@saar81 en Lblue: ook spannend voor jullie zeg. Ik hou jullie op de hoogte. @saar81: hebben ze destijds 1 keer getest? Heb begrepen dat het soms beter is om een paar keer te testen omdat 1 keer een verkeerde indruk kan geven, of is er een andere reden dat het niet betrouwbaar is geweest? Ik hoop voor je op een mooie uitslag.
@Jane, jeetje meid heb je nog steeds van die vage testen. Maar houd er rekening mee dat mannen ook posi testen met die predictor early. Die testen zouden ze echt uit de handel moeten nemen.
Nee ik test niet meer, de 17e op zijn vroegst. Deze cyclus verwachten we niets, temp nu nog wel maar mijn tandarts behandeling is niet goed gegaan. Zit nu met koorts en ontsteking, vandaag moest t zonder verdoving gespoeld worden, god wat een pijn.. Dus nu aan de antibiotica, kan me niet voorstellen dat ik nu zwanger zou kunnen raken met die troep in mijn lichaam..
Veel sterkte Jane met je tand! En na de anti-biotica extra gezond doen met lekker veel sapjes en veel groente en fruit. Komt goed meisie
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 240844 16. (6) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje Manon77, 5e ronde, 3e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje 17. (4) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje 18. (4) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje 19. (3) collo003, 2e ronde na mk, 3e kindje Purple85, 4e ronde, 1e kindje Eowynka, 1e ronde, 1e kindje 20. (1) Dalia03, 2e ronde, 3e kindje 21. (3) von82, 4e ronde, 1e kindje Neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje 22. (4) piepoe, 11e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje SanenJef, 2e ronde, 1e kindje 23. (3) All Mine, 2e ronde, 3e kindje LBlue, 11e ronde, 1e kindje Leo85, 17e ronde, 1e kindje 24. (4) Kaka, 4e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 2e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde na mk, 3e kindje 25. 26. (1) Ior, 4e ronde, 1e kindje 27. (4) Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje naliey, 54e ronde - 8e ronde na mk, 1e kindje Saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde na MK, 2e kindje 28. (2) Riza, 2e ronde, 1e kindje Nonma, 4e ronde, 1e kindje 29. (1) Bootjekatootje, 2e ronde na 2 mk, 1e kindje 30. 31. Datumloos (1) Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje Totaal: 41 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven. Minnie1979 en wendysunny jullie staan erop! Heel veel succes Molly, heb je op groen gezet.
Jammie, gewoon bij elke ongi jezelf trakteren op sushi, Saar. Als het zwanger worden niet is gelukt, dan wel sushi... En als je zwanger bent, géén sushi zo ga ik dat doen hopelijk dan maar snel geen sushi meer! Dames, wie van jullie doet aan het tempen? Werkt dat wat? Heb me er nog niet in verdiept, maar lees er op dit forum wel eens over. Ben benieuwd!
Dat is fijn weer wat om naar uit te kijken! @hier: ik ga echt dood van de buikpijn... En het bloeden zet helemaal niet echt door... Ik begrijp er geen snars van. Ik heb steeds wat rozig slijm, maar niet echt noemenswaardig... misschien zaterdag toch maar een testje als het niet doorzet...
@nonma, balen dat t niet doorzet. Tenminste.... Of een positieve test, of gewoon goed ongi en daarna weer klussen. Je weet nu ook niet waar je aan toe bent. Lekker met een kopje thee op de bank en hoop dat de buikpijn gauw over gaat.
@ Riza ik ben net begonnen met tempen.. Moet het bijhouden van de fertiliteitsarts.. Voor zover ik me ingelezen heb is je temp tijdens je menstruatie lager, dan net voor de eisprong krijg je een dip en daarna gaat ie omhoog.. Blijft ie hoog dan ben je hopelijk zwanger, gaat ie richting je NOD weer naar beneden dan kan dat wijzen op ongi. Tot nu toe klopt het bij mij haha, gister was ie 0.2 graden hogen dan vanmorgen en vanmorgen was ik ongi geworden Niet dat dat al wat zegt na 2 dagen, maar toch Vind het wel interessant in ieder geval
Ik ga morgen ook lekker boodschappen doen.. Chocola had ik al in huis, maar lekker filet americain kopen enzo.. En morgenavond lekker wijntjes drinken op verjaardag.. Moeten het toch een beetje dragelijk maken toch?
Woehoe! Heb een positieve ovulatietest! Gisterenavond negatief. Nu steekjes linker lies... Zijn om de dag aan het klussen, maar wat denken jullie?? Vanavond nog keertje?? Spannend... Hebben er al meer een ovulatie gehad? Heb mijn NOD dan wel eerder... x Manon
Denk dat we het eerst komende tijd proberen zonder te tempen (we zijn pas begonnen met proberen zwanger te worden). Toch wel makkelijk dat je aan je temp veel kunt afleiden Veel succes dames, op naar een roze lijst! Slaap lekker en alvast fijn weekend dames!
@He balen Nonma dat je ongi niet echt doorzet, is je temp nog steeds hoog? Misschien dan toch nog een heel lein kansje? Tempen doe ik niet aan, heb wel 1x met ovutesten gewerkt maar werd daar zo geobsedeerd van dat ik dat niet meer doe, tenzij ik over een half jaar nog niet zwanger ben. We gaan gewoon na de ongi om de dag klussen, kan niet missen dan, alleen dan moet de rest nog goed gaan. Had me deze ronde in mn ei vergist denk ik. Olivia bedankt voor het zetten op de lijst. Nou meiden ik ga mn bedje opzoeken, welterusten allemaal!!
Hoi Allemaal, Ook ik kom me hier melden. NOD 23 mei ronde 6. Heb alles bij gelezen en ga proberen het bij te houden deze maand. Zoals Dalia al zei was het vorige maand bijna onmogelijk als je niet elke dag in de gelegenheid was om te lezen, dan was je de volgende dag de hele avond zoet . Goed hier dus ongi geworden en zwaar buikpijn. Vind mijzelf dan altijd heel erg zielig. Temperaturen doe ik niet maar ik gebruik wel ovulatie testen al voel ik altijd mijn ei. Toch vind ik die extra bevestiging wel prettig. Vandaag heb ik geen vvdd gezien maar alle anderen heb ik alsnog beantwoord, wordt dus een lang berichtje ha ha. Hoeveel roze op deze lijst: Ik hoop alleen maar roze, zou leuk zijn nietwaar . Realistisch gezien het zou al een prachtige lijst zijn als we de 50% benaderen dus daar ga ik voor. Wat zijn mijn hobbys: Lezen, gamen, spelletjes spelen, fotograferen, oude dingen opknappen, koken en nog veel meer. Kindje met eigen willetje w.b. kleding: Zoon van 5 en ja hij heeft wel zijn voorkeuren en eigenlijk ook best een goede smaak. Hij ziet ook altijd als ik wat nieuws aan heb en zegt ook geregeld dat ik er mooi uitzie, zoooo lief Vakantieplannen: Ja hoor, wij hebben een caravan gekocht en helemaal opgeknapt afgelopen winter en daar gaan wij heerlijk 4 weken in vertoeven. Met Hemelvaart en Pinksteren gaan we er ook heen, dus een heerlijk vooruitzicht. Wat voor werk doe je en hoe wil je dit combineren: Ik werk op een marketing en communicatie afdeling waar ik me met van alles en nog wat bezig hou en ik organiseer landelijke vakbeurzen binnen de branche waarin ik werkzaam ben (die ga ik niet noemen want wil graag anoniem blijven). Drukke en veelzijdige baan van meer dan 40 uur per week. Mijn zoontje zit op school en van de 5 dagen ben ik er 3 om hem uit school te halen, de andere 2 dagen nemen mijn moeder en vriend voor hun rekening. Ik werk een deel van mijn uren van huis uit, vaak s avonds. Hoe ik dat ga doen als er een 2e komt, ik zou het nog niet weten, dat hang van diverse factoren af, maar dat zien we dan wel weer. Eerst maar eens zwanger worden Wie in je directe omgeving weten allemaal dat je bezig bent om zwanger te worden: Mijn schoonzusje en verder niemand. Ik merk dat ik al wel erg met namen voor een toekomstig wondertje bezig ben. Hebben jullie al een naam in gedachten of zijn jullie hier al mee bezig: Ja we zijn er wel mee bezig en voor een jongen zijn we er wel uit. Voor een meisje zijn er meerdere opties die we beide leuk vinden. Nou op naar een mooie roze maand! Toedels!
Manon Ja, voor alle zekerheid gewoon nog even doorgaan met klussen. Is ook niet zo erg toch? Ik vraag me trouwens wel af of andere dames hetzelfde hebben als ik: Hoewel ik ze soms gebruik, heb ik eigenlijk geen ovu-testen nodig. Ik voel feilloos aan wanneer mijn eisprong eraan komt. Naast de lichamelijke tekenen, vruchtbaar slijm, gespannen borsten wordt ik zo hitsig als de pest... Sleep mijn man echt naar boven dan, terwijl buiten die periode om er echt niet zo heel veel spannends bij ons gebeurt...hahaha Volgens mij is het een soort voortplantings-oer-instinct ofzo. Voel me net een holbewoonster...hahaha Maar zijn er andere meiden die dit herkennen? Of ben ik echt raar?
Hallo meiden, wil me graag aanmelden in dit topic. Was al eerder aangemeld bij het NOD topic (1-15) maar doordat mijn cyclussen lang zijn is dit versprongen naar 15-31, dus nu mag ik gezellig met jullie mee praten. Heb het trouwens ook even twee maanden laten rusten, maar ben nu weer van de partij. Ben ook begonnen met tempen, omdat ik gewoon even wilde weten hoe dit was. En dit bevalt mij goed, kan nu goed weten wanneer ik ongi wordt, heel handig met onregelmatige cyclussen Ik zit trouwens in ronde 6 voor ons eerste kindje ! En mijn NOD is, denk ik, 20 mei.
Het is heel makkelijk Mijn temp ging van 36.7 naar 36.2 en die dag werd ik ongesteld (wel balen natuurlijk, maar super handig).