Ja ik heb dat idd ook met mijn mk gehad dat me buik zo warm was. hoop dat het iets betekend maar je bent al 9 dagen overtijd? waarom nog niet getest?
@rosa, wow mooie test, zo 1 zoek ik ook nog..... gefeliciteerd @Tinkelbel, ik zie m ook, gefeliciteerd
Met mk....mmm dat is niet wat ik wilde horen....haha. Ik heb al 3 keer getest (zondag, woensdag, maandag) heb je vast een poosje niet gelezen hier Rosa wat een knaltest! Wowie! Littledreamer, van harte gefeliciteerd!
Littledreamer, gefeliciteerd!!! Wordt toch weer een aardig roze lijst!! Ik ben ook erg benieuwd naar je foto!
Al de dames die op roze zijn gegaan een hele dikki proficiat hopen dat mijn streepje morgen donkerder is
Nu? Dus tijdens je zwangerschap? Dit soort kleine tekens geven me toch weer een beetje hoop... Blijf moe, gevoelige borsten houden, beter ruiken, blauwe aders hebben etc... Ben benieuwd wat de assistente van de gyn morgen zegt! Heb ook nog een dipstick van zwanger&kids. Misschien dat ik die nog wel eerst doe (ook al is manlief naar zijn werk en heb ik nog nooit zonder hem getest)
Littledreamer, ben benieuwd naar je test!! Helena, ook al zo'n knaller!! Dames op ROZE waar gaan jullie heen om te kletsen????
Nog even mijn test(jes) showen... De ene is van de 24ste dan andere van vandaag! Voor iedereen die op roze is, Joehoe, gefeliciteerd. Voor iedereen die deze maand geen geluk heeft en op rood staat, succes en sterkte, op naar de volgende maand. Alle wachtenden.. nog even volhouden
hey dames net terug van mijn mama zou kijken of ik morgen even de foto op de pc kan inscannen nu geen puff meer Rosa SUPER! Helena mooie test .. Zou ik dan mn banner ook maar eens gaan veranderen ?