Jeetje Senna, ik had wel wat anders verwacht......... Dus je weet nu nog niet waar je aan toe bent......... *knuffel meid*
Senna: Jammer dat je nog niet weet waar je aan toe bent... Duim voor goed nieuws volgende week!!! Fotoconfrontatie: Is goed gegaan. Kreeg een soort filmpje met daarin 10 foto's (voor- en schuinvoorkant) van personen te zien die allemaal op elkaar lijken. Moest het alleen aangeven als ik zeker was. Heb wel een nummer genoemd, bij 2 personen enorm getwijfeld en niks gezegd en opeens bij 1 persoon minder twijfel. Gezichtsvorm klopte en de blik in de ogen, daarop heb ik gelet. Krijg niet te weten of ik de juiste aangewezen heb, maar ze kon wel zeggen dat ze nog steeds bezig waren met het onderzoek en dat het uiteindelijk een groter geheel bleek. Dus we hebben de maatschappij een goede dienst kunnen bewijzen
@ Senna, jeetje meis wat een onduidelijkheid allemaal... Ik hoop dat je gauw meer te weten komt! *Knuffel van hier!*
nou he bah bah. weet ook nog niet wat ik er allemaal van moet vinden baal natuurlijk als een stekker.
Ik had me opgegeven voor NOD op 31 dec. maar was denk ik te laat. Nu nog steeds niet ongi. Het rommelt wel wat, gevoelige tot zere borsten, al drie nachten veel wakker 's nachts, vaak plassen..? Maar heb ook schoonmaakwoede gehad paar dagen terug en dat heb ik altijd vlak voor ongi. Ik ga er vanuit dat ik vandaag of morgen ongi word :-/
Balen Senna dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Hopelijk komen ze er snel achter waar die kleine wurm zich bevind en of alles nu wel of niet in orde is!! Sterkte!
Jeetje, Senna!! Wat zenuwslopend!!! Zou het dan nog wel kunnen!?!? JE HGC stijgt toch niet voor niks?!?
hoi dames. ik heb vanmorgen de poli gebeld zit me gewoon allemaal niet lekker. word aan alle kanten bang gemaakt dat een buitenbaarmoederlijke kan zijn en wat ik dan nu thuis deed want dan hoor je op de OK te liggen enzo. bah. Morgen word ik terug gebeld want me eigen gyn is er vandaag niet.
Senna: Meid toch... Wat vervelend dat je van alle kanten zulke dingen hoort! Ik hoop dat je morgen snel wat meer duidelijkheid krijgt van je GYN of snel een nieuwe afspraak hebt om het een en ander te bespreken. Dikke knuffel!!!
nou idd Tante van manlief die heeft gister naar het UMC gebeld want daar werkte een vriendin van haar die 3 keer een buitenbaarmoederlijke had en die zei van laat ze morgen maar bellen want die is niet goed.
Hé meid toch! Wat een onzekerheid.. Hoe gaat het nu met je? Ja kl#te natuurlijk, maar ik bedoel met je paniekaanvallen ed.? Heb je nog een beetje het overzicht of stroomt je hoofd helemaal over?
ik ben verder heel rustig geen paniekaanvallen geen extra meds gebruikt dan anders. Buikloop is over geloof ik.
Senna: Fijn dat je er relatief rustig onder kunt blijven. Gelukkig is de buikloop weer over, mss heb je zo een deel van je zenuwen verloren. Ik duim voor je meid! Vind het zo spannend voor je, wil ook gewoon weten wat er precies aan de gang is... Super dikke knuffel meid!
Nou een dikke pluim voor jou dan! Heel knap van je dat je ondanks dit alles wel rustig kan blijven. Goed hoor! En fijn dat de buikloop zo goed als over is. Dan voel je je lichamelijk iig iets sterker. Dikke knuffel meid!