Hey Mizz Bunny, spannend he? Hier ook nog geen ongi bespeurd. En ook ontzettend warm! Morgen testen? Wat spannend!
Girl, ik weet het echt niet meer, voor mijn nod getest toen en was een positieve lichte streep te zien erna nog getest en was omo wit. Nu dus zit ik op mijn nod dag, geen bloed en heb kuren zoals gewoonlijk. Wil denk ik tot woensdag of langer wachten, kijken of die ongi doorkomt of niet? Stom gedoe!
Was ik er gister nog van overtuigd dat ik ongi moest worden omdat mijn bmm open stond en ik poepchagrijnig was.....vandaag is mijn bmm weer dicht , nog wel wat humeurig maar minder dan gister.....en wat zeurderig gevoel in buik, kan natuurlijk aankomende ongi zijn..maar hoop wat anders .... Pff zal ik morgen testen gaan kopen alvast?? In dubio.... Gefeliciteerd zwangeren, wat een heerlijk gevoel geeft dat toch he! Zo'n alle dagen jarig gevoel! Rode dames: balen!! en sterkte en succes komende ronde!
Zooo, wat een hoop bijgekletst weer zeg, gezellig Even reageren vanaf dat ik offline ging hoor, op volgorde van berichtjes; @Ginie; Hoop dat die dingen toch op wat anders wijzen dan naderende ongi, nog even afwachten. Alvast fijne vakantie en hoop dat je daar positief kunt testen. @Diabolique; Niet goed gevallen dat drankje of toch..... Hoop dat het een goed teken is, al voelt het natuurlijk even helemáál niet leuk he. Zal wel gisteren op je banner hebben gestaan van die dromen denk ik? Er staat alweer wat anders nu. Goed dat de ruzie (snel) is uitgepraat, mijn hart zou ook wel eventjes breken hoor als Lief zoiets zou zeggen. @Within; heb je toch al durven testen? @Pinkster; ook al ruzie, hing het in de lucht ofzo? Wat naar dat hij dan zoiets zegt en zo weggaat, zou ik écht niet tegen kunnen Is het inmiddels weer goed? @zograag; Goede beslissing denk ik, maar zal niet meevallen die te maken. Maar wie weet lukt het op deze manier zelfs wel, als je er allebei wat meer 'ontspannen' in staat. Was bij mijn moeder in ieder geval wel zo, op het moment dat ze het allemaal losliet werd ze zwanger van mij en ze waren toch al ruim 2 jaar aan het proberen. Dus wie weet... Hoop het zó voorje! @Jacky; Ik wíst het!!! Geweldig meis, en zo'n mooie testen! En wat zal je man op zijn neus gekeken hebben, letterlijk Wat een geweldige manier van vertellen, ben echt superblij voor jullie! @Muis; spannend hoor, hoop dat het vandaag ook niet komt en dat je morgen (ofzo) positief test! Of ga je toch nog even wachten? Lijkt me erg moeilijk hoor! @Minnie; jij ook al ruzie, pffft Vanaf gisterenmiddag ineens niet meer maar ergerde me de laatste dagen ook enorm aan Lief. Geen idee waarom want hij is kei lief en begripvol en noem maar op maar toch... arme man @Mizz Bunny; Spannend en dan moet je nog een dag wachten voor je kunt testen ook. Ik duim voor je! @LBlue; wat klote voor je, snap goed dat je verdrietig bent. Knufff @Siesoe; Voorzichtig gefeliciteerd, maar denk dat je toch echt wel op roze mag met 3 posi-testen (of waren het er meer?) @Hoop; Balen zeg, verwen jezelf maar goed! @Corina; Spannend, ga je meteen morgen ook testen of toch wachten tot woensdag? Weet niet welke pijnstillers je het beste kunt nemen, ik neem altijd alleen ibu en heb nog geen goede vervanger gevonden zonder paracetamol o.i.d. erin. @Rozerin; Wat ontzettend klote voor jullie! Kan me je gevoel goed voorstellen. Dikke knufff @Dreaminggirl; hihi ik zou dat ook doen deze keer denk ik maar het is nog niet zover hoor @Leontine; Spannend zeg, zeker als je nu ineens dingen voelt die normaal anders zijn. Je kan morgen al testen gaan kopen, dan heb je ze in ieder geval in huis, kan je altijd nog zien wanneer je echt gaat testen. Zo, en ben ik nu bij? Dan maar @hier; Die hoge bmm heb ik ook sinds een paar dagen, heel mijn vinger moet erin en dan voel ik het nog maar amper (haha klinkt heel maf eigenlijk). Mijn temp is 's ochtends nu ook hoger maar test wel rond dezelfde tijd elke dag. Hij is van 35,9 (maandag) naar 36,8 (vandaag) gegaan, hoop dat dat wat wil zeggen! Die rare pijn waar ik het gisteren over had is nu weg maar toch voelt het nog raar. Geen pijn maar gewoon een vreemd gevoel. Wat ik me nou ook afvraag he; ik heb de laatste paar dagen veel last van mijn maag; draaien, en rommelen en ben er misselijk bij. Is op zich niks nieuws voor mij maar de manier waaróp is wel nieuw. Ik dacht dat bij zwangerschapsmisselijkheid je alleen misselijk bent, zonder last van je maag. Had ik bij mijn zoontje tenminste. Of kan het allebei? Wie weet dit?
♥ ♥ nod lijst 16 t/m 31 mei 2012 ♥ ♥ 16. (7) dreamer83, 2e ronde, 2e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje lunadog, 1e ronde, 1e kindje meis1987, 6e ronde, 1e kindje jane1981, 3e ronde, 2e kindje toekan, 6e ronde, 1e kindje riantje1987, 3e ronde, 1e kindje liefje2013, ? Ronde, ? Kindje 17. (6) molly27, 12e ronde, 1e kindje alyne, 3e ronde, 1e kindje dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje stopcontact, 5e ronde, 2e kindje bamjolan, 9e ronde (off. Ronde 15), 4e kindje wuppie30, 9e ronde, 1e kindje linniestra, 4e ronde, 2e kindje 18. (8) masami, 10e ronde, 3e kindje mystiklady, 6e ronde, 3e kindje hoop42, 7e ronde, 5e kindje jufaman81, 17e ronde, 1e kindje l89, 4e ronde, 1e kindje elisabeth75, 8e ronde, 2e kindje zograag, 21e ronde, 1e kindje maybe3, 21e ronde, ?e kindje 19. (6) collo003, 2e ronde (na mk), 3e kindje purple85, 4e ronde, 1e kindje eowynka, 1e ronde, 1e kindje apekop, 5e ronde, 2e kindje melletje86, 4e ronde, 1e kindje missmaddy 4e ronde, 1e kindje 20. (7) dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje dientjuh, 4e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden met 37 weken) jackystory, 7e ronde, 1e kindje muis007, 2e ronde (3 x mk), 4e kindje manu74, 4e ronde (na mk), 2e kindje mizz bunny, 3e ronde, 1e kindje 21. (9) von82, 4e ronde, 1e kindje neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje isabel olivia, 2e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje hopelessinlove, 1e ronde (na pauze), 1e kindje within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje pinkister, 34e ronde,2e kindje siesoe, 1e ronde, 1e kindje 22. (6) piepoe, 11e ronde, 1e kindje ginie, 4e ronde, 3e kindje sanenjef, 2e ronde, 1e kindje naomi86 ? Ronde, ? Kindje rozerin ? Ronde, ? Kindje leontine135, 8e ronde, 4e kindje 23. (8) all mine, 2e ronde, 3e kindje lblue, 11e ronde, 1e kindje chikah, 6e ronde, 2e kindje love and hope, 2e ronde, 1e kindje angel1988, 13e ronde, 1e kindje anemoon13, ? Ronde, 1e kindje corina1989, 1e ronde, 1e kindje 24. (8) kaka, 4e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde (na mk), 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje nik, 6e ronde, 1e kindje smeagol, 3e ronde, 1e kindje telletje, 7e ronde, 1e kindje knuffeltje, 4e ronde(na mk), 2e kindje cindii, 9e ronde, 1e kindje 25. (9) ils80, 2e ronde (na mk), 3e kindje noushis, 1e ronde (na mk,4e na curretage), 2e kindje marly87, 5e ronde, 1e kindje foeske, 3e ronde, 2e kindje roosje24, 3e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje vonnekelegrand, ? Ronde, ? Kindje jeskejes, 18e ronde, 1e kindje aster14, 1e ronde, 1e kindje 26. (6) ior, 4e ronde, 1e kindje kunst, 12e ronde, 1e kindje mammievan5, 2e ronde (na mk), 6e kindje bouncytigger, 4e ronde, 1e kindje onzeker23, 2e ronde, 1e kindje 27. (6) naliey, 54e ronde, (8e ronde na mk), 1e kindje saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde (na mk), 2e kindje xschaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje mamajens, 1e ronde, 2e kindje (1e kindje geboren met 23 weken) 28. (4) riza, 2e ronde, 1e kindje nonma, 4e ronde, 1e kindje fathers princess, 13e ronde, 1e kindje milly123, 6e ronde (na ma), 1e kindje 29. (4) bootjekatootje, 2e ronde (2 x mk), 1e kindje radjnie, 7e ronde, 1e kindje susyq, 11e ronde, 1e kindje daanxyz, 15e ronde, 1e kindje 30. (4) troelaa, 5e ronde, 1e kindje diabolique21, 8e ronde, 1e kindje babbii, 5e ronde, 1e kindje wenndiiy, 2e ronde, 2e kindje sunflower85, 2e ronde (na mk), 1e kindje 31. (5) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanf2009, 4e ronde, 2e kindje misspiggy83, 3e ronde, 2e kindje mama3e, 6e ronde (1x mk), 3e kindje mamasylvia1975, ? Ronde, ? Kindje datumloos (0) totaal: 104 11 zwanger, 16 ongesteld, vlindertje, [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]7[/FONT] mmm, negatieve test, 1 twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets
Allereerst; Jacky gefeliciteerd meid!! dames op rood een dikke digi knuffel. Ik ben misselijk, heb zere borsten, maagzuur, obstipatie en een rommelend gevoel/steekjes rond mijn navel en in mijn lies. Maar de test was vanmorgen omo-wit Nu maar wachten op ongi of op zijn minst eind van de week pas weer testen.
Gelukkig hier vandaag geen drama meer, Na mega jankdag van gister Het gekke vandaag is dat ik vanmorgen wakker Werd met heel vet haar!? Gister middag nog gewassen! Heb ik echt nooit, volgens mij zijn mijn hormonen van de leg!
Wat leuk om te zien dat er toch wel best veel roze is deze maand :-D in mei leggen kennelijk veel meer vogeltjes een ei :-D En wat posten jullie ontzettend veel zeg hahahah ik krijg het gewoon bijna niet bijgelezen!
@mamavan: ja nee is me echt niet goed bekomen. Ofwel is men maagje naar de ... Ofwel betekent het iets. Weet het niet. Ik zou ook wel hele dag kunnen huilen maar dat zijn denk ik naweeën van gisteren.
Ego-berichtje: ik heb eindelijk een maand rust in m'n hoofd lijkt het wel ik maak me voor het eerst sinds ronde 1 niet meer zo druk over of ik wel of niet ongi ga worden, ik laat het deze maand eens mooi over me heen komen, ga ook niet eerder testen etc heb ik besloten :-D
Hallo! Ik heb net even 15 pagina's bijgelezen! Wat is het lekker druk hier! Even wat ik me allemaal nog kan herinneren: Jacky, Isabella, Wuppie, Hopeless en alle andere roze: Gefeliciteerd!! Het is jullie zooooo gegund!! @ alle rode dames: wat shit zeg! Ik wens jullie heel veel HCG toe in de volgende ronde!! @hier: Eindelijk mijn ei gevonden! Had vrijdag en gisteren een smiley en vanmorgen niet meer. Heb hem gisteren ook gevoeld. Hoewel ik het in mijn temp nog niet echt terug zie, ben ik er vrij zeker van dat het gisteren was! We hebben goed geklust, dus nu mag ik op het wachtbankje... pfff 2 lange weken... Maar door mijn late ei is mijn NOD dus ook later. Ik moet dus denk ik naar een ander forum, want ik geloof dat 2 juni nu mijn NOD is!
@ Jacky: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben je al moe nu, na dat geintje om 5 uur?? @ LBlue: jemig, wat rot, meis, wat is een jaar dan lang he? Wees maar lekker lief voor jezelf deze zondag. knuffel van mij! @ siesoe: ook al! VAN HARTE!!!!!! @ Rozerin: o, meid, wat naar......... Kan me voorstellen dat je je zo voelt. Maar niet te hard voor jezelf, hoor, jij kunt er toch niks aan doen? Je hebt niet gefaald, je hebt juist alles gedaan wat in je macht ligt. Dus je verdient dat iedereen heel lief voor je is (incl. jijzelf). Dikke knuffel!!!!!! @ Corina: paracetamol, thats all, volgens mij @ mamavanF: ja hoor, je kunt last hebben van je maag, heeft mijn zusje ook, heel erg, naast de misselijkheid. En aan iedereen die aan het speculeren is: hoop dat alles duidt op zwangerschap Ben er vast nog een hoop vergeten.... @ hier: niks anders dan vorige maand, dus geen vermoeden van een beeb in mn buik.
Haaaiii!!! Hier is weer goed hoor tussen die man en ik,hij is af en toe ook zo''n eikel gewoon!!! Maar goed,nog geen ongi te bekenen!! Ik begin al stiekem blij te worden want ik ben bijna nooit oover de tijd heen,het is heel raar!!! Toen mijn man en ik goed hadden gemaakt zei ie van,doe is ff de test dan,maar ik wacht wel tot morgen want elke keer denk ik toch dat ik ongi word... Jacky GEFELICITEERD!!!!!! EN ALLE ROZE DAMES VAN HARTE ECHT SUPER LEUK,GENIET ERVAN!!! ROODE DAMES....BAAAAAAAAAAAAAAAAALEN
Heb wat bloed verloren denk niet dat het goed gaat.. heb er een naar gevoel over. Ook lichte krampjes