veel ik zeg da gaat ook niet want dan verdund het hihihi hij kan precies ook niet wachten hahaha
Ik kan nu dus woensdag pas weer testen.. pff hoe ga ik dat overleven! Vanavond eet ik bij schoonouders, die hebben carpaccio en dat vind ik heel erg lekker.. maar.. dat mag niet als je zwanger bent en aangezien die kans nu behoorlijk aanwezig is >.< Wat zouden jullie doen?
ja vloei nog wel Kelly. Within je kan het in princiepe gewoon eten hoor want de eerste 6 a 8 weken is er geen bloedcontact tussen jou en de kleine. Tinkerbell ik durf niks over de test te zeggen helaas
Lijkt mij een goed idee. Stomme kruis testen. Maar hoewel de foto niet scherp is, zie ik wel een +. Als hij negatief is komt daar toch een -? Ik ken deze testen alleen van het vage testen topic eigenlijk. Geen persoonlijk ervaring. Ik wacht met spanning op je kv test.. DUIMDUIMDUIM!!
Jammer! Maar je zit nog voor NOD hè, gewoon de andere test op je NOD doen. Think Pink! het is nog niet over hoor.
Hoeveel minuten is het nu buiten de tijd? Soms droogt ie gewoon wat langzamer op volgens mij. Helena wat vind jij?
tinkerbell; ik denk zwanger hoor! vind de cb plus op mn tel goed zichtbaar (ook in negatief) en.ik had bij kv eerst ook vage streepjes... net aan binnen de tijd en dan werden ze later donker indrooglijntjes zouden nog veel later verschijnen... en daarbij; dit was je zoveelste urine van de dag toch? als je daar al een streepje mee piest zal ie morgen wel helemaal leuk zijn toch?
Ja vind ik ook. Ik zou niet eens durven testen als ik niet minstens een paar uur mijn plas heb opgehouden.
ik ga zo mn leven wagen in de AH gekke mensen allemaal heb gelukkig alleen groente, gehakt en nog n CB nodig mannetje wil t morgenochtend nog n keer zien hahah