Goedemorgen dames! Wat kleurt de lijst roze! Zou me graag aan willen sluiten. Helaas vanmorgen nega getest! Had al weinig kwaaltjes.. Gefeliciteerd roze meiden! Ongi dames balen. Hopelijk volgende x beter!
@roze, GEFELICITEERD @rood, balen @riza, je hebt erg vroeg getest dus wie weet. Geen bloed geeft moed. Gewoon op je NOD nog een keer testen als ongi uit blijft. @hier, Ondanks mijn ongi toch blij dat ik nu weer regelmatig ben, de ongi zelf korter duurt. Maar ben echt superblij dat ml gisteren te horengekregen heeft dat ie aangenomen is Alleen jammer dat ie rond het weekend van mijn ei precies cursus heeft dus deze ronde slaan we over....
@Zograag...ja helaas meid!Ik dacht dat het raak was,maar werd gewoon flink ongi...potjandorie.Ik ben nu al overheen maar toen moest ik wel ff huilen hoor...nu naar 35e ronde.pffff
@ pinkster - damn, knuffel! @ Mizz Bunny - je kunt toch evengoed proberen? las gisteren dat het beter is om enkele dagen vóór je ei te knuffelen dan precies op de dag van! go for it @nieuwe roze - gefeliciteerd! @nieuwe rode - potverdriedubbeltjes, op naar de volgende ronde! @ de rest, een hele fijne dag, ik ga winkelen met mams, zal vanavond weer alles bijlezen.
Hallo meiden, Weet het niet zeker maar zag volgens mij sinds gister geen nieuwe zwangeren? helaas wel meiden die op rood moeten, voor jullie ook veel succes de volgende ronde! Hier steeds kleine krampjes vanochtend dus ik zal zo wel rood zien. Succes met wachten voor de dames die nog op het vervelende bankje zitten! Ik ga zo boodschappen doen en dan lekker met de kids in het zwembadje.... Fijne dag voor jullie allemaal!
Gefeliciteerd voor alle zwangeren!! Ondanks hoop kwaaltjes en voortekenen vanochtend, op NOD, toch negatief getest. Even verschrikkelijk balen!! Maar nog geen ongi, dus klein beetje hoop blijft. Voor het lijstje: het is mijn tweede ronde na mk (8 wk).
goedemorgen allemaal! Ik heb wat gevoelige borsten...... kan dan nu al? Wil er niet teveel mee bezig zijn maar ik slaap al nachten slecht omdat het toch de hele tijd door mijn hoofd spookt....... @roosje, hoop voor je dat het er twee zijn, weet uit ervaring hoe mooi en fantastisch dat is!! Voor de meiden die nu roze zijn SUPER ZEG GEFELICITEERD!!!!
Mijn bericht was nog niet af........ Voor alle meiden die op rood staan...... *&%**&## k..!!! Hoop voor jullie dat het volgende maand raak is! De meiden die net als ik nog wachten......SUCCES!!!
♥ ♥ nod lijst 16 t/m 31 mei 2012 ♥ ♥ 16. (7) dreamer83, 2e ronde, 2e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje lunadog, 1e ronde, 1e kindje meis1987, 6e ronde, 1e kindje jane1981, 3e ronde, 2e kindje toekan, 6e ronde, 1e kindje riantje1987, 3e ronde, 1e kindje liefje2013, ? Ronde, ? Kindje 17. (6) molly27, 12e ronde, 1e kindje alyne, 3e ronde, 1e kindje dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje stopcontact, 5e ronde, 2e kindje bamjolan, 9e ronde (off. Ronde 15), 4e kindje wuppie30, 9e ronde, 1e kindje linniestra, 4e ronde, 2e kindje 18. (8) masami, 10e ronde, 3e kindje mystiklady, 6e ronde, 3e kindje hoop42, 7e ronde, 5e kindje jufaman81, 17e ronde, 1e kindje l89, 4e ronde, 1e kindje elisabeth75, 8e ronde, 2e kindje zograag, 21e ronde, 1e kindje maybe3, 21e ronde, ?e kindje 19. (6) collo003, 2e ronde (na mk), 3e kindje purple85, 4e ronde, 1e kindje eowynka, 1e ronde, 1e kindje apekop, 5e ronde, 2e kindje melletje86, 4e ronde, 1e kindje missmaddy 4e ronde, 1e kindje 20. (7) dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje dientjuh, 4e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden met 37 weken) jackystory, 7e ronde, 1e kindje manu74, 4e ronde (na mk), 2e kindje mizz bunny, 3e ronde, 1e kindje 21. (9) von82, 4e ronde, 1e kindje neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje isabel olivia, 2e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje hopelessinlove, 1e ronde (na mk), 1e kindje within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje pinkster,34e ronde,2e kindje siesoe, 1e ronde, 1e kindje 22. (6) piepoe, 11e ronde, 1e kindje ginie, 4e ronde, 3e kindje sanenjef, 2e ronde, 1e kindje naomi86 2 Ronde, 1 Kindje rozerin ? Ronde, ? Kindje leontine135, 8e ronde, 4e kindje lizy, 11e ronde, 1e kindje 23. (8) all mine, 2e ronde, 3e kindje lblue, 11e ronde, 1e kindje chikah, 6e ronde, 2e kindje love and hope, 2e ronde, 1e kindje angel1988, 13e ronde, 1e kindje anemoon13, ? Ronde, 1e kindje corina1989, 1e ronde, 1e kindje 24. (8) kaka, 4e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde (na mk), 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje nik, 6e ronde, 1e kindje smeagol, 3e ronde, 1e kindje telletje, 7e ronde, 1e kindje knuffeltje, 4e ronde(na mk), 2e kindje cindii, 9e ronde, 1e kindje 25. (9) ils80, 2e ronde (na mk), 3e kindje noushis, 1e ronde (na mk,4e na curretage), 2e kindje marly87, 5e ronde, 1e kindje foeske, 3e ronde, 2e kindje roosje24, 3e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje vonnekelegrand, 27e Ronde, 1e Kindje jeskejes, 18e ronde, 1e kindje aster14, 1e ronde, 1e kindje 26. (6) ior, 4e ronde, 1e kindje kunst, 12e ronde, 1e kindje mammievan5, 2e ronde (na mk), 6e kindje bouncytigger, 4e ronde, 1e kindje onzeker23, 2e ronde, 1e kindje 27. (6) naliey, 54e ronde, (8e ronde na mk), 1e kindje saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde (na mk), 2e kindje xschaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje mamajens, 1e ronde, 2e kindje (1e kindje geboren met 23 weken) 28. (4) riza, 2e ronde, 1e kindje nonma, 4e ronde, 1e kindje fathers princess, 13e ronde, 1e kindje milly123, 6e ronde (na ma), 1e kindje 29. (4) bootjekatootje, 2e ronde (2 x mk), 1e kindje radjnie, 7e ronde, 1e kindje susyq, 11e ronde, 1e kindje muis007, 2e ronde (3 x mk), 4e kindje daanxyz, 15e ronde, 1e kindje 30. (4) diabolique21, 8e ronde, 1e kindje babbii, 5e ronde, 1e kindje wenndiiy, 2e ronde, 2e kindje sunflower85, 2e ronde (na mk), 1e kindje Fatje86, 4e ronde, 1ste kindje 31. (5) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanf2009, 4e ronde, 2e kindje misspiggy83, 3e ronde, 2e kindje mama3e, 6e ronde (1x mk), 3e kindje mamasylvia1975, 4e Ronde, 3e Kindje nance89, 5e ronde, 1ste kindje datumloos (0) totaal: 106 16 zwanger, 26 ongesteld, vlindertje, 4 mmm, negatieve test, 0 twijfeltest, 1 cyclus van slag, 15 niets ff bijgewerkt!
Jaaaaaa hoop hoop manlief wil ook graag een tweeling. Mijn broertjes zijn een 2 eiige tweeling. ik moet tot maandag wachten omdat HA met vakantie is
Oh wat erg voor je meis! Jeetje en ik vond ronde 21 al erg! Loop je bij een Gynaecoloog? Ik zal heel veel HCG naar je toe strooien! Hopelijk wordt komende ronde jullie ronde! Dikke vette mega knuffel voor jou en je man/ vriend
Nou dames, heb vanmorgen een testje gedaan en dit is het resultaat. Weet niet goed wat ik er van moet denken...
Licht streepje, dream4, maar ik zie het heel duidelijk, hoor! En je bent ook overtijd toch, of heb je niet zon regelmatige cyclus?
@dream4, ik zie wel een streep zonder turen maar hij lijkt niet echt roze, misschien door foto maar ik feliciteer je voorzichtig. Misschien krijg je een beetje duidelijkere streep als je morgen weer test.
Saar: Nee ik heb geen regelmatige cyclus helaas... ik dacht dat ik al wel ongi zou zijn, maar ik heb ook al eens een cyclus gehad van 39 dagen... Roosje: Ik ga denk ik over 3 dagen ofzo weer testen. Dan ben ik ook over mijn langste cyclus heen. Misschien ben ik in die tussentijd wel ongi geworden.
Ja danke je lieverd!!! Maar 21 ronde is ook niet niks hoor!!! Ja ik loop wel de gyn,we hebben 2 jaar terug onderzoeken gedaan en alles maar het was niks verkeerds gevonden, dus ze weet het ook weinig! Het wil gewoon niet lukken,toen ik de mk kreeg van 8 wk kreeg hebben we ook nog eens goed na gekeken,er zat iets met bloed,die was te dun ofzo,niet goed genoeg om voor kind ook te houden ofzo,maar kreeg vitamine voor,C en B12 en ik moet elke dag 4 pillen foliumzuur innemen,2 in de ochtend en 2 op de avond! Maar ga morgen toch wel bloed prikken weer,en dan kijken we verder
Wow dat is inderdaad niet niks. Wat lastig en frustrerend dat ze eigenlijk niet goed weten wat het is...
Ik weet hoe irritant dat is. Wij hebben nu 4 mk's gehad en ook onderzoeken laten doen en ze kunnen niks. Het enige wat ze nog konden doen was een kijkoperatie. Ze zouden met een camera-tje de baarmoeder in gaan en dan kijken of er misschien verklevingen zaten, maar daar houdt het dan ook op. Ze konden ons dan alleen nog doorsturen naar een feriliteitskliniek, maar nu ik zwanger ben en de Gynaecologe belde om door te geven, dat de kijkoperatie niet door kon gaan en ik aan de verloskundige vroeg of het misschien mogelijk was om te kijken of ik wel genoeg hormonen aan maak (ik wilde niet een 5de mk afwachten om daar achter te komen). Zegt ze doodleuk, ja maar dat is alleen als je niet zwanger kunt worden, heeft de Gynaecoloog iets gemist of zo? Maar zwanger worden kunnen we wel hoor! Dus als dit weer niet goed zou gaan, dan blijft alleen nog de kijkoperatie over. Die feriliteitskliniek heeft dan dus geen zin. Moeder natuur is een apart geval. Echter geef de moed niet op, want wij hebben verschillende kennisen die er ruim 10 jaar over gedaan hebben en toch een of twee gezonde kinderen op de wereld gezet hebben. Ik hoop dat het voor jullie niet zo lang hoeft te duren! En dat het bij ons goed mag blijven gaan deze keer. Knuffel!