Wat frustrerend lijkt me dat! Hopelijk hebben jullie nog een kans deze cyclus.. Voor nu zou ik zeggen verwen hem en ga lekker mee in deze mannengriep en misschien komt hij later vandaag nog iets in de goede mood. Succes!
Hè balen!! Hopelijk trekt hij een beetje bij of krijgt hij een opleving en lukt het vandaag toch nog!!
Hebben het nog geprobeerd maar het wou niet flink balen maar kan hij ook niets aan doen.. het is niet anders, volgende ronde hopelijk meer geluk.
Wat balen zeg Hier ben ik maar met ovulatietesten begonnen, heb geen idee wat m'n cyclus doet. Laatste keer werd ik 1 week na m'n eisprong al ongesteld en had ik een hele late eisprong, pas op dag 19 of 20. Hoop dat het nu allemaal een beetje vlotter gaat en ik niet weer een week na m'n ei sprong ongesteld wordt. 23 maart hebben we een pre conceptioneel gesprek in het ziekenhuis waar m'n jongste zoon geboren is om de risico's, bevalling en evt medicatie te bespreken. Vind het best spannend en hoop dat ik een paar dagen later een positieve test in handen heb
NOD lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (1) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 maart (3) LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Miikkaa - 32 - 1e kindje - ronde 4 18 maart (2) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 Miekkie - 38 jaar - 2de kindje - IUI 4 Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje - ronde 1 MICH18- 28 jaar - 4de kindje - ronde 5 19 maart (3) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Ielse1986- 33 jaar - 1e kindje - ronde 18 Silani - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 maart (1) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (1) Rowena25 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 na vmk 22 maart (2) Ilse - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lunaaa - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 4 na mk) 23 maart (3) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 Mallejan- 28 jaar- 1e kindje- ronde 2 24 maart (0) 25 maart (1) Linda89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 29 maart (1) Vaasje- 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 30 maart (1) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 5 31 maart (1) Orchidea-23 Jaar-tweede kindje-ronde 17 Datumloos (3) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) Totaal (26) Wachtend op de eisprong (15) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb mezelf even op 18 maart gezet als NOD. Vorige maand had ik namelijk een lf van 11 dagen. Dus zoiets gaat het wellicht worden Het wachten kan beginnen
@Olifantje92 ach dat is balen.. Wie weet springt je eitje al vroeg vandaag en zijn daar de zwemmers van donderdag avond nog braaf aan het wachten!! M'n vriendin is ook zwanger geraakt van seks 2 of 3 dagen seks vóór haar eisprong. Ik zal voor je duimen
Idd het is zeker nog mogelijk Ik denk dat ik vier a vijf dagen voor m'n eisprong seks had gehad en toen zwanger. Er is nog een kans dat het wel gelukt is!
NOD lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (1) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 maart (3) LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Miikkaa - 32 - 1e kindje - ronde 4 18 maart (2) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 Miekkie - 38 jaar - 2de kindje - IUI 4 Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje - ronde 1 MICH18- 28 jaar - 4de kindje - ronde 5 19 maart (3) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Ielse1986- 33 jaar - 1e kindje - ronde 18 Silani - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 maart (1) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (1) Rowena25 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 na vmk 22 maart (2) Ilse - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 maart (3) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 Mallejan- 28 jaar- 1e kindje- ronde 2 24 maart (1) Lunaaa - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 4 na mk) 25 maart (1) Linda89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 29 maart (1) Vaasje- 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 30 maart (1) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 5 31 maart (1) Orchidea-23 Jaar-tweede kindje-ronde 17 Datumloos (3) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) Totaal (26) Wachtend op de eisprong (15) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik schuif m'n nod voor de zekerheid nog 2 dagen op.. Zie dat ik vandaag pas de echte knal ovu krijg. En wil niet te vroeg gaan testen straks. Teststreep kwam super snel en donkerder dan controle dus verwacht vanmiddag de echte knaltest zoals ik ze gewend ben. Dan is m'n ei haast een week later dan vorige ronde helaas, maar gelukkig heb ik er gewoon wel 1! Ben alleen bang dat we nu veel goeie zwemmers op de verkeerde momenten gebruikt hebben als hij morgen of dinsdag pas springt ..
Ja dat klopt, maar als hij dinsdag pas springt Dan heb ik 't idee dat we de verkeerde momenten gedaan hebben omdat ik dacht dat hij eerder zou komen. Dus als hij nu morgen springt of dinsdag dan hebben we het gisteravond gedaan maar had vanavond beter geweest. Maar voor 't zaad is nu morgen beter. Zo bedoel ik dat haha. Aangezien m'n vriend z'n eerste onderzoek heel slecht was, en de laatste zaadonderzoek weer goed wil ik niet elke dag seks hebben zodat de kwaliteit achteruit gaat. Je gaat na 15 maanden overal op letten
Oh zo.. maar dan nog is gisteren prima als hij maandag springt en als je het morgen weer doet is dat goed voor dinsdag! Het kan altijd slechter
Ik denk dat je piek nog moet komen, zou even doorblijven testen!! Mijn testen zijn altijd 't donkerste tussen 12:00/13:00.. Ben benieuwd wat hij straks aangeeft bij jou. Goed dat je bent blijven doortesten!
Heb je helemaal gelijk in! Maar na 15 maand ga je alles elke keer extra evalueren en bij nadenken.. Heel frustrerend. Dan denk ik weer als we het gister niet hadden gedaan en dan vanavond dan was het mooier als hij morgen springt en de kwaliteit beter. Achja ik moet het maar even loslaten en dan zien we het wel weer
Ja snap ik wel hoor, maar je kunt het niet elke maand perfect timen, je doet je best en dat is zo te zien voor deze ronde heel goed gelukt