@Roos02, spannend! Hoop dat je toch zwager bent! @Ilse84 alvast voorzichtig gefeliciteerd zie het streepje duidelijk!
Ben sinds vannacht misselijk werd er telkens wakker van. Denk niet dat het door eventuele zwangerschap komt want ben 5DPO vandaag. Nog steeds misselijk en rommelende darmen.
Zijn jullie ook zo klaar met het isoleren van je zelf? Ik ben blij dat ik de honden uit moet laten en ook dat ik m'n paard mag trainen maar poeh.. Dit is wel een uitdaging hoor :O
Ja, ik leef echt in isolement verder dan de tuin komen we bijna niet en zie boodschappen doen momenteel als een uitje
Ja ik ook.. Ik werk thuis en ga alleen de deur uit voor nodige boodschappen. En dus om de dieren te verzorgen. Verder werk ik zoveel mogelijk thuis. Als we ons allemaal zoveel mogelijk aan de regels houden dan is het hopelijk snel voorbij..
Pfff ja hou op. Ik heb flinke verkoudheidsverschijnselen (kan dus corona zijn...) en zit dus al vanaf maandag binnen. Zou graag even naar de winkel gaan maar dat mag dus niet!! Blehhh
Ik heb teunisbloemolie aangeschaft zodat m'n ei hopelijk gewoon weer op tijd is aankomende maand.. Iemand hier ervaring mee? Zijn wel mega grote dingen! Schrok ervan. Hoe krijg ik die weg Ga er mee beginnen zodra ik ongesteld word. Dus vanaf de eerste cyclus dag.
Ben nu 5dpo merk nog niets van. Ga denk ik dinsdag 8 dpo testen dan maar.. Ik werk va huis (niet veel) en mijn man ook thuis (ambtenaar dus die werkt enkel als nodig is). Twee kids thuis dus het is even schakelen want je zit echt 24/7 continu met mekaar. Verder doe ik boodschappen als uitje voor mijzelf hahahaha en gaan we elke dag naar buiten: strand/fietsen door de duinen/boswandeling 2-3 uurtjes per dag. Af en toe spelen kids in de speeltuin bij het huis en lagen we pup uit vaak. Maar verder tja het is afzien.. ik weet niet eens welke dag is het vandaag want elke dagen linken op elkaar
Ik ben maar aan het bakken geslagen, focaccia, eierkoeken etc als tijdverdrijf. Thuiswerken kan ik niet (ben begeleider op een woongroep) dus werk en boodschappen zijn mijn uitje haha. Mijn man kan trouwens ook niet thuiswerken (ook ambtenaar maar geen kantoorfunctie ) Kindjes zijn alle 3 thuis, oudste twee spelen nog buiten maar de jongste komt niet verder dan de tuin. Al zijn we net even lekker gaan wandelen buiten!
Aangezien ik net zo erg ben als @Preitjuh90 Ook een testje gedaan Ik zie wat te turen geloof ik Onduidelijk op de foto te krijgen dus ff een filter overheen gegooid Kijken of jullie ook wat zien, of ik alleen gestoord ben
Hahaha net zo erg als mij! Lopen wij niet ook gelijk? 7dpo vandaag? Ik lijk wel n schaduwtje te zien, maar kan niet zeggen jaaa ik zie iets hihi. Dus idd een tuur
Ik ben heel slecht in turen geloof ik.. Of het is niet goed te zien op mijn telefoon Hebben jullie ook symptomen? Hoe voel je je? Ik voel m'n onderbuik nog steeds, soms lijkt het op menstruatiepijn en op andere momenten is het gewoon gezellig getrek in m'n liezen. Mijn borsten doen niet echt zeer maar ik voel wel steeds vaker op een dag dat gevoel dat het groeit.. Kan het niet zo goed uitleggen. Verder heb ik nergens last van. Ik ga er gemakshalve van uit dat het niks is En als het wel zo zou zijn dan ben ik wel dolblij!