Ff snel gelezen. Wat een mooie kerstcadeaus hebben.jullue. Gefeliciteerd!! Rosa overduidelijk meid. Mooue test. Moet bekennen.....ben jaloers. Hoop ooit ook zon test in handen te hebben bij me zelf. Maar hoop zakt ver weg. Heb gewoon een ***dag vandaag. Ondanks dat t net ma super goed ging vanmiddag.
Ff een knuf voor jou!!! Snap dat je je *** voelt!! Heb ik ook al even, niet lekker in mijn vel! En idd.....ook ik herken dat jaloerse gevoel.....ondanks dat ik het deze meiden ook allemaal onwijs gun!! Heel veel sterkte!!! Ook onze tijd komt hoop ik heeeeeel snel!!
Die van mij zag ongeveer net zo uit hoor. Is toch die van Z&K? Misschien ietsje donkerder maar kijk mijn kv test. Veel duidelijker.
ik heb ook gewoon gedronken en was nog minder dan een uur daarvoor naar de wc geweest.. morgen ochtend een kv testje!
Jeskejes en liefkleintje Dikke knuffel voor jullie hoor! Ik had zo graag samen met jullie op roze gewild. Helaas meiden. Maar we gaan gewoon heel hard duimen dat 2012 sneller roze wordt dan we nu ook maar durven hopen! Kom op dames zet je roze zonnebril weer op en think pink! Het komt gewoon goed!!
Nou die moet gewoon duidelijk zijn. Die van Z&K zijn gewoon lichter als die van KV. Ik heb nou heel wat testjes gedaan en ik zie ze op alle testen wel duidelijker worden. Maar die KV 2v5 wint!
Thx, lief!!! Ik denk dat het bij mij ook komt door de feestdagen en dat ik zeker weet dat ik niet meer zwanger het jaar uit zal gaan! Maar goed, nu niet treuren.....we zien allemaal super mooie testen voorbij komen!!! Ik hoop zo dat dit beebje nog lekker 35 weken bij je blijft zitten!!
Ben t helemaal eens met Liefkleintje. Dit zijn gewoon moeilijke dagen. Ben hartstikke blij voor de roze dames. Maar zuur ist wel. Spoojt vanalles door je hoofd dan hé. Roze dames...deze beebjes blijven plakken en verwacht mooie echos en foto's straks van jullie. *is op zoek naar dr roze bril, maar ist m ff kwijt, als iemand er nog 1 over geeft....* (ook leuk hier gaat t de hele avond al over beebjes enzo....blehhh...moeten toetje nog.
Jemig, even niet gelezen en jullie zitten hier al weer op 11(!!!!) pagina's!!! Correctie, het waren er zelfs 16! Iedereen die positief getest heeft, gefeliciteerd! Zag een aantal mooie duidelijk testen voorbij komen! Wauw!
Senna schoon ouders weten ervan en zijn zo heerlijk tactloos. En als ik dan down ben word vriendlief kwaad. Weet nu al dat ik t straks te horen kryg. Schoonzussen hebben t over babys van anderen, kinderen en dat ze al namen hebben en dat ze er samen.over praten en dat t ze zo leuk lijkt en dat xe jong moeder willen worden.....zal ik nog doorgaan?
ja hoor meid als het je oplucht. ik heb ook zulk aanhangels vreselijk ben blij dat ik de kerst weer voor 5de jaar op rij overgeslagen heb daar
Jeetje, Jeskjes.....ik snap dat ja daar heel down en verdrietig van wordt! En als ik eerlijk moet zijn....wat belachelijk van je schoonouders dat ze er ook zo in mee gaan terwijl ze weten van jullie kinderwens! Kan me voorstellen dat jij het ze gewoon wil vertellen! Zou het voor jou misschien wat makkelijker maken. Hier weten inmiddels ook steeds meer mensen het hoor! Ook omdat het ALTIJD over kinderen gaat en zwanger worden! Ik vind het erg fijn dat het mensen het weten. Niet om medelijden te krijgen ofzo, maar mss een beetje begrip?! Jammer dat je vriend jouw gevoel niet echt begrijpt! Knuff voor jou!!
Whahahaha, herkenbaar!! Hier ook het 2e jaar dat het me gelukt is!! Helaas in Jan wel een weekendje weg met ze.....nog veel erger eigenlijk!! Wat zie ik daar tegenop!!!!!!
Jeskejes, je mag mijn roze bril wel hebben *dikke knuffel voor Jeskejes* Meiden ik ga plat heb giga hoofdpijn en het wil niet zakken, en wil eigenlijk niets innemen , heb de hele dag al de pest erin vanwege die koortslip... lijkt wel of dat ie groeit met de seconde Slaap lekker!!!!