Zo, het is hier druk geworden. Ben even niet meer geweest komt ook omdat ik er niet zo veel mee bezig ben deze maand. Misschien dat het komt omdat ik donderdag naar de dokter ga, maar ik ben een stuk rustiger. Tot nu toe was ik wel heel de maand bezig om om de dag te klussen maar daar heb ik nu echt geen zin in. Ik vind het wel een beetje eng om donderdag naar de dokter te gaan. Ik heb wel erg last van mijn buik en ik lijk ook wat te voelen aan de linkerkant. Als er maar niet iets mis is met mijn eierstok of dat ik een cyste voel of zo (weet niet of dat kan).
@Jane: vervelend dat het zo onduidelijk blijft! Vreemd zo'n test met een licht streepje en je temp blijft ook hoger dan gemiddeld inderdaad. Maar je bent dus ongesteld geweest? @menstruatie: de laatste jaren wel heftiger en meer rugpijn. Cyclus werd ook steeds korter tot afgelopen ronde... @namen: ben er ook al wel mee bezig. Elke keer als ik een noem moet manlief lachen en zegt daar hebben we straks nog 9 maanden voor! Maar ja, als ik wat leuks zie moet ik het wel even opschrijven en zeg het maar niet meer tegen manlief.
@vvdd: meisjes naam denken we al te weten. Als het een jongetje zou worden heb we echt een probleem, mijn man vindt namelijk niks leuk. We houden van een beetje korte namen.
Ik kom me helaas ook aanmelden.. Gister ongi geworden.. Wil iemand mij op de 27e zetten?? Dank je... 54e ronde, 8e ronde na mk 1e kindje Iedereen heel veel s6 deze ronde
Hier is het juist andersom.. We hebben/hadden 2 leuke jongensnamen maar 1 valt al af omdat de nieuwe vriend van me schoonzus zo ook heet... Meisjesnamen hebben we genoeg hahaha genoeg om uit te kiezen dus We houden beide van hele aparte namen, niet zo van die standaard namen.. Nu eerst maar eens zwanger raken en hopen op een plakbeeb
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 240257 16. (6) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje Manon77, 5e ronde, 3e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje 17. (4) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje 18. (4) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje 19. (1) collo003, 2e ronde na mk, 3e kindje 20. (1) Dalia03, 2e ronde, 3e kindje 21. (2) von82, 4e ronde, 1e kindje Neirod, 3e ronde, 1e kindje 22. (3) piepoe, 11e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje 23. (1) All Mine, 2e ronde, 3e kindje 24. (3) Kaka, 4e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 2e ronde, 1e kindje 25. 26. (1) Ior, 4e ronde, 1e kindje 27. (2) Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje naliey, 54e ronde - 8e ronde na mk, 1e kindje 28. 29. (1) Bootjekatootje, 2e ronde na 2 mk, 1e kindje 30. 31. Datumloos (2) Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje Nonma, 4e ronde, 1e kindje Totaal: 31 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Neirod en naliey jullie staan er allebei op! Heel veel succes!
De meisjesnaam staat bij ons al vast. Jongensnaam staat voor mijn man al vast, maar zijn we het nog niet helemaal eens over de schrijfwijze
Welkom! ronde 54! ik dacht eerst misschien een typefoutje, jeetje dat is echt al een tijd! zitten jullie al helemaal in de mmm? VVDD: wij hebben allebei de namen al uitgezocht We hebben gelukkig dezelfde smaak, dus dat scheelt dus het moppie kan komen hoor
VVDD: We zijn er qua namen niet uit..hij wil graag een korte ouderwetse jongensnaam...en de naam die hij mooi vindt vind ik niks....haha...eerst maar zorgen dat het raak is!
he jakkes. Voor jullie duurt het wel heel lang. @menstruatie in dec ben ik gestopt met de pil, en sindsdien gaat het stukken beter, geen pijn meer enzo, en gewoon 3 of 4 dagen bloed. Vvdd: vl wil er nog niet over nadenken. Ik heb wel al een hele mooie meisjesnaam.. Jongensnaam vind ik moeilijk.
@menstruatie, ik heb hele heftige veel pijn en niet te genieten, alsof er kortsluiting ontstaat!! @vvdd, wij hebben alle 2 de namen al! Wisten we 2 jaar geleden al!
VVDD Ik twijfel enorm. We hadden op de dag van de positieve test van de mk al een naam bedacht voor een meisje. Maar vind het zo'n mooie naam dat ik hem eigenlijk nog echt wil gebruiken mocht ik weer een meisje krijgen. Ik ga gewoon kijken hoe het tegen die tijd aanvoelt en of het uberhaubt wel een meisje wordt... Molly Zou het niet kunnen zijn dat je een naderende eisprong voelt? Ik voel dat ook altijd erg goed, 1 a 2 dagen.
vvdd: vl en ik zijn er inprenciepe al uit voor een jonge en voor een meisje verder willen wij ook graag gaan vernoemen woord het een jongen woord het vernoemd naar de opa,s en woord het een meisje woord het vernoemd naar de oma,s . dat weten de opa,s en oma,s in spee aleen nog niet die weten namelijk niet dat wij bezig zijn verder heb ik wel een vraagje of iemand dat herkend ik heb al heel lang het gevoel dat als ik zwanger woord het een 2ling woord toen ik het er met vl over had zij hij ja ik heb ook zo,n gevoel en toen ik het met een vriedin er over had ( hun zijn de enige die weten dat wij bezig zijn ) zij ze zonder dat ik wat gezecht had daar over meid als jij een kind krijgt woord het een 2ling ik zo ja zou je denken ? zijn er meer die zo,n gevoel hebben of die dat van andere kennen en dat dat is uit gekomen ?
Hallo iedereen! Ook wij moeten ons aanmelden op dit forum Mijn nod is op 22-05-2012, 2de ronde eerste kindje.
Ik heb heel erg sterk het gevoel dat het een meid gaat worden, mochten we zwanger raken. Manlief heeft dat ook en mijn moeder ook.. we zullen zien of het zo is Eerlijk gezegd? Ik moet er niet aan denken dat het er 2 zijn. Ik ben er zelf 1 van een tweeling en heb dat niet altijd als heel erg leuk ervaren dus zou het ook niet leuk vinden als ik zelf een tweeling krijg.
Hi dames! Rare dingen zijn het: onze vrouwen lichamen! haha de een heeft een lange mentruatie de andere een korte. De 1 heeft pijn en de ander merkt verder niets. Toch fijn om te horen dat er meer zijn met een korte menstruatie. VVDD: Meisjes naam zijn we al uit, jongens naam niet.. Soms heb ik een leuke naam in mn hoofd en dan denk ik niet vergeten te vragen wat vl er van vind en toch vergeet ik het. En dan weet ik die naam dus niet meer GRRRR! Vanaf nu ga ik alle namen opschrijven. haha Slaap lekker dames!
Morgen naar de dokter. Ben benieuwd. Heb deze maand geen ovulatietesten gedaan, maar alle vorige maanden ha dik pas een ovulatie rond dag 18. Dus mijn ei zit er nog niet aan te komen. Misschien is mijn probleem wel dat ik een te korte lf heb om zwanger te kunnen worden. Maar wacht het morgen maar eens af.
Lieve dames! Een prangende vraag!! Gisteren was mijn temp behoorlijk gezakt tot net onder het gemiddelde. Verder had ik ook wat lichtroze verlies... Vanmorgen is mijn temp weer omhoog gegaan????? wel nog steeds lichtroze verlies... Je leest wel overal dat je temp naar beneden gaat als je menstruatie komt, maar ik kan nergens vinden wat je temp doet tijdens menstruatie? blijft deze laag? of kan het schommelen??? of is het nog innesteling? ik verwacht van niet, maar ik vind het toch vreemd??? Help!