Ja klopt, maar hoef geen extra te slikken volgens de internist Edit: tijdens mijn vorige zwangerschap waren mijn bloed uitslagen goed
Dit wordt m'n eerste zwangerschap na de maagverkleining. Vind het best spannend eigenlijk, juist door alle horror verhalen
Snap ik. Geef dit ook aan je moet sowieso onder controle van de gyn lopen nu als je zwanger bent. Ik vond het wel fijn al die extra controles (echo’s )
Ja ik moet sowieso onder begeleiding van de gynaecoloog bevallen ivm vroeggeboorte van m'n zoontje maar nu helemaal. Vind het ook niet erg en een hele fijne gedachten dat ik extra goed in de gaten wordt gehouden.
Klopt! maar zo zijn ze al dagen dat ik denk nu is hij zo donker, hij is er bijna. Dus heb er een hard hoofd in.. Misschien heeft het te maken met dat ik een griepje heb dat hij daarom moeite heeft ofzo geen flauw idee!
Nee sinds afgelopen zondag(cd11) normaal heb ik duidelijke oploop, of als hij zo donker word dan knalt hij dezelfde dag of volgende dag nog. En het gebeurt nu maar niet. Heb wel vorige week acupunctuur gehad.. Maar weet niet of dat de reden kan zijn?
Ik heb al een zw test gedaan vandaag en die is negatief! En heb duidelijke menstruatie gehad 2 weken geleden.. Temp is daar ook te laag voor
Ja ik had toen ook een lage temp en een gewone menstruatie (daarom uiteindelijk met ovulatietesten begonnen) maar omdat ze dus elke keer bijna positief bleven een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Uiteindelijk bleek het niet goed te zijn en heb ik een miskraam gehad. Maar wel raar dat ze zo blijven zeg!
A oké dat is ook apart zeg.. Maar als deze testen op een zwangerschap zouden reageren had dat ook op een zwangerschapstest te zien moeten zijn.. Dus dan heb ik geen idee! Ben al helemaal bang dat ik geen eisprong krijg deze maand
Ja nogal.. Heb nu weleens heeeel veeel vruchtbaar slijm.. Heb gisteren seks gehad. Maar vanmorgen was de ovulatietest niet echt heel erg duidelijk ofzo. Maar het slijm vind ik wel echt opvallend. Ik ga straks nog een keer een testje doen..
Hier ook half positieve testen, ik blijf nog wel even door testen (voor de zekerheid) en anders beschouw ik dag 24 als positief...
Hier vandaag de eerste echo na de miskraam gehad, baarmoederslijmvlies was dik wat volgens de verloskundige kan betekenen dat er nog wat bloed zit maar ook dat er een ovulatie aan zit te komen. Dus ik hoop op het laatste
Ik denk dat die van 5-3 positief is geweest omdat hij nu weer afloopt. Denk dat je net die piek hebt gemist (in de middag)