nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier wel al ruim 3 jaar gestopt met roken (sinds ik zwanger was van de oudste). Drinken doe ik niet zo veel maar zal het er nu nog niet voor laten, als de test straks op roze gaat, dan niet meer.
    Eet verder nog gewoon alles.
    Wil eigenlijk, mocht ik weer zwanger zijn, mezelf op toxoplasmose laten testen. Ik weet dat dat in Frankrijk gewoon standaard is. Mocht je al eens besmet zijn geweest, dan kun je dus met een gerust hart de kattenbak verschonen of een biefstukje eten.

Ben nu ook alweer langer ongesteld als normaal... Tis wel echt bijna weg, nu nog helemaal. Hoop maar zo dat het echt helemaal weg gaat en niet net als hiervoor zo'n beetje blijf door vloeien... Ik wil lekker verder kunnen!

Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
    Hier alleen zondag een kinderfeestje in de planning.

2. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

ik zou mij ook graag weer aanmelden voor de NOD-lijst.

NOD: 27 mei, 7e ronde, 1e kindje

Succes iedereen!

We hopen op veel roze!

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Niet echt plannen voor het weekend, alleen vanavond een wedstrijd (softbal) als tenminste het veld opdroogt. Nu ziet het veld er echt slecht uit door alle regen. Maar als het nou vandaag droog blijft dan heb ik toch nog een beetje hoop.
    Misschien zondag konninginnenacht vieren, maar dat zien we dan wel weer.

En toxoplasmose, ik wist helemaal niet dat dat ook voor biefstuk gelden. Handig om te weten.

4. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ,ikwil me ook aanmelden vandaag eerste dag van nog dus volgende is 31 mei als ik van weer een lange cyclus uit ga .. 3e ronde 4e kindje..

5. Within

Within Niet meer actief

@aanpassen: Roken doe ik niet en drinken doe ik al sinds oud&nieuw niet meer door medicatie. Dingen die je niet mag tijdens de zwangerschap lust ik nu al bijna niet dus zal ik niet missen :p

@weekendplannen: Vanavond een avondje alleen met manlief, die is nu nog werken en ik ga zo mijn huishouden maar eens afmaken. Morgen rustig aan doen en samen werken tijdens koninginnennacht!

6. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hoi meiden, ik mag me hier ook aansluiten.
    Na een week overtijd en een hoop vage kwaaltjes is het vanochtend dan toch doorgebroken.
    Cyclus is een beetje van slag dus ga voor nu even uit van 31-05 voor mijn nieuwe NOD

7. Radjnie

Radjnie Lid

20 apr 2012
    33
    0
    0
    Hallo dames,

Ik wil me hier ook aanmelden.
    NOD: 29 mei, ronde 7, eerste kindje

Succes met zwanger worden :)

8. Alyne

Alyne Actief lid

4 apr 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Gezond eten: Doe ik eigenlijk altijd wel. Ik kijk in de week voor NOD wel extra uit met rauw vlees ed.

@drinken en roken: Ik drink en rook alleen op feestjes of bij het uitgaan of als ik echt zin heb in een drankje. Maar das hooguit 1-2 avonden. Per maand. Ga denk ik wel met koninginnedag drinken en waarschijnlijk roken(want bij een drankje hoort een sigaretje). En vanaf ei tot NOD wordt hier niet gedronken of gerookt.

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

ik zou graag bij jullie op de lijst willen.
    Vandaag ongesteld geworden. Heb een onregelmatige cyclus, dus neem het gemiddelde maar aan van 33 dagen. Mijn NOD is dan 30mei, 5e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje.
    Ik weet niet of jullie iemand hebben die de lijst bijhoud of dat ik het zelf moet doen?

Fijn weekend iedereen!

10. Ior

Ior Niet meer actief

Welkom nieuwe dames. Het wordt nu wel wat drukker.

@troelaa, isabel olivia houdt de lijst bij. Maar ik denk dat ze het niet erg vindt, als je jezelf erop wil zetten ;)

@gezond eten e.d. Ik ben in november gestopt met roken en ik drink geen alcohol. Verder lust ik geen rundvlees, vis en schimmelkazen, kortom, ik hoef niets te missen.

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Ior: Ik ga een poging wagen. Ik heb alleen nog nooit met een plaatje erbij gedaan ;) Als het niet lukt, wacht ik wel even :)

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@Gezond eten e.d.: Ik eet altijd redelijk gevarieerd, dus pas daar niks in aan.. Slik al wel sinds we een kindje willen foliumzuur & vitaminepillen.. Roken doe ik niet, drinken af en toe, maar ik drink niet de laatste 2 weken van de cyclus.. En dingen als filet americain laat ik dan ook staan.. Weet wel dat het eigenlijk gewoon kan omdat je dan toch nog geen bloedband hebt, maar voor m'n eigen gevoel vind ik het prettiger om het dan niet te doen..

Hier vandaag de ongi lekker heftig.. Poe wat een buikpijn.. Gelukkig is het nu weer minder.. Naast chocolade is Advil mijn beste vriend deze week :D

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nee, lukt me niet met het plaatje erbij :) Ik zie het vanzelf wel.

14. Ior

Ior Niet meer actief

jammer ja, ik kan je ook niet helpen, ik zit altijd met mijn telefoon op zp dus dan kan ik de lijst niet kopiëren met de kleuren helaas.

15. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden ! :)

16. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hi meiden!
    Ik vind het knap dat jullie allemaal zo gezond zijn hoor! Ik ben in augustus gestopt met roken en drinken minimaal maar toen ik ongesteld werd baalde ik wel dat ik daardoor niet zo veel heb gefeest (festivalletjes enzo) dus in oktober heb ik de knop omgezet omdat ik er zo mee bezig was en dacht: als het komt dan komt het, misschien duurt het wel een jaar! In december zwanger, gelijk weer gestopt met roken en alles.. Helaas in januari een miskraam, daarna gelijk weer zwanger en weeer ging het mis! Toen langzaamaan weer gaan roken en niet zoveel met zwanger bezig geweest.
    Ik zie het wel, ik ben een gezonde jonge meid die af en toe een sigaret rookt.. Stoppen kan ik makkelijk zodra de test roze uitslaat heb ik gemerkt.
    Net trouwens een babyshower gehad die ik had georganiseerd voor een vriendin!! Wat leuk!! Maar wel een beetje gek daarom lekker hier even bijlezen.
    Ik heb trouwens al aardig wat kleertjes (hihi)
    Hopen die snel een keer te gebruiken!

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wow wat een dag :D
    Begon vanochtend, gekko 2 eieren gelegd dus hopelijk over 2 a 3 mnd 2 ukkies..

Nou ben ik volgende week jarig en heb vandaag echt een super kado gekregen voor mijn verjaardag.
    Ik rij sinds mijn 6e paard en heb vroeger altijd 1 gehad, helaas sinds 3 jaar niet meer.
    Manlief heeft mij mee genomen en we zijn gaan kijken naar een haflinger van 1 jaar, een hengstje, en die is nu van mij :D
    Blij als een klein kind...
    Wauw :D

Moest t ff kwijt...
    Hij komt donderdag of zaterdag, en gaat naar een opfok.

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Jane: Wat gaaf een eigen paard weer! En haflingers zijn leuk :D!

19. Within

Within Niet meer actief

Wauw wat een gaaf kado! kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent!

20. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Hoi dames,

Mag ik ook op de lijst , ga de 3e ronde in voor ons tweede kindje. Vandaag had ik weer het eerste rood gespot.

Deel Deze Pagina