nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ml heeft spierziekte. Zelf heb ik ook niet echt een toplijf, dus we zijn een lekker duo. Maar goed, dit soort dingen moet ik dus wel doen.

Wonen jij en je vriend pas een maand samen?

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Yep. We zijn bijna 9 maanden samen maar nu pas echt als een gezinnetje :)

Dat is rot zeg, is het chronisch? Hier ook allebei aan het sukkelen maar we gaan gewoon door hoor :)

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig zeg :) :)

Vroeg je nou naar mijn man of naar mij? Ml heeft progressieve spierziekte, ik chronische migraine (en daardoor bijna altijd moe). Dus ja, samen sukkelen. Voordeel is dat je elkaar ook beter begrijpt, dat zul je dan ook wel herkennen.

Echt mooi, dat dat zo goed ging, je moeder bij de bevalling. Ik hou ontzettend veel van mijn moeder, maar dat zou ik niet doen denk ik

4. MamavanF2009

Jullie allebei eigenlijk, was niet helemaal duidelijk geloof ik :)
    Dat lijkt me wel lastig zeg, zeker als er straks ook een kindje komt.
    Maar kan goed zijn dat je tijdens de zwangerschap geen klachten hebt en wie weet wat er daarna veranderd.
    Bij je man ligt dat dan weer anders natuurlijk.
    Ik herken dat inderdaad wel ja, en ook allebei nogal wat meegemaakt dus we vinden elkaar er altijd in.
    Nooit gedoe of gezeur onderling omdat de een even wat minder kan, gewoon wederzijds respect en begrip (zoals het hoort).

Ik heb echt enorm veel steun gehad aan mijn moeder toen, en nog.
    Het was natuurlijk een enorm moeilijke beslissing om mijn zoon alleen te gaan krijgen en dan is het erg fijn als je moeder (en andere familie en vrienden natuurlijk ook) er voor je is.
    Ondanks haar ziekte. Zo'n sterke vrouw en ze beseft het zelf niet eens :)

Rustig hier verder trouwens, waar is iedereen? :D

5. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, wordt pittig als we een kindje krijgen, maar ik heb er vertrouwen in. Hebben lang getwijfeld of we het zouden kunnen, maar we kunnen het!

Wat geweldig dat iedereen er voor je was toen je alleen je zoontje kreeg. Het lijkt me met z'n tweeën al zon avontuur, laat staan in je uppie

Vindt je zoontje het fijn om weer n man in huis te hebben?

6. MamavanF2009

Zo denken wij er ook over.
    Al maken mensen om ons heen zich er zorgen over of ik het lichamelijk allemaal wel aankan, ik voel gewoon dat ik het kan.
    En Lief ook, al vindt hij het ook spannend want hij heeft zelf nog geen kinderen.
    Ik vind het heerlijk dat ik het nu samen met iemand kan doen, echt alles samen delen.
    Mijn zoontje en mijn Lief vinden elkaar geweldig, je kan gewoon aan alles zien dat ze gek op elkaar zijn.
    Zoonlief kroop de eerste keer dat Lief hier was binnen een half uur bij hem op schoot, en dat doet hij normaal nooit, hij is best wantrouwend.
    Hij weet niet beter of Lief is zijn papa, al noemt hij hem wel bij zijn voornaam.
    Van mij mag hij best papa zeggen maar dat is niet aan mij om dat te beslissen, dat is iets tussen hen twee.
    Wanneer ze er aan toe zijn allebei merk ik het vanzelf wel :)
    Weer een man in huis is niet zo, ik ben altijd met hem alleen geweest en er is ook geen contact met de bio-vader.

7. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Dag dames. Ik kom me ook voor het eerst melden hier. Mijn NOD is op Zondag 27 Mei! Zijn er meer die dit weekend gaan testen?

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ik denk dat het hier weer game-over is, net het eerste rose/rood gespot, ik baal enorm en ben best teleurgesteld en verdrietig. Al die keren ben ik zo snel zwanger geraakt en heb nu echt het gevoel dat het nog weleens lang kan gaan duren....

Ik kruip mn bed in. Truste meiden x

9. MamavanF2009

Welkom!
    Spannend voor je, is nog maar een paar dagen.
    Hoeveelste ronde en kindje is het?
    Ik test pas volgend weekend dus nog even wachten :)

10. MamavanF2009

Aaah meis, wat rot voor je :(
    Snap dat je je zo voelt, die teleurstelling weer.
    Dikke knufff en hoop dat je kunt slapen.

11. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè wat ontzettend balen minnie. Kan me goed voorstellen dat je verdrietig benT. Gatverdamme. *knuffel*

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een heerlijk gezinnetje; een perfect plekje voor een nieuw baby'tje :) :)

13. MamavanF2009

hihi ja echt wel.
    Het is ook zó welkom maar dat is bij iedereen hier he :)
    En mijn mannetje gaat een geweldige grote broer zijn :)

Nog ff songfestival kijken en dan slapen, vind het mooi geweest voor vandaag.
    Truste alvast allemaal!

14. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik weet het maar het stemt je toch tot nadenken...

15. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Dat komt wel goed maar je moet het tijd geven. Je kan ontzettend snel iets kapot maken, maar iets herstellen kost tijd!

16. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Minnie: veel steun voor je!

17. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Dank voor uw welkom! :D

Ja zeker spannend... het is de 2e ronde voor een eerste kindje. Ik heb mijn eisprong gespot met ovutest op Donderdag 17 Mei.. ik zal dan ook pas op of na mijn NOD gaan beginnen met testen.

18. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal :)
    Het beloofd weer een mooi dagje te worden.

19. Ior

Ior Niet meer actief

goedemorgen. Hier de hele dag weer aan het werk. Iedereen een fijne dag :)

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen,

Zo heb gisteren ff flink de tyraantjes laten lopen zodat ik er vandaag weer vol goede moed tegenaan kan gaan, maar ongi heeft niet doorgezet, was gisteren een flinke veeg ( lichtrood) met afvegen en daarna nog een beetje bruin en tot nu toe niks meer, maar ik wil me geen ilusies maken dus ga er gewoon vanuit dat het gewoon door gaat zetten vandaag

Deel Deze Pagina