Ik ga het even afwachten maar als het erger wordt dan weet ik wel genoeg denk ik voel me echt zo verdrietig
goedemiddag dames. Wat word hier druk gekletst. We zijn samen naar de dierentuin geweest. Was gezellig. Maar wat liepen er veel zwangere dames. Jemig. @isabel oh nee toch, ik hoop dat het goed gaat
Ik duim hard voor je Isabel! En dat verdrietige gevoel dat heb ik helaas ook Heb nu echt zoiets van "laat mij maar ongesteld worden". En toch blijft er ergens toch wel dat stemmetje wat zegt "het is wel raak"
ben bang dat het nu echt mis aan het gaan is.. net met afvegen meer bloed en krampen.. weet nu eigenlijk wel genoeg en voel me zó rot
Isabel Lieve schat! Ik weet het niet of het helpt maar toen ik zwanger was van Rick,had ik met 5 weken flink veel bloed en kraampen in een keer,maar het was toen niks aan de hand gelukkig,het was oud bloed die bij de innestelling niet kwam en kwam pas later,misschien is dat ook....succes meid!
meisje toch, een hele dikke digi knuffel hoor. Ik ben superhard voor je aan het duimen. Helaas is dat alles wat we op dit moment kunnen doen.
Oh nee Isabella! Het komt volgens mij wel vaker voor dat je in de eerste weken zwangerschap bloed verliest, maar het geeft zo'n naar gevoel! ik hoop zo voor je dat het allemaal goedkomt!!! dikke kus!
Isabel: Ik hoop voor je dat het bloeden te maken heeft met de innesteling of in ieder geval bij een zwangerschap! Sterkte meid. * Dikke knuffel * Within: Ik hoop ook voor jou dat het wel raak is deze keer! Ior: Veel zwangere dames gezien dus? Valt ook erg op he, als je bezig bent met zwanger zijn/kinderen . MammavanF2009: Ik wil eigenlijk al wel testen, maar weet dat ik beter even kan wachten op mijn NOD. En een test is beter met ochtendurine toch? Ik moet di, woe en donderdag weer werken, dus misschien is vrijdag ook wel een goede dag, mocht ik niet ongi zijn geworden. Ik verveel me een beetje. Hoofdpijn is afgezakt gelukkig, maar de verkoudheid is zo vervelend. Vriend is vandaag vrij en is nu net naar vrienden gegaan. En ik maar in huis uitzieken...
Allemaal ontzettend bedankt voor de lieve woorden! Ik waardeer het echt enorm. Zal jullie sowieso op de hoogte houden meiden Liefs
@Isabel Olivia, wat ontzettend naar meis, bloed wil je gewoon niet zien als je zwanger bent. Ik ga heel hard voor je hopen dat het iets onschuldigs is. En morgen maar ff de vk bellen. Sterkte meer kan ik niet zeggen. @Rozerin, dikke knuf voor jou!! En probeer jezelf niet de schuld te geven meid. @Diabolique, ik ben ook erg emotioneel en dat wisselt zich af met boze buien. @MamavanF, ik had na het middageten ook last van mn maag en had het gevoel dat ik moest poepen maar er kwam niks ( lekker charmant he) @Within, balen van de nega test maar er is nog wel een kansje toch?? Je zit nu 1 dag voor nod dus... @Babbii, wat fijn dat je de rust in je hoofd hebt teruggekregen hopelijk heeft het een mooi resultaat straks. @Nonma fijn dat je nu eindelijk je ei hebt gehad, en je mag best ook hier blijven kletsen hoor. Hier: Ik heb ontzettende zin in friet speciaal terwijl ik normaal echt geen frieteter ben, ben meestal van het gezonde, maar nu loopt het water me in de mond als ik aan de friettent denk.
Zeker balen, maar geen bloed geeft moed! Heb nu zoiets van "als ik maar ongesteld word" en zo niet, met een goede rede graag Heb geen zin in een ellenlange cyclus.. @friet; Heb ik gisteren op! Alleen ze smaakten me totaal niet
he meiden ben ff weg geweest, maar ben weer terug. zal ff reageren op iedereen, @muis, als je iedere dag je bmm ff na kijk dan kom je er gauw achter dat hij hoog of laag zit, tijdens de vrugtbare dagen zit hij heel laag en open. en rond je menstruatie zit hij hoog en is hij dichter, die van mij kan ik nu alleen voelen wil ik door mijn benen gaan op mijn hurken en dan voel ik het met mijn vinger puntje. @nik, bedankt voor je felicitie ben super trots nu jullie natuurlijk. @mamavanf2009, ja leuk he hij was klaar wakker hihihi thanx voor je reactie. @within, thanx. wat balen dat je test emo wit was, hoopelijk komt er nog verandering in. @nonma, wat goed dat je je ei heb gevonden, veel klus plezier de komende dagen. @saar81, nee ik ben al de hele week moe, maar ja moet toch iedere dag opstaan om half 4 behalfe de weekenden en juist nu ook vroeg wakker hihihi. @pinkster, leuk dat het weer goed is tussen jullie.spannendddd morgen ik kom zeker een kijkje nemen hihihi. @isabel, wat kloten zeg en nu hoe is het nu???????? stuur ff een pb als je wilt praten.ik heb ook krampjes en heb wel eens gelezen dat het vaker bij vrouwen voor komt in het begin van de zwangerschap. voor de geen die ik vergeten ben sorry. bedankt voor die liefe berichtjes nu jullie he, ik duim nod steedssssss dikke knuff van mij
16. (7) dreamer83, 2e ronde, 2e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje lunadog, 1e ronde, 1e kindje meis1987, 6e ronde, 1e kindje jane1981, 3e ronde, 2e kindje toekan, 6e ronde, 1e kindje riantje1987, 3e ronde, 1e kindje liefje2013, ? Ronde, ? Kindje 17. (6) molly27, 12e ronde, 1e kindje alyne, 3e ronde, 1e kindje dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje stopcontact, 5e ronde, 2e kindje bamjolan, 9e ronde (off. Ronde 15), 4e kindje wuppie30, 9e ronde, 1e kindje linniestra, 4e ronde, 2e kindje 18. (8) masami, 10e ronde, 3e kindje mystiklady, 6e ronde, 3e kindje hoop42, 7e ronde, 5e kindje jufaman81, 17e ronde, 1e kindje l89, 4e ronde, 1e kindje elisabeth75, 8e ronde, 2e kindje zograag, 21e ronde, 1e kindje maybe3, 21e ronde, ?e kindje 19. (6) collo003, 2e ronde (na mk), 3e kindje purple85, 4e ronde, 1e kindje eowynka, 1e ronde, 1e kindje apekop, 5e ronde, 2e kindje melletje86, 4e ronde, 1e kindje missmaddy 4e ronde, 1e kindje 20. (7) dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje dientjuh, 4e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden met 37 weken) jackystory, 7e ronde, 1e kindje muis007, 2e ronde (3 x mk), 4e kindje manu74, 4e ronde (na mk), 2e kindje mizz bunny, 3e ronde, 1e kindje 21. (9) von82, 4e ronde, 1e kindje neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje isabel olivia, 2e ronde, 1e kindje (naamm veranderd in muis007) miepje01, 9e ronde, 1e kindje hopelessinlove, 1e ronde (na pauze), 1e kindje within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje pinkister, 34e ronde,2e kindje siesoe, 1e ronde, 1e kindje 22. (7) piepoe, 11e ronde, 1e kindje ginie, 4e ronde, 3e kindje sanenjef, 2e ronde, 1e kindje naomi86 ? Ronde, ? Kindje rozerin ? Ronde, ? Kindje leontine135, 8e ronde, 4e kindje lizy, 11e ronde, 1e kindje 23. (8) all mine, 2e ronde, 3e kindje lblue, 11e ronde, 1e kindje chikah, 6e ronde, 2e kindje love and hope, 2e ronde, 1e kindje angel1988, 13e ronde, 1e kindje anemoon13, ? Ronde, 1e kindje corina1989, 1e ronde, 1e kindje 24. (8) kaka, 4e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde (na mk), 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje nik, 6e ronde, 1e kindje smeagol, 3e ronde, 1e kindje telletje, 7e ronde, 1e kindje knuffeltje, 4e ronde(na mk), 2e kindje cindii, 9e ronde, 1e kindje 25. (9) ils80, 2e ronde (na mk), 3e kindje noushis, 1e ronde (na mk,4e na curretage), 2e kindje marly87, 5e ronde, 1e kindje foeske, 3e ronde, 2e kindje roosje24, 3e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje vonnekelegrand, ? Ronde, ? Kindje jeskejes, 18e ronde, 1e kindje aster14, 1e ronde, 1e kindje 26. (6) ior, 4e ronde, 1e kindje kunst, 12e ronde, 1e kindje mammievan5, 2e ronde (na mk), 6e kindje bouncytigger, 4e ronde, 1e kindje onzeker23, 2e ronde, 1e kindje 27. (6) naliey, 54e ronde, (8e ronde na mk), 1e kindje saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde (na mk), 2e kindje xschaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje mamajens, 1e ronde, 2e kindje (1e kindje geboren met 23 weken) 28. (4) riza, 2e ronde, 1e kindje nonma, 4e ronde, 1e kindje fathers princess, 13e ronde, 1e kindje milly123, 6e ronde (na ma), 1e kindje 29. (4) bootjekatootje, 2e ronde (2 x mk), 1e kindje radjnie, 7e ronde, 1e kindje susyq, 11e ronde, 1e kindje daanxyz, 15e ronde, 1e kindje 30. (4) troelaa, 5e ronde, 1e kindje diabolique21, 8e ronde, 1e kindje babbii, 5e ronde, 1e kindje wenndiiy, 2e ronde, 2e kindje sunflower85, 2e ronde (na mk), 1e kindje 31. (5) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanf2009, 4e ronde, 2e kindje misspiggy83, 3e ronde, 2e kindje mama3e, 6e ronde (1x mk), 3e kindje mamasylvia1975, ? Ronde, ? Kindje datumloos (0) totaal: 99 6 zwanger, 12 ongesteld, vlindertje, [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]8[/FONT] mmm, negatieve test, 3 twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets __________________
Ik sluit mij ook aan. Komende week weer spannend!! Precies geklust, toen de ovu test postief was dus ben erg benieuwd!!! Anderen ook al hun temp zo in de gaten aan het houden??