nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sterkte liefje, ben sprakeloos.... *knuffel*

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Nou, zo erg is dat niet hoor, snap ik heel goed.
    Heb dat niet vaak meer maar moet toch elke keer weer even slikken als ik hem op de psz laat en hij niet bij het raam gaat zwaaien.
    Maar wanneer was dat bloedverlies dan ook weer? Kan dat echt geen innesteling zijn?
    Trouwens, heb je daar altijd bloed o.i.d. bij, nee toch?

3. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
  4. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Ik word iig een beetje blij van jullie warmte!

Snap er ook niets van, heb mijn oudere zus in vertrouwen genomen en het er met haar over gehad vanavond (zij is mama van 3 zoontjes). Ook zij riep meteen dat dit onmogelijk nu al vast te stellen is. Maar toch, ik durf echt niet meer uit te gaan van een positieve zwangerschap.
    Heb geen kwaaltjes, wel hoofdpijn, doodmoe, krampjes in mijn buik en dus donkerbruin verlies bij afvegen. Maar volgens HA is dit echt helemaal normaal in het begin en komt het vaker voor.
    Idd, ivm pinksteren dus dinsdag pas uitslag bekend voor mij... balen!

Zou je het vóélen als er een mk optreedt? ik ben zo bang telkens als ik naar het toilet ga.
    Vl is nog altijd helemaal positief overtuigd. heel sneu, kan niet eens samen blij zijn. Ik wil dat hartje horen, dan pas ben ik gerust...

Even een hele dikke knuffel naar jullie, zo fijn om het met jullie te delen en zo'n lieve reacties te ontvangen!

5. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Meid wat een onzekerheid! Ik leef met je mee, hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!

Dikke knuffel!!!

6. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Ik had btw dat bruin verlies vorige week, 1e dag van mijn eigenlijke menstruatie. (16 of 17 mei) en dat 3 dagen lang. En 6 dagen later dus positieve testen... dus ja, het kan toch de innesteling zijn geweest misschien?

7. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Ik heb het al eens verteld hier, maar doe het met liefde nog eens over...Bij mij ging het mis toen ik bloed verloor, maar ook een ander meisje op het forum verloor veel bloed en heeft toch een kindje gekregen evenals mijn schoonzus, die werd gewoon ongesteld en heeft toch twee zoons ondanks dat op de wereld gezet. Beide is dus mogelijk en ik zeg dit nu tegen jou evenveel als tegen mezelf...zolang je niet weet dat het foute boel is, proberen te genieten van je positieve zwangerschapstest!

8. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Ik had vandaag meegedaan aan de sms minuut van het volk bij q music! En... Jeroen van Inkel las zowaar mijn sms op: HOERA ZWANGER!!! Was erg leuk om te horen :D

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ minnie, dat bloedverlies van jou is nog niet echt een overtuigende ongi, hè? Laat het morgen ook wegblijven!!!

@ zograag: jee! Geen bloed! Gelukkig! Misschien toch nog goed!!

@ liefje: ja kan prima innesteling geweest zijn, dus dan is er toch ook niks dat wijst op een miskraam? We hopen met je mee!

@ mamavanf: ja, laat het dan in vredesnaam een zwangerschap zijn. Dan is de ellende een stuk draaglijker :)

@ hier: word gek van de pijn in benen, liezen en onderrug. Ik vind het natuurlijk allemaal terug bij de vroege kwaaltjes, maar het voelt te sterk om een vroeg kwaaltje te zijn, denk ik. Het zullen wel weer bijwerkingen zijn van m'n medicijnen, spierpijn is vaak een bijwerking. Hoewel ik m'n lies dan weer een gekke plek vind. U ziet het: ik ben weer in de ban van mijn NOD :D

10. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @hier: nog steeds geen ongu te bekeben of geen bruinverlies, bmm is hard en gesloten, heb al enkele keren gehuild maar dat kan door vanalles komen, soms krampjes in bm voor de rest niet echt iets....

11. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    En ja men vriendin heeft extensions gezet bij me... Zoooooo mooi :) ben net een andere meid hihi

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik mag nu echt op rood. Alsof bloed niet genoeg is doen we er ook ff pijn bij. Krimp in elkaar vd kramp grrr.

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou de volgende ronde is hier een feit, vannacht toch nog gewoon ongi geworden, ik voelde het al aankomen maar toch is het weer balen, maar goed ff een klotedag en morgen weer opstaan, dus meiden ik verhuis naar het volgende nod-topic. Hoop op nog veel rose hier !!!!! Kom nog weleens spieken x

14. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Jeskesjes en Minnie, balen zeg! Beide heel veel succes in de volgende ronde.

Hier; ik heb vanochtend op 10 dpo een testje gewaagd. Helaas kwam er maar 1 streepje :(
    Natuurlijk weet ik dat het aan de vroege kant is maar stiekem hoop je al wat te zien. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben geworden dan test ik pas woensdag weer.

15. Ior

Ior Niet meer actief

@lief oh meisje toch. Wat een onzekerheid nu door de vk. Ik hoop echt voor je dat er nog steeds een klein beebje in je zit die hard aan het groeien is.

@rode dames wat k*t.

@hier, gisteren op bed gegaan met steekjes in baarmoeder dus had vanmorgen ongi verwacht. Niets dus. Nog wel steeds steekjes en heel veel slijmverlies.

Iedereen een fijn weekend en geniet van het mooie weer. Hier doen we dat in de jaccuzi Hihi.

16. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Hallo lieve dames!

Zijn er nog roze bij gekomen? *duimduim*

Heb slecht geslapen, maar voel me best goed. Ik durf 'n klein beetje te hopen op een gezond babytje, maar bereid me ook voor op 't ergste (voor zover dat kan)
    ik heb geen buikpijn, bruinverlies de laatste 2 keer ook niet. wel rug- en borstpijn.

Vanavond BBQ bij paps en mams, hopelijk merken ze niets. Mam zegt dat ze het aan de ogen van haar dochters ziet als iemand zwanger is. Wie weet ;)

@alle testers van vandaag, heel veel geluk toegewenst!

Btw, als ik nou gewoon wél zwanger ben, krijgt de vk de eerste poepluier van ons beebje toegezonden hoor! hihihi..

17. Ior

Ior Niet meer actief

Haha liefje je hebt groot gelijk. Succes vanavond. Vast moeilijk om je stil te houden.

18. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Goedemorgen.

Ik kan op rood helaas. Was 1 dag overtijd, gisteravond test al klaargelegd voor deze ochtend. Maar vannacht dus ongesteld geworden. Ga maandag de huisarts bellen en vragen of ik mag beginnen met onderzoeken. Weet helemaal niet hoe of wat maar dat hoor ik wel.

Meiden op de wachtbank succes nog. En rode meiden tot ziens in het volgende topic.

19. Ior

Ior Niet meer actief

oh nee toch :( knuffel

20. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Ha ha ha kei goed! :D

Je gaat neem ik aan wel naar een andere VK?! Ik was toegewezen aan een van de VK‘s van het ziekenhuis, maar vond ze helemaal niet vriendelijk beide keren aan de telefoon. Net alsof het vervelend was dat ik belde en zo van... snap je dat zelf niet????? Eh duh, NEE ik heb nog nooit een goede zwangerschap gehad, hoe moet ik bepaalde dingen weten? Pas toen ik zei dat ik 4 mk‘s gehad had werd ze wat vriendelijker, nou zo hoeft het voor mij niet. Ik heb gisteren naar de VK praktijk gebeld waar ik vorig jaar bij liep en gevraagd of dat niet anders te regelen is. Zij zei meteen heel lief dat ik dat kon als ik verder geen extra begeleiding van de Gynaecoloog nodig heb en dat is volgens mij niet. Ze vond het ook gek dat ik pas 19 juni een echo kon laten maken en heeft er nu lekker ook een ingepland op 4 juni, wat een opluchting! Hen kan ik altijd bellen ook als je gewoon even gerustgesteld wil worden en dat is een fijne gedachte.

Wat ik wil zeggen is, als je niet tevreden bent, dan overstappen hoor! Gewoon een lieve VK zoeken.

Deel Deze Pagina