Ohnee he dat is zo klote! Wij hebben de laatste tijd veel seks gehad maar ik merk dat dat voor mijn man niet perse hoeft Dus ik kom hem vanavond ook aant verleiden...... Dus ben heel benieuwd
Maar als ik de testen zie is het wel belangrijk dat het nog gezellig wordt gemaakt Twee onderste van vandaag. De laatste heb ik vanmiddag gedaan.
Ik zou gewoon zeggen, hup schouders eronder en gas op die lolly. Ik doe al het werk wel Hier zelf al de hele week griep maar dat weerhoud mij niet hoor, laat me niet m'n kansen ontnemen hahaha. Kan in 5 minuten gepiept zijn joh Hier gelukkig geen last van, vriend weet altijd hoe vaak we het moeten doen etc en zeker als mn ei eraan komt! Hij weet hoe graag ik het wil en hij gelukkig ook, zeker na de missed abortion is hij net zo in to het zwanger worden als mij. Hij zegt wel eens trek je wat leuks aan? Maar dan zeg ik altijd trek jij zelf dan ook wat leuks aan? En dan is 't meestal gelijk over Zou als ik jou was 't idd nog even gezellig maken hihi
Gelukkig heeft mijn vent nooit genoeg seks hahah. T gaat gelukkig altijd vanzelf en ik wil er niet te veel druk op leggen, bedoel, we zijn pas net bezig. Ik let gewoon op mijn vruchtbare dagen maar hier gelukkig altijd wel veel seks. Maar in de vruchtbare dagen blijf ik wat langer liggen ipv direct naar de wc te gaan
We hebben het net gezellig gemaakt dus op goede hoop Hij zei nog. Man jeetje jij wil echt altijd. Ik zeg ik zet een film op die jij wil zien. Maar jij gaat je wel effe douchen. Met andere woorden Dat deed die de film stond nog geen 10 minuten op
Nou dames ik kan wel janken (heb ik ook gedaan) man is al in coma. Voelt alsof alles weer voor niets was
Ahh wat balen zeg..... jammer dat hij niet nog even zich kan oppeppen Wanneer is je ei? En je laatste keer seks? Is er geen mogelijkheid dat t miss toch nog genoeg is?
Ahhh nee bah. Ik begon ook extra vroeg want ik dacht anders wil die niet meer. Dusja beetje dwingend wellicht. Maar kom op. Ben al 40 dagen aant wachten.
Ja donderdag.. was de laatste keer. En heel genant maar het deed zoveel pijn (had ik de vorige keer ook rond ei) dat ik hem eruit duwde op zijn hoogtepunt dus weet niet hoeveel er over is gebleven.. daarna deed hij hem wel weer terug en smorgens met plassen kwam er ook nog wel wat uit maarjah.. morgen uiterlijk overmorgen dus ei maar dan zal hij nog steeds wel ziek zijn. Baal er wel van hoor.
Balen zeg! Maar ik kan me voorstellen als je echt griep hebt dat je t niet wilt. Als t de mannen griep is zou ik gewoon t werk doen