hihi nee ik laat me zo snel niet gek maken. Kan ook niet want ik was het al hahaha Nee serieus, je wordt wel imuun voor praatjes als de ergste dingen al tegen je gezegd zijn, erger kan niet denk ik hmm als het een idee van jaren geleden is dan lijkt het me niet echt heel waarschijnlijk dat het dat is, dan hadden ze toch allang iets moeten doen? Benieuwd wat er nu uit gaat komen. Ja heel af en toe kan ik nog wel een beetje genieten ergens van, als ik me redelijk oke voel maar over het algemeen is het omdat het moet. Eten ondanks misselijkheid is erg lastig en genieten moet ik weer leren, als mijn lijf weer normaal kan doen. Maar ik mis het wel heel erg hoor, voor ik ziek werd kon ik echt enorm genieten van lekker (en veel) eten We houden vol, komt goed!
hihi die houden we erin, vond het wel een leuk woord Lekker joh, een koele kamer, wij mogen weer ons bed uit zweten vanavond, geen airco in huis. Hmm toch spannend al voel je niks aan kwaaltjes ofzo. Wel verstandig misschien om wat te wachten, als het nog nodig is dan Ik heb me voorgenomen pas de 31ste of zelfs de 1ste te gaan testen omdat ik vorige maand zo'n lange cyclus had. Heb dus wel wat kwaaltjes maar kan me net zo goed wat in mijn hoofd halen dus ik wacht zo lang mogelijk. Nog 'maar' 9 dagen
Ff een snel berichtje na een hele tijd. Zit in mijn 5e week van mijn cyclus en nog geen eisprong gehad naar mijn idee... Ik ben vandaag naar de huisarts geweest vanwege mijn ontzettend onregelmatige cyclus. Ik had van de week zelf ineens vocht uit mijn tepel, dat had ik in de vorige cyclus ook een keer gehad. Ik heb een verwijzing gekregen voor de gyneacoloog...vermoeden is PCOS
Ooow kaka, dat is geen leuk nieuws. Weet niet precies wat het inhoud maar weet wel dat je dit niet wil hebben
Kom even binnen crashen. Ik kan het niet bijhouden dat geklets van jullie Gisteravond naar Mnozil Brass geweest, was super gaaf! Voor wie wil kijken op you tube, de slow motion is een super voorbeeld! mnozil brass slow motion - YouTube Net uit het werk weer een test gedaan, ik had een uur ervoor geplast, dus urine was niet heel erg geconcentreerd, maar gelukkig toch een streepje. Ik begin het nu pas langzaam te beseffen, dat we zwanger zijn. Wat ben ik blij als we 19 juni tijdens de eerste echo een kloppend hartje mogen zien! De spanning is aan de ene kant groot en aan de andere kant ben ik best relaxed. Toch hoop je bij elk toilet bezoek geen bloed te zien. Ik zou willen dat ik een korte voorjaarsslaap van 4 weken kon doen Rond week 6 en 7 zullen we er wel last van krijgen denk ik, want dat zijn de weken dat het elke keer mis ging. @spannend! @alle dames op rood, ik strooi wat hcg naar jullie voor de volgende ronde. @alle zwangeren, PROFICIAT! @Pinkster, wat is er gebeurd? Ik zie dag 2 staan? ben je toch ongesteld geworden? Sorry, maar er is zoveel bijgeschreven, dat ik het niet allemaal gelezen heb. Meis, ik strooi jou wat extra hcg toe!
@Kaka, pcos is toch dat je maar een paar keer per jaar een eisprong hebt?? Niet leuk meid maar kunnen ze dit niet oplossen met medicatie?? iig veel succes en ik hoop dat het meevalt allemaal. @Fiona en Nik veel succes in de volgende ronde. @Siessoe, morgen testen voor de lol dus haha @MamavanF, mensen die mij hun mening opdringen kunnen voor mij echt opzouten, ik dwing ook niemand mijn mening op. Het is juist zo mooi dat mensen zo verschillend zijn, je moet er toch niet aan denken dat we allemaal hetzelfde zijn. En ik hoop echt dat er binnenkort iets aan je klachten wordt gedaan meid, hier word je niet echt vrolijk van
@Zograag, ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent dat het weer mis gaat ( zou ik zelf ook hebben als het weer zo ver is) maar probeer van het beste uit te gaan, tenslotte komt alles een keer goed.
Ja zo denk ik er inmiddels ook over. Zélfs wanneer het over de bio-vader van mijn zoontje gaat. Ik respecteer ook altijd de keuzes van anderen, al zou ik het zelf heel anders doen (zeg bewust niet; al ben ik het er niet mee eens). Wie ben ik om te bepalen hoe anderen leven? Laten ze zich dan ook niet met mijn leven en keuzes bemoeien! Ik heb héél gegronde redenen om te doen wat ik doe, al vind ik het zelf lang niet altijd leuk maar nood breekt wet zullen we maar zeggen En, thnx! Ik ben al heel wat jaren aan het zoeken naar de juiste arts/behandeling, alternatief en regulier, maar tot nu zonder succes. Dus alle dames hier; tips zijn welkom (hmm als ik dat hier in dit topic mag vragen)
Zograag; ik snap je goed hoor maar je zei eerder volgens mij al dat je er nu een goed gevoel over hebt, toch? Dat het goed blijft gaan. Ik hoop het héél hard voor je maar als je gevoel dat zegt... intuïtie is sterk he, dit soort dingen voel je denk ik heel goed aan. Ik duim keihard met je mee dat je straks na die grens van 6 of 7 weken gewoon lekker kunt gaan genieten en straks een prachtig wondertje in je armen mag houden!
Goedenavond dames, Ff een egoberichtje van hier. Morgen is mn NOD en ik voel sinds vandaag telkens krampjes in mn onderbuik, dus ik ben bang dat het morgen weer losbarst hier. Ben ff een beetje down nu Het zal toch een keer moeten lukken. Heb wel voor mezelf besloten dat als het deze ronde weer niet is gelukt, ik de huisarts bel en me dan toch iets harder op stel. Mede door wat jullie zeiden, over dat 2 jaar echt niet kan...
Van de ene kant ben ik heel rustig een stem in mijn hoofd die zegt... het zit goed, maar ik heb wel vaker dat ik ergens een goed gevoel bij heb en dan heb ik het ook mis, dus die angst is er gewoon. Ik hoop idd dat ik na de echo kan gaan genieten van de zwangerschap, maar opgelucht ben ik pas als de kleine uiteindelijk in mijn armen ligt. Bij een oud collega van mij ging het met 8,5 maand nog mis en daar moet je echt niet aan denken! Maar goed, eerst de komende 4 weken maar door zijn en positief proberen te blijven denken! Thanks meiden!
Ja inderdaad angel, als het nu doorzet echt bellen, dit duurt wel héél erg lang al he Dat is makkelijker gezegd dan gedaan maar tegenwoordig moet je je wel harder opstellen omdat artsen zo over je heen walsen als je niet oplet (ervaring...). Ik hoop heel hard voor je dat het niet doorzet en anders dat ze je nu zo snel mogelijk gaan helpen en gewoon serieus nemen! @zograag; ja dat snap ik heel goed, dat je pas gerust bent als je je kindje in je armen houdt. Wat vreselijk lijkt me dat, dat het zo op het laatst nog mis gaat, moet er niet aan denken. We gaan gewoon met zijn allen uit van het beste en dat je straks een prachtig kindje hebt! En truste
Weltrusten, en dank voor je lieve woorden. Ik ga bellen, maar baal er echt onzetten van. Ik weet dat er meiden zijn die nog veel langer bezig zijn, maar die teleurstelling van het ongesteld worden wordt na iedere ronde erger...
Echt doen Angel, mijn HA gaf toen onze kinderwens ter sprake kwam, uit zich zelf aan dat als het na een jaar nog niet gelukt was, we moesten bellen voor een doorverwijzing. Succes met bellen!
@Angel, ten eertse hoop ik van harte dat je de Ha niet hoeft te bellen maar anders zou ik ff flink op mijn strepen gaan staan en als je het eng vindt kan misschien je mannetje zijn mond open doen. Tis toch te gek dat je nou nog een jaar moet w88 vooradt ze je gaan helpen. @MamavanF, ben je al bij een orthomolicair arts geweest ( weet niet of ik het goed schrijf). Of anders het reguliere maar dan in Belgie, daar schijnt de medische zorg toch iets beter te zijn dan hier. Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken dan zijn we weer een dagje dichter bij nod hihi. Welterusten allemaal x
Ja aan België heb ik ook zitten denken, als dat geen al te duur grapje wordt. Zo'n arts heb ik ook al geprobeerd maar misschien niet de goeie? Ik blijf zoeken! Slaap lekker en thnx! Wij gaan ook ons bed in, nog even lekker lezen Truste allemaal
Dankjewelllllll meid Jaaaaaaaa ik hoop het wil graag een tweeling en heb het in de familie dankjewellllll
heb ik weer hoor, kruitvat in het dorp dicht op dinsdag...... Morgen ochtend ga ik dus testen halen en dan hopen op een mooie 2de streep. Ik hou jullie op de hoogte meiden!! Ik zag weer een paar roze dames op de lijst erbij!! GEFELICITEERD!!! Ik ga nu lekker mn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal