Pffff ik heb sinds gisterenavond buikpijn, aan 1 kant Kheb het gevoel dat ik ongi ga worden , nochtans is mijn NOD 30 mei pas... Niet leuk!!!!!!!!!! @ Minnie1979: dat is dus echt balen, maar volgende ronde heb je misschien meer geluk
Goede morgen dames... Hier weer aant werk voor de voorlaatste dag... en dan vakantie whhiieeeeeeeee Zaterdag naar de winkel met mama, daarna gaan helpen bij verhuis van vriendin van me en Zondag naar Zeeland naar vrienden. Maar goed ook anders heb ik te veel vrije tijd om te testen haha... Nu sinds gistermorgend lichte steekjes in onderbuik. Lijken ongi-krampen maar toch weer ni echt... gevoelige (.)(.), hevige en levendige dromen en deze ochtend kotsneigingen... Voor de rest niets... kotsneigingen heb ik vaak dus daar kan ik geen lijn door trekken... Het gaat weer een heerlijke dag worden zo te zien... ik heb straks om 15u gedaan en dan ga ik naar een vriendin. zij gaat extensions bij me zetten... Whooeeeeehhooeeeee....
Kan me voorstellen dat je gisteravond behoorlijk hebt zitten huilen, maar zoals ik het nu lees, wie weet........ hoop zo voor je dat de rode duivels uitblijven!!
W w88 wel af Diabolique. Geniet van je vrije tijd meid !! Ga zo lekker zwemmen met mn dochter, maar weet nou niet of ik nou wel of niet een tampon in oet doen????
Nou meid niet de moed laten zaken hoor!!! Hier ook een maatje 50/52 en bij de eerste zwangerschap was het binnen 5 maanden raak (dubbel raak zelfs) Zoals hier veel te lezen: als de vollere mensen problemen hebben om zwanger te raken is het overgewicht, maar er zijn ook slanke vrouwen bij wie het helaas heel lang duurt.......... Volgens mij is dat gewoon om een reden te geven waarom de vollere vrouw zou moeten afvallen. Als je je goed voel dan ik het toch ok! Ik zelf heb al zo vaak pogingen gedaan om af te vallen, dan val ik 20kg af, maar moet je zien wat je daarvoor moet laten???? En je bent vaak niet te genieten. Dus ik heb met mezelf afgesproken niet meer te lijnen, maar wel gewoon een gezond eetpatroon te hebben. Is voor on allemaal in het gezin goed........ En de tussendoortjes worden beperkt, ik wil zo wie zo niet dat de jongens veel snoep krijgen...... ben best el bang voor overgewicht bij hen maar gelukkig zitten ze altijd mooi in de lijn.
Hey dames, Ik ben hier nog redelijk 'nieuw', en ik vroeg me af hoe jullie die banner laten verschijnen bij elk bericht?!?
Hier nog niet veel verandert..... Heb nog steeds erg gevoelige (.)(.) en bij bepaalde luchtjes denk ik nu echt bah...... Mijn buik deed gisteravond pijn, net of ik ongi moest worden maar na een half uur was het ook wel weer over..... ik weet gewoon dat ik me niet gek moet maken, maar het speelt gewoon constant door mijn hoofd. Ben er waarschijnlijk echt te veel mee bezig!:x:x:x Gisteravond een emotiebui gehad, mannetje maakte een opmerking die helemaal verkeerd schoot, ikke janken............ echt k*t. Wel hou ik mezelf elke keer voor dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, dat we het wel zien, maar ooooooo ik ben zo bang voor weer een teleurstelling....... en dat terwijl ik nog maar met ronde 4 bezig ben..... echt sorry voor de meiden die al veel en veel langer bezig zijn!!! Dit is killing!! Ik leef zo met jullie allemaal mee!!!! Sorry voor mijn verhaal, moest ik even kwijt.
Moet je naar gebruikersinstellingen (boven aan links) Daar kun je je onderschrijft opslaan, moet je wel eerst een banner maken en die kopiëren.
@minnie... spannend he! Hebben wij weer... ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken.. heb nu idd af en toe bij he afvegen een roze/oranje veeg op het papiertje zitten maar verder nog niks... ... grr leuk die onzekerheid he! Laten we hopen dat we allebei goed nieuws hebben over een paar dagen
Ja had me al helemaal ingesteld op ongi, en nu dit, wil geen valse hoop hebben. Had jij ook maar 1x rose/rood met afvegen? Ja en nu heb ik dat dus ook een beetje oranje met afvegen maar het is dat ik er op let anders zie je het niet, ook niks op inlegkruisje, wel lichte ongi krampjes.
Voila dat heb ik ook... ik eet wel gezond, drink veel water en dergelijke. Nu enkel nog die hometrainer kopen en dan zien we wel verder. Dik of dun maakt niet uit: betekent niet dat het kind minder geloefd gaat worden. Wil gewoon dat het een gezond kindje is. Vriendin van me heeft maatje 40 en heeft ook 2j en half moeten proberen. 2e keer inseminatie is ze zwanger geraakt. Dus heeft echt niets met gewicht te maken. eventueel dat het kan zijn dat je maar enkele keren per jaar een ei zou kunnen hebben, maar ik heb mooi elke maand men eitje dat springt. Anders heb je geen vruchtbaar slijm en eipijn
Laat het er maar eens allemaal uit. Ik word ook gek van mijn lichaam en van het wachten. Voor de dames die al langer dan mij bezig zijn heb ik heel veel respect zelfs! Enige dat ik deze maand heb dat is dat ik minder testdrang heb. Wacht liever gewoon af... Gisteren was ik met vl aan het kijken naar 16 and pregnant en ik zat gewoon te huilen van emotie.
Hier ook elke maand een eitje (soms voel ik het gewoon aan beide kanten......) Maar ja tweelingen zitten in de fam.
@ minnie: ik dacht gisteravond al: zou het wel doorzetten? Ik had zo'n idee van niet... Ben heel benieuwd zeg
Hee meiden! Ik lees steeds alles braaf, maar steeds reageren lukt me niet, gaat me te snel! Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Voor de meiden die alweer ongesteld zijn geworden, sterkte en vol goede moed naar de volgende ronde! Ik heb vandaag mijn Nod en ik ben enorm zenuwachtig. Normaal gesproken heb ik op deze dag enorme hoofdpijn, maar ik voel me eigenlijk enorm goed! Alleen opgezette buik.. Ik ben benieuwd!
goedemorgen dames, alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! ik mag, helaas, op rood maar we gaan met volle moed verder... Aster, succes! hoop op een positieve test voor je!