@ minnie: gatver, stom.... Ik hoop niet dat ik je valse hoop gaf met mijn opmerking gister, sorry in dat geval, had ik beter mn mond kunnen houden. Ik hoop ook dat het niet heel lang gaat duren, zoals je van de week zei. Veel geluk in de volgende ronde!!! @ jeskejes: ja, dat is het gemene. Alsof het nog niet rot genoeg is dat je weer niet zwanger bent, krijg je ook nog s enorme pijn. Wie verzint zoiets??? Hoop dat het snel minder word. En dat jullie snel meer geluk hebben @ smeagol: hè, jammer meid......... *knuff* Liefje, hahaha, goed plan!!!!!!!!!!!!
Meiden op rood een dikke knuffel! @Jeskejes balen dat het zo'n pijn doet Ik ga hard voor je duimen in de volgende ronde! @hier; Geen ongi. Wilde vanmorgen gaan testen maar ik ga met mijn slaapdronken hoofd gewoon naar de wc toe xD Morgen kan ik niet testen ivm visite, dus gaan we voor maandag!
Nee hoor Saar je hebt me geen valse hoop gegeven, ergens wist ik al dat het weer niet raak was, en eigenlijk ook maar goed ook want ik wil geen bloed meer zien als ik zwanger ben, helaas heb ik daar niet zulke goede ervaringen mee. Tis goed zo, ik ga vol goede moed naar het volgende topic
jeskejes, minnie en smeagol; wat kl*te meiden, baal met jullie mee. Dikke knuffel, is echt niet leuk dit Zograag; Wat leuk om het zo op de radio te horen! En fijn dat er geen bloed is, hoop zó voor je dat alles helemaal goed loopt Goed dat je nu al eerder mag voor de echo, en ook héél goed dat je je niet zo laat afschepen. Het is altijd belangrijk om voor jezelf op te komen maar nu doe je het niet alleen meer voor jezelf he, dan is het nóg belangrijker (vind ik dan ) En een goede, lieve en begripvolle vk is ook heel belangrijk, ben nog altijd kei blij met die ik toen had, ga ik zéker weer naartoe straks. Saar; vervelend he, al die pijntjes en dingen die misschien op een zwangerschap duiden maar evengoed wat anders kunnen beteken. Ik ook in de ban van mijn NOD dus snap het goed; je gaat overal extra op letten he. Diabolique; gaaf, extensions, kan zo'n verschil maken he. Heb dreads gehad toen ik zwanger was, zó gaaf vond ik dat. Susyq; Da's toch wel een beetje balen he, al weet je dat het nog wat vroeg is. Hoop dat het woensdag wel positief is. Ior; spannend, geen ongi, hoop dat het wegblijft! Wil je morgen ofzo gaan testen? Liefje; lastig om je mond te houden he, hoop dat het lukt. Maar moeders zien altijd alles, zéker als het om hun dochters gaat Kan me goed voorstellen dat je slecht slaapt na zo'n dag en dat je je zo voelt. Hou je maar goed vast aan wat je partner denkt, hij kon zomaar eens gelijk hebben hihi Within, da's ook wat, nou moet je weer wachten. Zo half in slaap denk je er nog niet echt bij na he, jammer maar wie weet heb je maandag dan wel een kei dikke streep door wat meer hcg Heb hier redelijk geslapen, erg vroeg en helder wakker en daarna, toen zoon en Lief waren opgestaan, nog een uurtje geslapen. Maar blijf me uitgeput voelen, tot niks in staat dan wat hangen en zitten. Nu lekker in de tuin met mijn laptop en hoofdpijn, fris windje en rust (behalve muziek van de buren die me totáál niet aanstaan, hihi ) Pijn in mijn rug is weg gelukkig en verder.. we zien het wel hoor. Nog een week, dan ga ik testen als het nog nodig is. Zometeen zwembadje voor zoonlief op (laten) blazen, kan hij lekker poedelen
whahahahaha, humor Krijg net een prijs binnen van de vriendenloterij; een dinercheq van 100,- En dat voor iemand die amper wat kan eten, moet er echt even keihard om lachen Als we nou zwanger zijn dan nemen we de hele familie mee uit eten ofzo. LOL
Ik heb even een vraagje.. Gisteren was mijn NOD, maar er is niets gekomen. Vandaag vooralsnog ook nog niet. Ik heb nu alleen steken in mijn buik als ik op mijn onderbuik duw.. Heeft iemand anders dat ook wel eens gehad?
Hier is het afwachten nog steeds bezig heb net een test gedaan maar was negatief meestal test ik pas een week na NOD positief dus is het afwachten ben ook nog niet ongesteld en ook niet het gevoel dat te gaan woorden vandaag of morgen dus is het echt afwachten hier
LOL Alsof iemand met zwartgallige humor het voor je heeft uitgekozen... Zo kun je nog s lachen om je ellende
hihi ja goed he Tis maar goed dat ik van dat soort humor hou, lekker sarcastisch, zwartgallig en met héél veel zelfspot
Dames, wat zijn jullie plannen voor het weekend? Ik ga vanavond onverwachts en voor het eerst in mijn leven naar Sneek Bandje waar ik vorige week heen geweest ben treed vanavond weer op en ze hebben een verrassing voor mij... Heb er zin in Daarna direct door naar een feestje met alleen maar muziek uit de jaren 90, dus ik ben vannacht laat thuis ^^
Klinkt goed Within! Welke band is het en wat voor muziek? Dat feestje lijkt me ook erg leuk, lekker 'foute' muziek Wij gaan vandaag gewoon lekker niks doen, zoonlief speelt in het zwembadje (en plaagt mama door water te spatten ) dus die is de rest van de dag wel zoet. Morgen naar de stad, is hier een kunst weekend met allerlei soorten kunst. Is meestal erg mooi dus maar weer eens kijken. En maandag extra vrije dag dus dat wordt ook een leuk uitje denk ik, óf klussen. hmm érrug lastige keuze
Het is de band van de ex-drummer van Within Temptation, heet Kingfisher Sky. Ook een beetje rock/metal met vrouwelijke zang Heb veel contact met de bandleden dus erg leuk om ze te volgen Feestje is inderdaad erg leuk! Is eens in de 2 maanden in het poppodium waar ik en manlief werken, dus nog lekker gratis ook incl drank
Schatten, helaas heb ik 2 negatieve testen mogen hebben vanmorgen. Dus we gaan er toch van uit dat de bloedtest een lage waarde hcg aan gaat geven. Ik denk dat het bruinverlies opzicht een heel erg vroege mk is geweest. Woensdag en donderdag, de positieve testen, was misschien gebaseerd op het laatste restje verwacht ik.. Ik verhuis ook naar het volgende topic. Ik lees overigens overal dat je niet meteen moet proberen verder te gaan? geeft iemand mij gelijk als ik zeg dat toch wel te gaan doen? blijkbaar ben ik, ondanks 1 kapotte eierstok, erg vruchtbaar Hopelijk zie ik niet veel van jullie in het volgende topic, voor degene die daar wel komen, we gaan er voor en wens jullie een vruchtbare maand toe Hele dikke knuffel voor iedereen! En alle zwangere dames, geniet er van!
thnx... dan gaan we er weer voor vl is heel verdrietig, echt meer dan ik lijkt t! wij gaan nu bbq'en met paps, mams, zusje en schoonbroer met de kleine. lekker wat afleiding! Succes allemaal! <3
@ liefje: wat rot... . Enige positieve is dat je eierstok het blijkbaar heel goed doet. Mijn zusje is met 1 eierstok ook in in een paar maanden zwanger geworden. Hopelijk is t bij jullie ook snel weer raak en kunnen jullie er dan langer van genieten...... @ within: klinkt superleuk! Vertel je ons wat de verrassing was? Mijn man en ik hebben 1 keer within temptation live gezien en dat vonden we heel gaaf. Ga die band die jij noemt ook s zoeken op YouTube Ik wil dit weekend m'n terras wat opfleuren. We wonen hier al twee haar en hebben nog steeds 20 m² leeg terras. Ik wil vrolijke bloemetjes!!!! @ mamavanf: ja, of dat uitje EN klussen. Ik besefte me vandaag nog eens dat ik klussen buiten de verplichte periode toch echt een stuk leuker vind. Maar ik geloof dat veel mensen dat niet zo zien
@Liefje; wat naar voor jullie zeg, echt rot. Al was je je er al zo'n beetje op aan het voorbereiden, dat maakt het niet gemakkelijker. Leef met jullie mee en hoop dat het heel snel raak mag zijn! @Saar; laat ik in dit geval nou toch echt klussen in huis hebben bedoeld, hihi Is op dit forum natuurlijk nogal verwarrend als je het er niet letterlijk bij zegt, had ik even niet bij stil gestaan Maar je hebt gelijk hoor; buiten de tijd dat het 'moet' is het stukken leuker. Nu hebben wij deze maand gegokt en er niet echt bij nagedacht en achteraf bleek dat we wel goed hebben gegokt. Maar op deze manier was het veel fijner en veel minder een verplichting. Als het niet raak is blijven we het zo doen, genieten we er allebei veel meer van. Vandaag heb ik besloten dat ik over alles rustig en relaxed ga doen. Niet meer stressen omdat het huis niet perfect is, mijn kind niet onmiddellijk naar me luistert of dingen niet gaan zoals ik het in mijn hoofd heb. Lief heeft er mee ingestemd want die is ook een beetje zo maar ik denk dat we als gezin een stuk gelukkiger worden als we dingen los laten en gewoon lekker gaan leven in plaats van ons overal (te) druk over maken. Én voor het eerst heb ik het gevoel dat ik echt een goede moeder ben, dankzij een fijn, spontaan gesprek met mijn moeder gisteren. Was dat ziek zijn toch ergens goed voor, had mijn moeder anders niet gezien en dan was ik niet tot dit besef gekomen. Heh, voel me stukken beter in mijn vel, lekker nuchter en helder en mijn somberheid is weg. WHOEHOOOOEEE