Ja het was een behoorlijk lastige beslissing. Ik ben gezegend met twee mooie kindjes. Mijn oudste loopt qua ontwikkeling wat achter, en mijn jongste wilde het eerste jaar niet eten en had daardoor een sonde. Dus best veel zorgen gehad. Nu is het rustig en komt er weer ruimte voor andere dingen.
NOD lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (0) 17 maart (0) LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 maart (0) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 19 maart (1) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 maart (0) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (0) 22 maart (0) 23 maart (0) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 24 maart (0) 25 maart (0) 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (0) Nog geen datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Totaal (6) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hoi allemaal, Ik heb mezelf ook bijgevoegd. Gisteren ongesteld geworden dus we gaan nu de medische malle molen in. Hopelijk nu meer geluk dan de afgelopen 2 jaar Eerste afspraak staat aanstaande donderdag. Dan word de hsg ingepland en dan hoop ik dat het ons dan eindelijk gaat lukken. Heb nu wel lang genoeg gewacht haha Succes allemaal deze ronde!
Graag schrijf ik ook weer mee! Vandaag ongesteld geworden en dus op naar ronde 10. Bij ons zoontje was ik de 3e ronde zwanger. Had stiekem gehoopt dat het ondertussen wel een keer gelukt zou zijn maar helaas. Hebben op 10 april een afspraak staan bij de gynaecoloog vanwege korte/lichte menstruatie en een spoedkeizersnede bij de eerste en om te kijken in hoeverre dat eventueel een nieuwe zwangerschap in de weg staat. Natuurlijk zijn wij heel dankbaar dat we al een kindje hebben mogen krijgen maar de wens voor een broertje of zusje is zo groot! Dus we gaan deze maand zeker niet onbenut laten! Wel grappig want dacht altijd als ik het voor het kiezen zou hebben dan geen december kindje want inderdaad voor het kind dan alle cadeaus in 1 maand. Maar als de wens zo groot is dan maakt dat allemaal niks meer uit of het nou op 5/12, kerst of oud/nieuw geboren wordt is nu geheel onbelangrijk.
NOD lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (0) 17 maart (0) LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 maart (0) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 19 maart (1) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 maart (0) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (0) 22 maart (0) 23 maart (2) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 24 maart (0) 25 maart (0) 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (0) Nog geen datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Totaal (7) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb bij de jongste ook een (spoed) keizersnee gehad maar heb de gynaecoloog hier niks over horen zeggen dat het een eventuele zwangerschap in de weg kan zitten..
Hoeft ook zeker niet, echter kán er wel degelijk schade ontstaan. Bijvoorbeeld verklevingen (ashermann) in de baarmoeder of een niche waardoor een eitje zich niet makkelijk of zelfs onmogelijk kan nestelen. Als je erin gaat verdiepen is het percentage best hoog die met vruchtbaarheidsproblemen kampt na een eerdere keizersnede. Vergeet erbij te zeggen dat ik naast korte menstruaties ook na de keizersnede last heb gekregen van chronische rugklachten. Dit zijn klachten die veel gezien worden bij verklevingen vandaar mijn onzekerheid hierin. Zonder klachten was ik waarschijnlijk een stuk minder onzeker geweest.
Welkom nieuwe dames ik begin vanaf ongeveer dag 12 weer met ovulatietesten. denk dat eisprong toch pas weer rond dag 20-25 is.
NOD lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (0) 17 maart (0) LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 maart (0) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 19 maart (1) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 20 maart (0) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (0) 22 maart (1) Ilse - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 maart (2) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 24 maart (0) 25 maart (0) 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (0) Nog geen datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Totaal (8) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Snap dat je onzeker zou worden. Heb bij m'n eerste ook een spoedkeizersnee gehad, geen idee dat dit gevolgen konden zijn. Hoop voor jou dat dit allemaal niet aan de hand is...
Welkom. Keiweg dames. Wordt al wat drukker hier! Van het weekend heel erg verdrietig geweest en niet kunnen stoppen met huilen. Toch wel combi van vermoeidheid en menstruatie. Had het er even heel moeilijk mee dat ik een mk heb gehad. Dacht dat ik het al verwerkt had maar blijkbaar niet. Heb nu de test met een gedichtje in een doosje gedaan en hopelijk kan ik t zo beter afsluiten. Vriend zei ook laten we er gewoon weer relaxed ingaan want zo is het wel gelukt. Volgende week tijdens eisprong op wintersport met schoonfamilie. Hopelijk een kamer wat verder weg en lukt t en anders is het wel heel jammer maar is het niet anders.
Ach knuffel voor jou. Iemand zei in de tijd van mijn miskramen: rouw is net een schaduw. Je draagt m altijd met je mee, maar soms loop je een hoek om en is ie er ineens levensgroot aanwezig. Heeft mij wel geholpen om het zo te zien, misschien jou ook.
@MrsWit Wat een mooie afsluiting. Hoop dat je dat was rust geeft. Ik heb ook twee keer een eisprong gehad die ik wilde benutten tijdens wintersport met familie. Drie jaar geleden en afgelopen maand. We sliepen beide keren met onze Kids op de kamer dus ja.... Drie jaar geleden toch zwanger geworden met een heel sterk zaadcelletje van de laatste avond thuis. Afgelopen maand niet gelukt. Drie jaar geleden kwam ik ook uit een miskraam curretage gehad en rare cyclussen, het duurde toen allemaal wat langer om zwanger te worden. Toen heb ik inseminatie via een spuitje overwogen. Uiteindelijk niet gedaan, misschien voor jullie wel een optie?
Ik ga het donderdag eens navragen. Dit is (was) namelijk ook mijn angst. Voordat je bij de gynaecoloog bent moet je een hele vragenlijst invullen. Ik heb dit destijds vermeld (half jaar terug) maar ze heeft er verder geen woord over gezegd. Ik laat het weten donderdag!
NOD lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (0) 17 maart (2) LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 maart (1) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 19 maart (2) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Ielse1986- 33 jaar - 1e kindje - ronde 18 20 maart (1) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (0) 22 maart (1) Ilse - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 maart (2) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 24 maart (0) 25 maart (0) 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (0) Nog geen datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Totaal (8) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
ik heb me ook weer op de lijst gezet... ik denk rond 19 maart, dus heb me op 19 maart gezet. vanochtend bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar het AMC ziekenhuis, en die hebben we gekregen. De huisarts vertelde er wel bij dat daar waarschijnlijk een wachtlijst van 4 maanden is... dus nu eerst 2 lange vragenlijsten invullen ( ik 14 pagina's en me man 10 pagina's) en dan opsturen en wachten op een reactie van het AMC... het begin naar de medische malle molen...