Mira Oh wat balen van je nega test maar het is nog niet voorbij hè, je zit op 12dpo dus je bent nog vroeg. Je weet natuurlijk niet hoelang het duurt met de bevruchting en innesteling. Moeilijk om iets te zeggen over je temp. 0,5 is nogal een verschil ook.
@ Mira: van tempen heb ik geen verstand maar ik kan knuffels geven als de beste!! ... *KNUF* en ik duim voor je dat je gewoon te vroeg bent met testen en dat je over een paar dagen een supermooie test in je handen hebt!
Thanks meiden!!! Ben echt heel erg teleurgesteld... Had gehoopt op een super licht streepje ofzo, maar na 5 minuten was daar niks van te zien Maandag test ik nog een keer, dan ben ik 14 DPO, maar ik heb weinig hoop meer :'(
Speciaal voor onze Mira HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG!!!!!!!!! Kom meid, je temp is niet betrouwbaar en je test is nog voor NOD. Niet de hoop opgeven, het is nog niet over hoor. Je zit nog steeds in de race! Geen bloed geeft moed en maandag ga je gewoon nog een keer testen. Dan is tenslotte pas je NOD. *duim duim duim duim*
Goeiemorgen! @Mira: Mss was je idd wat te vroeg en duurt het langer voor je HCG aanmaakt. Ik duim voor je!
@ Mira: Balen dat je test negatief was, hopelijk wordt hij de komende dagen toch positief! @ Iedereen: Fijne jaarwisseling alvast toegewenst!
Meiden: Thanks! Net even zitten huilen van alle fijne berichtjes. Manlief heeft me ook getroost. Vraagt hij opeens heel droog "Wat is HCG???". Had hij zien staan bij het berichtje van Rosa Moet ik half huilend aan een man uit gaan leggen wat HCG is... Zag er vast leuk uit dat moment
Mira Ach lieverd toch.. Ik las net bovenstaand berichtje en moest lachen maar tegelijkertijd springen de tranen in mijn ogen. (hormonen) Het is jullie zo gegund! Het klinkt misschien een beetje raar maar ik moet al aan je denken als ik zelf net heb getempt. Vraag mij gelijk al af wat jouw temp zal zijn. Ik vind het reuzespannend, eindelijk een ei en een leger aan zaadjes.. Aan jullie ligt het iig zeker niet. Morgen heb je waarschijnlijk nog niks aan je temp vanwege de jaarwisseling. Dus we kunnen niks anders doen dan hopen, duimen en kaarsjes branden. Geen bloed geeft moed en maandag zullen we dan verder zien. *Geeft nog even een extra dikke hcg-knuffel*
Voor NOD moet je de hoop nooit opgeven! Ik test altijd week na NOD pas positief....geen bloed geeft moed! Ik begin steeds meer te denken dat wat ze op de echo hebben gezien helemaal niet klopte. Ik dacht 2 dec ongi te worden, maar volgens echo had ik juist eisprong. Toen dat maar aangenomen (ook toen ik 5 dec een bloeding kreeg, dacht ovu bloeding). Maar misschien was het wél gewoon ongi! Dan hebben we ei gemist (die week dus helemaal niet opgelet, omdat ik dacht op het wachtbankje te zitten) en zou ik nu rond 2 januari weer ongi moeten worden! Als dat zo is, wel fijn natuurlijk! Maar dan voelt het wel als gemiste maand
Bo12 ´klinkt´ heel logisch wat jij nu zegt. Al snap ik je gevoelens qua gemiste kans. Het betekent dan wel dat er eigenlijk niet zoveel mis is met jouw cyclus. Ik ben benieuwd wanneer je ongi gaat worden.
Ik ga even bedenken of ik nog weet of we evt ei benut kunnen hebben... Vanaf hoeveel dagen voor NOD geeft bloed posi uitslag over zwangerschap?
Meiden; ik heb even niet bijgelezen en met de hond die hier enorm in paniek is heb ik daar ook geen tijd voor, maar ik wil jullie alvast een hele fijne jaarwisseling en een ROZE 2012 wensen!!
Ik denk dat dit volledig afhangt van wanneer de bevruchting en innesteling heeft plaatsgevonden. En hoe snel je dan hcg aan zou maken.
Ach wat sneu voor je hond. Kan de dierenarts niks kalmerends voorschrijven? Jij ook een hele fijne jaarwisseling gewenst en een knalroze 2012!!!
We hebben 17 december plezier gehad en als 5 dec ongi was, was op 19 december mijn eisprong....heeft dat zin gehad? Maar dan had bloedtest nu ook iets moeten uitwijzen toch (4 dagen voor NOD dan) Ga geloof ik ook maar een andere banner maken.... Maar wel vreemd dat het niet klopt wat ze op de echo zagen dan?!
Mira: Ik zit in het zelfde schuitje als jij..........echt vervelend ik word er ook gek van en heb al 4 x getest ik doe er morgen weer een....... alles zwangere: Wil ook wel wat HCG dus gooi ook effekes hier wat naar toe