Gefeliciteerd!! Onze NOD is op dezelfde dag zie ik.. je hebt dan ook al vroeg een positieve test hopelijk lopen ze mooi op!
Ik ook maar hier k2v gewoon wit tot iets denk te zien maar eigenlijk niet echt Predictor is meestaal betrouwbaar ja!
Oké oké oké, ik ben tegen al mijn principes in gegaan zojuist. Ik heb voor mijn NOD getest. Waarom? Omdat 1 van mijn borsten voor mijn gevoel op exploderen staat... Maar holy f#ck.... Zien jullie wat ik zie?
NOD-lijst 16 tot en met 31 maart 16 maart (1) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 maart (3) Jolicoeur - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Miikkaa - 32 - 1e kindje - ronde 4 18 maart (4) Amore1 - 33 jaar - derde kindje - ronde 3 Miekkie - 38 jaar - 2de kindje - IUI 4 Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje - ronde 1 MICH18- 28 jaar - 4de kindje - ronde 5 19 maart (3) MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Ielse1986- 33 jaar - 1e kindje - ronde 18 Silani - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 maart (1) Roos02 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 27 (1e ronde mmm) 21 maart (0) 22 maart (2) Ilse - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 maart (3) Lindealexander - 30 jaar - vijfde kindje - ronde 1 Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 Mallejan- 28 jaar- 1e kindje- ronde 2 LVV117 - 27 jaar- eerste kindje - ronde 4 24 maart (3) Rowena25 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 na vmk FryskeFrou - 32- 1e kindje - ronde 6 Lunaaa - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 4 na mk) 25 maar Linda89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 WilkyWay - 33 jaar - 1e kindje - IUI 1 (BAM) 26 maart (0) 27 maart (0) 28 maart (2) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pandora - 40 jaar - ronde 3 - 2e kindje Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 29 maart (3) Vaasje- 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 Orchidea-23 jaar-2e kindje- ronde 17 30 maart (1) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 5 Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 VroegeLente - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 Karina82 - 37 jaar - 3e kindjes - ronde 2 Soturi - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 31 maart (0) Datumloos (2) Olifantje92 - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 My brand -33 jaar -5e kindje - ronde 1- NOD 9april Totaal (31) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (16) Zwanger (4) Ongesteld (6) MMM (1) Negatieve test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
4 dagen over tijd. Durf niet te testen. Aardig wat miskramen achter de rug en sindsdien altijd wel wat symptomen...
Kan me er niets van voorstellen maar begrijp het ergens wel... Durf je niet te testen omdat je bang bent dat het weer mis gaat?
Nou dan begrijp ik je angst helemaal. Pittig hoor. Dus je nieuwsgierigheid wint nog niet van de angst 4 dagen na je NOD?
Ik vreet mijn slof op als de test op vrijdag niet positief is heb echt gekke gevoel van dat het toch raak is. Heb net even testje van de ochtend gepakt en hij is opgedroogd met doorgelopen plas (denk te veel gebruikt of zo). Ik zag ineens streepje dus ik heb test in water gespoeld en dag streepje staan. Die werd steeds lichter tot een ini mini tuursteeepje. Wie weet is een teken van iets.. hoop ik! Valse hoop is nog steeds ene hoop daar kan ik wat uitkijken naar vrijdag toch
Ik denk 17 of 18 maart. Ik denk zelf rond 17 maart. Heb 16 maart positief getest met een ovulatietest. Ik heb altijd voldoende "last"v mijn eisprong. Aan 1 kant voel ik em echt groeien en aan de andere kant merk ik het altijd aan de gevoeligheid van m'n onderbuik en ook tijdens de seks is het dan allemaal wat gevoeliger. 16 maart dus positieve test en woensdag was alle gevoeligheid zo goed als weg. En dat klopt wel zo ongeveer met m'n testen.
Begrijp ik ook wel weer. Jullie hebben natuurlijk al het 1 en ander voor jullie kiezen gehad. Mocht je niet ongesteld worden dan test je zaterdag?
Ben benieuwd wat je te zien krijgt vrijdag! M'n vriend is nu op de legerbasis. Die komt vrijdag weer thuis. Zaterdag testen we samen. Heb al twee kindjes van twee andere papa's (nee ik ben geen vrouw die met Jan en alleman het bed in duikt!). Met de vader van mijn dochter was het een hele gewelddadige relatie en ik was nog jong toen ik haar kreeg. Met de vader van mijn zoon leek het allemaal dikke prima totdat onze zoon geboren was. Liet mijn dochter links liggen en uiteindelijk is hij zelf opgestapt. Nu maar hopen dat 3x scheepsrecht is... moet wel zeggen dat ik me er wel druk over kan maken wat anderen ervan zeggen. Aan de andere kant denk ik "boeien". De kinderen komen niets te kort, zijn gelukkig en het staat niet op hun voorhoofd gestempeld denk ik dan maar....