hallo dames ik kwam even mee lezen. mijn nod was 24 mei na de mirena spirlaal ongesteld geworden 4 dagen op 26 april en nu nog steeds niet heeft iemand dit ook gehad ik had een normale cyclus van 28/29 dagen nu zit ik op 32 geen enkel spoor van ongi normaal veel rugpijn.ook niet zwanger.
Goedemorgen allemaal!! IngeM, ik zie een licht streepje, spannend zeg! Hopelijk wordt het streepje over een paar dagen duidelijker!! Mizgin, jij bent ook al fors overtijd, vervelend is dat die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, en dan het liefst in de vorm van een positieve zwangerschapstest Hier; temperatuur daalt iets maar zit nog boven lijn op FF. Wel gister iets bruinverlies, nu niets meer. Heb maar niet getest want weinig vertrouwen. Ik ziel wel wat vandaag brengt maar geloof er niet meer in Dan maar naar ronde 12, slik!
Ik zie t streepje wel duidelijk, je zit nog voor nod, dus niet gek dat ie nog licht is.... Uhm, gefeliciteerd? Lijkt me ook spannend om zon test te krijgen, maar als je niet zwanger bent, is er ook geen streepje, ook niet licht... Soms vraag ik me ook wel af trouwens if ik er teveel mee bezig ben door hier te schrijven.... Maakte het bij jou verschil toen je minder meeschreef?
mizgin, na mirena heb je toen meteen een bloeding gehad? Dit betekent waarschijnlijk dat je 'echte' menstruatie nog op gang moet komen... vaak duurt dit toch wel rond 5 á 6 weken... bij mij was er geen bloeding snel na de mirena, maar ik werd ook niet meer ongesteld tijdens mirena. Ik heb zo'n 5 weken moeten wachten op mijn eerste ongesteldheid. Misschien stelt dat je een beetje gerust?
@ ior: hihi, kan dat je test beïnvloeden dan? De angst voor een nega test..... @ Sylvia: jaaaa, wachten duurt erg lang, helemaal als je vermoeden hebt zwanger te zijn, al is t maar een klein vermoedentje @ susyq: ooh jammer, bloed willen we niet zien. Maar ja, eigenlijk nog steeds afwachten... Hoop gewacht nu zeg!!!!!!!! Hier ook nog geen ongi, maar verwacht die pas woensdag. En zoals gezegd bijna zeker. We zullen zien.... Nu nog blegh van de migraine
@saar Haha nee vast niet. Dat praat ik mezelf aan joh, inderdaad voor de angst voor een nega test. Van vl moet ik gaan testen. Hij zegt dat ik me zo beroerd voel door zwangerschap of hooikoorts. Ik denk dus hooikoorts. Bah.
Ja voor mij maakte het wel uit, heb ook geen ovulatietesten gedaan enzo, heb alleen getemperatuurd. Ik kon het wel beter van me afzetten, heb veel leuke dingen gedaan, zo ging de tijd ook sneller! Mag ik nog op de NOD lijst? Ik wil mijn naam ook zo graag in het roze zien staan, gek misschien, maar heb er zo naar uit gekeken... Iedereen die op het wachtbankje zit, succes met wachten!
hier ook nog steeds niet ongesteld n ook nog steeds niet het gevoel dat te gaan woorden me borsten voelen wel wat gespannen aan en ben wat vaker misselijk maar verder niet ik denk dat als ik vrijdag of zaterdag nog niet ongi ben dat ik er dan nog maar eens een testje tegen aan gooi voor mijn miskraam was ik netjes om de 23 dagen ongi na mijn miskraam netjes en stipt om de 29 dagen ik snap er nu nog steeds niets van dus is het afwachten hier
Wordt gek van het wachten ggrrrrr.... Nog niets te zien... Gistere paar keer gehulld en darmen die raar doen voor de rest niks...
Sorry dames, ik maak de lijst ietsje roder... Ik gun het jullie van harte hoor!!! Maak die lijst roze!
16. (7) dreamer83, 2e ronde, 2e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje lunadog, 1e ronde, 1e kindje meis1987, 6e ronde, 1e kindje jane1981, 3e ronde, 2e kindje toekan, 6e ronde, 1e kindje riantje1987, 3e ronde, 1e kindje liefje2013, ? Ronde, ? Kindje 17. (6) molly27, 12e ronde, 1e kindje alyne, 3e ronde, 1e kindje dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje stopcontact, 5e ronde, 2e kindje bamjolan, 9e ronde (off. Ronde 15), 4e kindje wuppie30, 9e ronde, 1e kindje linniestra, 4e ronde, 2e kindje 18. (7) masami, 10e ronde, 3e kindje mystiklady, 6e ronde, 3e kindje hoop42, 7e ronde, 5e kindje jufaman81, 17e ronde, 1e kindje l89, 4e ronde, 1e kindje elisabeth75, 8e ronde, 2e kindje zograag, 21e ronde, 1e kindje 19. (6) collo003, 2e ronde (na mk), 3e kindje purple85, 4e ronde, 1e kindje eowynka, 1e ronde, 1e kindje apekop, 5e ronde, 2e kindje melletje86, 4e ronde, 1e kindje missmaddy 4e ronde, 1e kindje 20. (7) dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje dientjuh, 4e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden met 37 weken) jackystory, 7e ronde, 1e kindje manu74, 4e ronde (na mk), 2e kindje mizz bunny, 3e ronde, 1e kindje 21. (9) von82, 4e ronde, 1e kindje neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje isabel olivia, 2e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje hopelessinlove, 1e ronde (na mk), 1e kindje within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje pinkster,34e ronde,2e kindje siesoe, 1e ronde, 1e kindje 22. (6) piepoe, 11e ronde, 1e kindje ginie, 4e ronde, 3e kindje sanenjef, 2e ronde, 1e kindje naomi86 2 Ronde, 1 Kindje rozerin ? Ronde, ? Kindje leontine135, 8e ronde, 4e kindje lizy, 11e ronde, 1e kindje 23. (8) all mine, 2e ronde, 3e kindje lblue, 11e ronde, 1e kindje chikah, 6e ronde, 2e kindje love and hope, 2e ronde, 1e kindje angel1988, 13e ronde, 1e kindje anemoon13, ? Ronde, 1e kindje corina1989, 1e ronde, 1e kindje 24. (8) kaka, 4e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde (na mk), 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje nik, 6e ronde, 1e kindje smeagol, 3e ronde, 1e kindje telletje, 7e ronde, 1e kindje knuffeltje, 4e ronde(na mk), 2e kindje cindii, 9e ronde, 1e kindje 25. (9) ils80, 2e ronde (na mk), 3e kindje noushis, 1e ronde (na mk,4e na curretage), 2e kindje marly87, 5e ronde, 1e kindje foeske, 3e ronde, 2e kindje roosje24, 3e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje vonnekelegrand, 27e Ronde, 1e Kindje jeskejes, 18e ronde, 1e kindje aster14, 1e ronde, 1e kindje 26. (6) ior, 4e ronde, 1e kindje kunst, 12e ronde, 1e kindje mammievan5, 2e ronde (na mk), 6e kindje bouncytigger, 4e ronde, 1e kindje onzeker23, 2e ronde, 1e kindje 27. (7) naliey, 54e ronde, (8e ronde na mk), 1e kindje minnie1979, 7e ronde (na mk), 2e kindje xschaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje mamajens, 1e ronde, 2e kindje (1e kindje geboren met 23 weken) bibinijmegen, 2e ronde, 2e kindje Amoura, 2e ronde, 1e kindje 28. (4) riza, 2e ronde, 1e kindje nonma, 4e ronde, 1e kindje fathers princess, 13e ronde, 1e kindje milly123, 6e ronde (na ma), 1e kindje 29. (4) bootjekatootje, 2e ronde (2 x mk), 1e kindje radjnie, 7e ronde, 1e kindje susyq, 11e ronde, 1e kindje muis007, 2e ronde (3 x mk), 4e kindje daanxyz, 15e ronde, 1e kindje IngeM, 9e ronde, 1e kindje 30. (4) diabolique21, 8e ronde, 1e kindje babbii, 5e ronde, 1e kindje wenndiiy, 2e ronde, 2e kindje sunflower85, 2e ronde (na mk), 1e kindje Fatje86, 4e ronde, 1ste kindje saar81, 6e ronde, 1e kindje 31. (5) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanf2009, 4e ronde, 2e kindje misspiggy83, 3e ronde, 2e kindje mama3e, 6e ronde (1x mk), 3e kindje mamasylvia1975, 4e Ronde, 3e Kindje nance89, 5e ronde, 1ste kindje datumloos (0) totaal: 108 22 zwanger, 42 ongesteld, 1 vlindertje, 4 mmm, 10 negatieve test, 0 twijfeltest, 1 cyclus van slag, 23 niets doorgegeven
Lijst weer aangepast Hier vanmorgen de laatste test gedaan, negatief. Ik ga dus gewoon ongesteld worden, alleen is nu de vraag wanneer..
Weer een hoop bijgeschreven zeg, maar op zich ook niet veel nieuws. Bijna iedereen in spanning aan het wachten, een paar rode en één voorzichtige roze erbij. Dus ook voorzichtig gefeliciteerd Voor dames in het rood; kl*te, hoop dat het snel raak mag zijn. Gisteren heerlijke dag gehad met mijn mannen. Nog geen bloed hier, of iets wat er op wijst al zou die puist op mijn voorhoofd dat wél kunnen doen. Hoop het niet! Lief heeft gisteren gezegd dat hij er echt klaar voor is nu, was hij eerder op zich ook al maar er zijn voor hem zoveel veranderingen geweest dat het een beetje veel werd. Maar er is weer rust hier en ik merkte gisteren voor het eerst dat hij het net zo graag wil als ik. Ik tilde in het park mijn zoontje op en voelde ineens wat lopen, meteen bang voor ongi natuurlijk. Maar was gelukkig niet zo, alleen veel slijm (sorry, vies praatje). Lief was helemaal opgelucht dat het geen bloed was Temp blijft hoog en verder... heb hoofdpijn en pijn aan mijn borsten maar da's alles geloof ik. Zullen we elkaar maar afleiden hier, dat wachten is zo zenuwslopend he...
Wie ikke? Zo ja; nee ik ga pas zaterdag testen, vorige keer was ik pas na 5 weken ongesteld dus dat hou ik even aan voor de zekerheid. Nog een hele week duimendraaien en nagelbijten Wat gaan jullie doen vandaag?