Kruimel, gefeliciteerd! En alle andere dames op roze ook natuurlijk! Voor de anderen, heel veel roze voor 2012 gewenst!
ben er weer dames. heb de gyn gesproken ik hoef me pas zorgen te maken als hcg boven de 2000 is en er is nog niks te zien. Dus maandag zal die boven de 2000 moeten zitten en moet er wat te zien zijn.
heb net cb test gedaan hij is 3 plus en heb uitgerekend maandag moet de hcg rond de 2400 zijn en natuurlijk in de baarmoeder en dan mag ik op roze hihihi. Mijn moeder komt zo helep
Senna: Meid, ik hoop zo ontzettend dat je op roze mag maandag!! Probeer je je mond te houden tegen je moeder? Succes daarmee! Dikke knuffel meid!!!
nee mijn moeder weet van hoe en wat nu maar of ik zo een leuke reactie zal krijgen is nog maar de vraag. Mijn ma ziet ook alles aan mij dus verzwegen heeft geen zin
Senna: Het is en blijft jullie keuze! Dus leuke reactie of niet: Jullie zullen ermee doorgaan! En idd, moeders zien vaak al aan je hoe je jezelf voelt
volgens de gyn hoef ik me geen zorgen te maken want bbz waardes verdubbelen niet en dat gebeurt bij mij wel. Voor nu ziet alles eruit als een gezonde zwangerschap
@Senna Fijn dat je wat gerustgesteld bent. Nu duimen voor een roze maandag. Hoe reageerde je moeder? Zag ze het aan je?
Joehoe!!! Hier ben ik weer!!! Ik zag dat de lijst een beetje in het rode water gevallen is toen ik weg was? dikke knuffel aan de ongi-dames! Enjoylife en Kruimel, gelukkige zorgden jullie voor nog een roze noot op het einde! gefeliciteerd!! Senna, wat goed dat het toch nog goed loopt bij je!! Je maakte het wel even heeeel spannend! geniet er nu maar van! Liefs
Degene die alsnog op roze zijn beland, gefeliciteerd! Senna, ik hoop zo voor je dat het allemaal goed is!!! Ik duim zeker weten voor je!!