@ zograag, goed zo, laat het bloed web blijven. Ik hoop echt voor je dag t goed blijft gaan. !!!!! @ hier: duurt nog zo laaaaaaaaang tot nod
Je kan enkele dagen vroeger testen maar dan kan je mogelijk een vals negatief hebben. Je kan mogelijk nog geen hcg voldoende hebben aangemaakt op dat moment en dan komt de test negatief terwijl je wel zwanger bent. Je kan beste gewoon op je NOD of na je NOD testen.
@ Diabolique21: Dank je wel voor de info, ik durf eerlijk gezegd niet testen Vlak voor (5 minuten) ik mijn test wou doen, vorige maand, werd ik ongi :x Kben gewoon bang voor de teleurstelling, ook al zit ik nog maar in de 4de ronde !!
@ZoGraag, jeetje meid wat een ellende he als je niet weet waar je aan toe bent, maar zolang er geen bloed is zou ik toch proberen om van het beste uit te gaan, maar is moeilijk na wat je al hebt meegemaakt. Het 1e trimester is gewoon kut (sorry dat ik het zeg). Maar er is dan zoveel stress en spanning of het dan wel goed gaat. Had ik bij mn eerste zw.schap trouwens geen last van, ik had het al voor de 12 weken aan iedereen verteld en op hyves gezet, ik wist gewoon dat het goed zat, maar helaas zal ik die onbezordheid niet meer hebben als ik weer zwanger ben. Nee nog 1 kindje en dan vind ik het wel welletjes
Snap ik best... in men eerste rondes kon ik eigenlijk amper wachten tot ik kon testen. Nu ben ik kalmer geworden daarin eigenlijk... eerste maand dat ik kalm ben haha... Maar snap je wel dat je bang bent voor de teleurstelling. voelde me ook zo na de 4e ronde. Dat is ook heel normaal... Veel vrouwen maken dit door. Ik heb nu gewoon zoiets in mezelf van: als het binnen een jaar nog niet raak is dan gaan we naar de dokter laten checken of er een probleem is... Nu gewoon proberen. Zwangerschapskansen Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger
Dames op rood succes volgende ronde.. Dames op roze gefeliciteerd. @ hier, heb nog geen kwaaltjes.. is dat normaal? Heb alleen wat gevoelige tepels en beetje krampjes inn buik. Gisteren weer kv 2v5 gekocht terwijl ik thuis al een pakje heb maar was het vergeten dus ik kan vandaag weer testen, want vandaag is namelijk mijn NOD testje komt straks..
Zet mij maar alvast op rood. Bloedtest was negatief. Op naar IUI 2. Zwangere gefeliciteerd geniet ervan. Wachters wacht ze hoop op roze. Rode dames @#%&#@ heel veel succes volgende ronde
he bah Jeskejes, voor jou is het niet zomaar meer balen na zoveel rondes en mmm, ik wens jullie heel veel geluk bij de 2e poging. @Roosje, krampjes zijn normaal in het begin hoor en dat je verder geen kwaaltjes hebt is juist fijn toch? En wat niet is kan nog komen
En toch dat was ook het eerste wat bij mij opkwam, maar gaandeweg in de zwangerschap wen je erg aan het idee, en ik kan nu echt alleen maar zeggen wat een vreugd en wat een geluk. Dubbel zoveel liefde, dubbele kusjes, dubbele knuffels........ Ik voel me dubbel gezegend!
Ja ik ga zeker een foto plaatsen Ow ja weet je wat ik gemerkt heb. Als ik volgende maand zwanger zou zijn was ik 28 februari uitgerekend. Dat zou misschien 1 dag overtijd zijn dus 29 februari Dus zou een interessante bevallingsdatum zijn voor mijn kindje hahahah Gelukkig ben ik in mei zwanger geraakt
Ik lees wel telkens alle berichten maar er wordt hier teveel getypt...... SORRY!!! @Zograag, ik hoop echt voor je dat het uitblijven van bloed een goed teken is! Mijn duimen draaien in het rond voor je! Voor de nieuwe roze dames: VAN HARTE GEFELICITEERD!! En voor de rode dames:*&*%$&*^@% Wat K.U.T.!! Hopelijk de volgende ronde!!
goeiemiddag dames; ff snel ego-berichtje, dan reageer ik later nog wel op de andere dingen. Ben vanochtend kei misselijk wakker geworden na een halve nacht woelen door pijn in mijn maag. Lig nu total-loss op de bank, kan amper lopen van uitputting en ik jank om alles. pffft word er een beetje moedeloos van, hoe kan ik in vredesnaam ooit zwanger worden of het voldragen als mijn lijf zo blijf tegenwerken? Maakt me onzeker en bezorgd of we er wel goed aan doen, hoe graag we ook willen :'( Later meer en reacties op jullie, ga weer even mijn ogen dicht doen en een beetje soezen. Op zulke dagen is de tv een goede oppas :/