Wat een mooie test Roosje!!!!volgens mij heb ik je allang gefeliciteerd...maarja nog een keer dan Gefeliciteerd!!!! Hier hoord ik net op school dat de moeder van Rick's de beste vriend is ook zwanger....super leuk en snel gegaan!! Mijn 2 goede vriendinnen zijn zwanger,mijn buurvrouw is zwanger,me nichtje is zwanger !!! Ik gung ze wel natuurlijk van harte...of course...maar het is wel een beetje depri als bijna iedereen om je heen zwanger zijn,een maar een paar maanden geprobeerd ik ik niks... Klinkt een beetje rot,maar zo bedoel ik het niet hoor!! Als ik een meid hier ziet die naar roze toe gaat,word echt super super blij van !!!
@Roosje, duidelijker kan niet he, en ik denk dat je de 4 weken wel gepasseerd bent hoor, of je hebt al veel hcg, hoe voel je je?
Het hangt in de lucht volgens mij, hier ook veel zwangeren om mij heen. Snap je goed hoor pinkster, vind het ook niet rot overkomen. Je bent gewoon verdrietig (enzo) omdat het bij anderen zo snel of gemakkelijk lijkt te gaan en bij jullie zo lang moet duren. Ik las daarstraks geloof ik dat je niet voor behandelingen o.i.d. in aanmerking komt omdat ze hebben gezegd dat er niks mis is, klopt dat? Heb je dan niet het gevoel in de steek te zijn gelaten, want volgens mij is het wel erg gemakkelijk om het zo te stellen. Zelfs als ze niks kunnen vinden zouden er toch andere opties voorgesteld moeten worden, of ben ik nou gek? Nieuwe zwangeren; gefeliciteerd, geniet ervan!!! Rode dames, kl*te en rot, hoop dat het volgende ronde raak is! Hier nog steeds zo moe, vanochtend enorm het zuur en heel raar misselijk en pijnlijke borsten maar ik geloof dat dat niks wil zeggen. Of ik hou mijzelf voor dat dat niks wil zeggen, dan ben ik straks niet weer zo teleurgesteld als ik ongesteld word.
@ pinkster, dankjewellll meid. Ik snap je helemaal. Bij mij is het wel 3e ronde maar ik begrijp je heel goed. want elke maand als je ongesteld wordt baal je echt. jij ben langer bezig dus jij verdient het ook. Ik duim voor je echt hoop dat het echt raak wordt. @ minni1979, Mijn kv test van vandaag vond ik een beetje lichter geworden. ik schrok was wel bang, gelijk aankleden en naar kruidvat gegaan. Heb getest en duidelijk positief. Volgens mij ben ik ook langer zwanger maar ik weet niet hoe ik moet uitrekenen. of misschien maak ik wel snel hcg aan. ik hou het op 1 februari 2013. we zien wel wat het wordt
Nou ja ze hebben van alles voorgesteld,ik wil wel graag met IUI beginnen of wat anders,maar mijn man is daar niet mee eens Hij zegt : het komt,als komen moet! Hij is erg gelovig en zijn familie ook,en hij wil op een natuurlijker manier,ik probeer hem om te praten maar hij zegt als niks mis is,waarom zal je??Snap je Het was al heeeel wat om hem zijn sperma te laten testen,maar ja hij dus gedaan en die waren goed,zwemen goed en genoeg...bij mij ook allerlei dingen onder gezocht en ook was niks te vinden ik heb een hele mooie cyclus,altijd netjes op tijd..dus ik weet het ook niet!! Ik zei tegen de dook dat we altijd doen als ik mijn eisprong plaats vind,dat is volgens hem verkeerd! want op precies op die dag van de kansen maar 15% en 2 dagen eerder 75% dus ik denk dat ik dat altijd mist,en vind die ovulatie testen niet echt helpen Maar goed mijn Gyn helpt mij wel daar mee..
Jij ook bedankt!!! Het komt uit eindelijk wel goed,ik moet af en toe niet zo mee bezig zijn daar hebben ze mij ook verteld,maar het is moeilijk!!! Heb ik elke maand opleten wanneer ik vruchtbaar ben enzo,word gek
Lijkt me lastig als je het zó graag wil en je weet dat het alleen op de natuurlijke manier kan en anders niet. Zeker als je het zelf liever anders zou zien. Alle respect voor iemands geloof maar ik zie zelf niet waarom je de natuur niet een handje kan helpen als de mogelijkheden er zijn. Die zijn er ook niet voor niets gekomen natuurlijk en je laten helpen is echt geen schande. Maar dat is mijn mening, wil niemand onderuit halen en al zéker geen geloof. Moeilijk he, je ei te vinden, ondanks die ovu-testen. Ik heb ze wel geprobeerd maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt veel vind, heb het gevoel dat we er toch elke keer naast hebben gezeten. Nu heb ik naar mijn lichaam proberen te luisteren en ik hoop dat ik het goed heb aangevoeld. Eigenlijk zouden jullie de hele cyclus door om de dag moeten 'oefenen', dan zou de kans toch groot genoeg zijn zou je denken, niet? Maarja, je moet dat wel willen, het moet geen verplichting worden want dan gaat de lol er ook wel vanaf. Fijn in ieder geval dat de gyn je helpt maar jammer dat je niet verder kunt. Er niet, of niet zoveel mee bezig zijn is lastig he, als je iets zo graag wil dan is loslaten het moeilijkste wat er is. En ondanks dat jij al een kind hebt kan je toch enorm veel met een volgende kindje bezig zijn he, dat heb ik tenminste wel. Niet dat ik dan minder met mijn zoontje bezig ben maar ik denk dat je me wel snapt (hoop ik )
Zozo Neirod, je hebt w.s. niet alles gelezen. En waarom haal je mijn man erbij? Die weet van alles. Jammer, en teleurstellend dat je zomaar conclusies trekt vanuit het niets. Ik was helemaal gestopt met de pil, en raakte zwanger maar kreeg een miskraam, was even de kluts kwijt is toch niet zo verwonderlijk?! Dáárom begon ik mét medeweten van mijn man weer aan de pil maar na 1 week begon het tij te keren en wilde ik toch doorgaan. Dus dacht ik om nog een beetje kans te hebben "vergeet" ik vanaf nu de pil om de dag????
Oeioei... hier iets raar... Dacht daarjuist... Ja, ze zijn daar... Ik naar wc... Niks rood... Enkel wat geel... Heb ik nog nooit voor gehad... Zou dat misschien mijn tarwekiembolleke zijn
Aan alle roze dames, PROFICIAT !!! Pff ik moet nog wachten tot 30 mei om te testen Maar ik denk dat het deze maand niets zal zijn, kheb weer pijnlijke boobies... Dusja voorspelt niet veel goeds Kzou wel kunnen slapen nu na mijn middagpauze
Noushis, ik heb ook af en toe een beetje geel/witte afscheiding, net een snotje Sorry kan het niet anders omschrijven haha. Weet ook eerlijk gezegd niet of het een goed of slecht teken is
Pinkster, hoe lang duurde het dan voordat je zwanger raakte van de 1e? En idd ik vind ovu-testen ook niks, je focust je dan op een bepaalde datum om te klussen terwijl je er net zo goed finaal naast kunt zitten. Wij hebben deze ronde echt om de dag geklust, begonnen gelijk na ongi en gewoon doorgegaan na ei, dus ben benieuwd of het zn vruchten heeft afgeworpen ( hoe toepasselijk).
Van de 1e was het,spiraaltje uit,een keer ongi volgende keer BAM! Denk 1e ronde gelijk?? Gister had ik met me man over als mijn ongi weg is,gaan PROBEREN om de dag ook te gaan klussen,volgende week ga ik naar me gyn en komt helemaal goed....Hoooop ik Ben vandaag gelukkig wat rustige! Want had de dok afgebeld en hij vond juist mooi dat ik ongi werd want volgens hem en mijn gyn ben ik eigenlijks nu 4 maanden helemaal precies in de schema en dan de ovulatie is makkelijker te vinden
@Saar: Ik neem per dag 2 tarwekiemoliepilletjes in... Dat zou innesteling bevorderen... De eerste maand dat ik die innam (maart) was ik zwanger, maar helaas wel van korte duur...