Dat is ook zo, bedoelde eigenlijk dat veel zwangeren in de lijst nog niet zo lang bezig zijn... En vind het extra jammer voor degenen die al langer bezig zijn. Sorry, refereerde meer naar mezelf toe...
En Mira: vind het zo naar voor je! Je had er zelf ook een goed gevoel bij en dan nu toch ongi Dikke knuffel!
Thanks meiden! Had het zelf ook zo gehoopt, goed gevoel er toch wel over. Helaas mag het niet zo zijn Gisteren om 0.00 uur ook echt even gehuild. Hele schoonfamilie zag echt te kijken van 'Wat is er nu opeens met jou aan de hand???'. Weten wel van onze kinderwens en de PCOS, maar niet dat ik net wel of net niet zwanger kon zijn op dat moment en het door het rood dus eigenlijk einde oefening was...
Maar reageerde je schoonfamilie nog wel op een fijne manier? En heb je binnenkort nog een afspraak bij de gyn? En goed dat je het er wel uitgooit hoor! Sterkte!
Mira Ik zit zeker al een minuut of 10 te bedenken wat ik je kan schrijven. Maar blijkbaar zijn er gewoon geen woorden te vinden die kunnen omschrijven hoe sh#t ik dit voor jullie vind. Als je nou tenminste iedere maand een kans kreeg... Ik kan mij voorstellen dat je er even door heen zit nu. Het zag er zo goed uit, je durft niet eens te hopen maar dat gaat vanzelf! En logisch ook, een knaller van een ovu-test. Super mooie tempen en een leger aan zaadjes. Waarom mag het dan niet zo zijn hĆØ? En nu mag je best even huilen hoor, je verdriet is terecht.. Maar lieverd na het uithuilen en even goed knuffelen met je man, gaat die roze zonnebril weer op hoor! Nieuw jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen! Je gaat super met afvallen en dat gaat nu gewoon door. Feestdagen zijn weer voorbij en jij gaat gewoon iedere dag even zumba-en en vastberaden door met je dieet. Ik denk echt dat dit je zal helpen om sneller een eisprong te krijgen. Kijk maar naar het resultaat tot nu toe. En anders gaat er gewoon weer een opsporingsbericht uit. Nou lieverd, dikke knuffel van mij! *gaat nu een kaarsje branden voor mira want nieuwe ronde is tenslotte alweer van start*
Veerle: Schoonfamilie reageerde er goed op, kreeg fijne en stevige knuffels Schoonzus zei me nog dat dit ons jaar ging worden, dat ze hoopte dat het snel zo zou zijn, dus mss had die wel door waarom ik moest huilen Ik moet de 12e weer naar de GYN. Ga mijn tempkaartje en foto's van de ovutesten meenemen om te laten zien. Hij zal blij voor me zijn dat er een eisprong was, maar het ook jammer vinden dat het helaas niet zo mocht zijn en dat we ook echt zwanger raakten (mss wel, dat deze vreselijke pijn van iets anders is...). Ik verwacht nog geen medicijnen te krijgen ivm PCOS, want ben nog steeds niet genoeg afgevallen Rosa: Ach meid toch... Vind je berichtje echt zo fijn om te lezen Word er helemaal blij van, krijg weer hoop, voel me een stuk beter! Vandaag mag ik verdrietig zijn, beetje zielig doen, dingen eten die ik anders niet mag eten (hebben net eten gehaald bij de Turk Lekker!!!) en heb gisteren lekker klein beetje champagne op (ter nagedachtenis aan een afgelopen jaar overleden tante van manlief hadden schoonouders een fles champagne, wat ze normaal nooit zouden drinken, in huis gehaald). Vanaf morgen gaan we er weer tegenaan. Gezond eten, lekker bewegen (Zumba ligt even bij mijn zusje, maar zal volgende week wel weer terug gaan komen ), positieve ROZE gedachten en lekker kletsen in het treintopic
Ik heb sinds gisteren de hele tijd steekjes in mijn buik en rond mijn navel. Is dat misschien een teken dat ongi eraan komt? En humeur is om op te schieten...heb het voor het slapen van de kids even goed gemaakt en gelukkig zeiden ze dat ze me nog lief vinden, maar ik was vandaag niet de leukste (vooral niet tegen manlief)
@ Veerle, klopt idd... heb de lijst even teruggekeken, hoop mensen die pas net bezig zijn en al zwanger zijn geraakt... Toch heel erg dubbel, ondanks dat ik het hen ook heel erg gun!!!
Ik blijf het vreemd vinden wat ik voel. Pijnlijke borsten, misselijk (vooral van bepaalde luchtjes) en zooooo moe....Heb de hele tijd een vreemd gevoel in mijn buik, maar kan ook van komende ongi zijn natuurlijk. Zucht....wat duurt wachten lang
Mira ik ben ook 1 van die meiden die snel zwanger (2x) is geraakt maar geloof me ik kan het me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Lees vooral voorstellen! Ik weet namelijk niet hoe het echt voelt! ... Ik wil je een dikke knuffel geven en ik wens je dan ook al het goeds toe in 2012 en ik hoop en duim dat al je wensen uit mogen komen!
Mira dikke knuff voor je meid. En je kunt t he dat afvallen. En dat beebje komt er dit jaar voor jullie. Blijf duimen. Hier klusmarathon begonnen...whieeee....dat ei ga ik nu echt niet missen. Bo hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Dit lijkt me ook niks. Kater is de deur uit gelukkig. Ma begint echt vooruit te gaan. Yahoo....merk dat ik me dan ook opgewekter voel. Vanaf morgen ben ik elke dag in de sportschool te vinden op dokters advies. (heb soms wel schop onder mn kont nodig hihi) Dames kom maar op met die roze spirit!!! T gaat hier knallen de komende maanden. Hou de klustrein maar goed in de gaten.
Hoi meiden! Allemaal een liefdevol en roze nieuwjaar gewensd! Ik hoop voor mezelf ook op een roze nieuwjaar, want vandaag (3 dagen overtijd) toch ongesteld geworden Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!!
@ Jeske, that's the spirit! Al een idee hoe je gaat klussen deze cyclus?! @ Zilla, balen meis! Op naar een roze 2012 dan!!!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - Mout (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82(9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) - Mamma 2 Boys (2e ronde, 4e kindje) - Marleenmama (1e ronde, 2e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiƫle mola, 1e kindje)) - Enfermera (2e ronde, 1e kinde) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Simone77 (8e ronde na bbz, 2e kindje) 24. - Leiff 3de kindje - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - helena14 (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) - Snoopy77 (2e ronde, 1e kindje) - Wuppie86 (8e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCK (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) - xSchaapjex (2e ronde, 1e kindje) 27. - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1 kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) - Laura1986 (1e ronde, 1e kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Zilla (7e ronde, 1e? kindje) - Doortje2311 (3de ronde, 1ste kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) - Charity2010 (2e kindje, ronde 4 na 2e miskraam) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) - Kruimel1 (3e ronde, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 103 21 zwanger, 49 ongesteld, 4 vlindertjes, 6 MMM, 10 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, 18 niets doorgegeven
Goedemorgen dames, Ik heb sinds me ongie (31-12) ontzettende steken aan linkerkant onderbuik niet de gewone steekjes die bij een menstruatie horen maar echt van die steken net of iemand met een puntige voorwerp heel hard steekt......dit lijkt me niet normaal toch?? Wat denken jullie moet ik me huisarts bellen?? Ik kan niet eens bukken
Missillie: Idd, wat Enjoylife al zegt: Als je denk dat iets niet goed is met je lichaam, altijd even de huisarts waarschuwen. Beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te laat!!! Hier een horrornacht achter de rug. Op zich prima geslapen (doe ik meestal tijdens mijn ongi), maar dus niet wakker geworden om te verschonen... Net een ravage in de badkamer gehad dus Pffff, nu weer enorme krampen Gisteren heeft manlief een warme, nou ja meer super hete, kruik voor me gemaakt. Kwam hij heel lief mee aan Ik ben, sinds ik de pil gebruik en daarna, niet meer zo erg ongi geweest en manlief heeft dit dus nog nooit meegemaakt, maar gaat er goed mee om! Vandaag dus een lekker lui dagje, want zal meer met verschonen bezig zijn dan met iets anders vandaag. Vandaag voor mij nog even geen roze gedachten, vandaag is rood... Wel weer mijn temp genomen. Is nog 36,5 maar zal nog wel een hele hoop lager worden.