De uitslag van de zaadtest duurde bij ons best lang. Kregen 2.5 week later pas uitslag maar dat schijnt wel normaal te zijn. Ik weet ook niet waar dat aan ligt..
Aaah oke dat is inderdaad best wel lang! Was dat via de HA? Ben benieuwd.. hopelijk is t tegen die tijd al raak
Hier destijds ook. Maar hier deed/kon de huisarts het onderzoek niet en werd het in het ziekenhuis gedaan, daar werden ze ook onder de microscoop geteld met het blote oog zeg maar
Hier nou al echt 5 dagen donkere ovulatietesten dat ik denk nu komt de piek. Maar hij komt maar niet, begrijp er niks van.. En nou heb ik ook nog griep, zal ook niet ten goede komen. Word een zwakke ronde denk ik
Toch vals alarm ben ik bang. Die van net zag er zo uit. Rond 19.00 uur. En die daarvoor dus van 10.00 uur vanmorgen. Bah baal.
Hmm.. ik vind hem ook nog niet donker genoeg om hem inderdaad als positief te beschouwen. Zou gewoon rustig (en geduldig ) doortesten. Ik kan me altijd zo frustreren met die testen.
Wat vervelend irritant is dat als je maar geen duidelijkheid krijgt met die testen. Niet opgeven en gewoon doortesten en hopelijk voel je je gauw wat beter.
Ja dat snap ik wel hoor.. heb ik zelfs al met een ei rond dag 25. Zit nu op 16 en ze blijven nog negatief helaas en ik heb eerlijk gezegd geen puf om vanaf dag 10 om de dag te gaan seksen dus het is nu maar 1-2x per week en dan maar op het moment van de positieve test wat vaker..
NOD lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (0) 17 maart (4) LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lunaaa - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 4 na mk) Miikkaa - 32 - 1e kindje - ronde 4 18 maart (2) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 Miekkie - 38 jaar - 2de kindje - IUI 4 Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje - ronde 1 19 maart (3) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Ielse1986- 33 jaar - 1e kindje - ronde 18 Silani - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 maart (1) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (0) 22 maart (2) Ilse - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 maart (2) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 24 maart (0) 25 maart (1) Linda89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 29 maart (1) Vaasje- 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 30 maart (0) 31 maart (1) Orchidea-23 Jaar-tweede kindje-ronde 17 Nog geen datum (2) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) Totaal (20) Wachtend op de eisprong (16) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Vind het echt zo balen voor je! Hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt! Die onzekerheid word je ook gek van.
Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden.. Eigenlijk was het nog niet de planning om al voor een 4de kindje te gaan. Maar we hebben onbeschermde sex gehad gisteren ochtend, precies in mijn vruchtbare periode. Ik heb een regelmatige cyclus en voel duidelijk wanneer mijn eisprong eraan komt en dat voelde ik gisteren in de na-middag/avond. We hebben een dochter van 5, zoontje van 4 en een dochter van 2. De planning was eigenlijk te wachten totdat mijn jongste dochter (een zorgen kindje) een jaar of 4/5 is. Maar toch kriebelt het bij ons beide Ik denk dat onze omgeving ons voor gek verklaart maar een groot gezin lijkt ons erg leuk
Wat leuk en spannend! Hier is onze jongste ook een zorgen kindje, vind het daarom extra spannend nu. (volgens mij hebben wij al eens eerder in nod groepjes gezeten en heeeele lange tijd geleden!)
Ik vind het ook extra spannend nu.. dat alles goed gaat en er een gezond kindje geboren wordt is echt een wonder en daar ben ik me nu veel meer van bewust. Je profielnaam komt mij ook erg bekend voor! Hoe oud zijn jouw kids?
NOD lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (0) 17 maart (4) LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lunaaa - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 4 na mk) Miikkaa - 32 - 1e kindje - ronde 4 18 maart (2) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 Miekkie - 38 jaar - 2de kindje - IUI 4 Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje - ronde 1 19 maart (3) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Ielse1986- 33 jaar - 1e kindje - ronde 18 Silani - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 maart (1) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (0) 22 maart (2) Ilse - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 maart (2) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 24 maart (0) 25 maart (1) Linda89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 29 maart (1) Vaasje- 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 30 maart (0) 31 maart (1) Orchidea-23 Jaar-tweede kindje-ronde 17 Nog geen datum (2) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) Rowena25 - 28 jaar -2e kindje - ronde 3 na vmk Totaal (20) Wachtend op de eisprong (17) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
8, 6 en net 3. (denk dat je mij onder m'n oude profielnaam beter kent hoor) Ik heb inderdaad precies hetzelfde, mijn jongste kwam 13 weken te vroeg en ben erg bang dat zoiets weer gebeurt. Toch is de wens voor een 4e groter dan de angst. Wel hebben we in maart een gesprek in het ziekenhuis waar de jongste geboren is om de "risico's" te bespreken en welke medicatie ik tijdens deze zwangerschap moet slikken.