nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamav5 heb je al wel een test gedaan ? en weet je doormiddel van ovu testen op welke dag je zeker weten je eisprong heb gehad ?
    spannend he ..hier ook geen ongie ..en bm erg hoor en dicht ..

2. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ja!!!!!
    Op roze!!!! Ben zwanger!!!!!
    Joehoe!!!!

3. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Oh meis wat erg voor je! Je weet denk ik wel dat het niet altijd hoeft te betekenen dat het mis is, maar ik ken jullie situatie niet, dus ben een beetje voorzichtig met deze opmerking. Ik zie dat jullie al 6 vlindertjes hebben, wil je je verhaal vertellen of wil je dat liever niet?

Ons verhaal...
    Wij hebben 4 vlindertjes/sterretjes. We worden wel uit ons zelf zwanger, maar elke keer wordt het bij 5, 6 of 7 weken afgebroken. We hebben er nu alle vertrouwen in dat het nu toch een keer goed moet gaan, maar als ik naar jouw vlindertjes kijk begin ik te twijfelen of we dat wel kunnen/mogen hopen?! Onze chromosonen zijn in orde en ook heb ik geen bloedstolselafwijkingen. Het enige dat ze nog voor ons konden doen is kijken of er verklevingen in de baarmoeder zitten, maar dat onderzoek ging nu niet door omdat wij nu zwanger zijn. Het is nu dus afwachten, waarmee deze weken extra spannend zijn. Ik durf ook nog niet naar het zwanger zijn forum gedeelte te gaan. Wacht nog even tot we iets meer zekerheid hebben.

Ik hoop echt dat het roze niks betekend en dat je toch zwanger blijkt en een mooi, lief kindje in je armen mag houden over 9 maanden!

Hele dikke knuffel en veel sterkte met de spanning!

4. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Sorry, had dit niet gelezen, dacht dat ik al op de laatste pagina zat :)

5. Ior

Ior Niet meer actief

Joehoe!!! Gefeliciteerd

6. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    daanxyz gefeliciteerd !!!:D

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    We hebben 2 vlindertjes waarvan we het helaas zeker weten

8. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Ik zie het, ben geloof ik niet helemaal wakker vandaag! :)

Ik hoop echt voor je dat het nu ondanks het roze verlies goed mag gaan.

Heel veel succes!

9. Fatje86

Fatje86 Lid

21 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    Belgie - Oost Vlaand
    @ Muis: Tis zo ambetant om in onwetenheid rond te lopen eh!! Heb terug een test gedaan (maar dan van predictor zelf nu) en die streep is nu maar heel vaag..:(

@ Baanxyz: Proficiat !!!

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ naliey: wat balen zeg. Wat duurt dat lang.... Ik vind het echt zo naar voor je. Alles wat ik kan doen is je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk wensen in een volgende ronde. Hoop dat het jullie uiteindelijk zal lukken!!!!!!!!

@ fatje: jee, gefeliciteerd meid, zet anders ff een foto online als je niet zeker bent? (en goed dat je hebt gewacht :D)

@daanxyz: van harte, geniet ervan!

@ ior: wat fijn zeg dat ja langs mag komen. Hopelijk heb je er wat aan. Ik ben benieuwd!

@ hier: nog geen rood gespot, ongi pijn komt met vlagen. Ook al heb ik de afgelopen weken tegen ml geroepen dat het deze keer niet raak is, vind ik het nu wel spannend. Als ik vandaag niet ongi word, hoeft dat nog niks te zeggen, het is niet alsof ik de klok erop gelijk kan zetten. Ik heb de kriebels!

11. Fatje86

Fatje86 Lid

21 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    Belgie - Oost Vlaand
    @ Saar81: Ik zit op mijn werk, en kan geen foto's online zetten...
    Vanavond doe ik een clear blue Digital test, zo weet ik het meteen,pffffff

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden,

Meiden op roze gefeliciteerd.
    Meiden op rood balen succes volgende ronde.
    Meiden op blauw, succes met wachten hoop op roze.

Meiden ik had testjes nog liggen dus ik wilde het even doen omdat ik net wat bruinverlies had met afvegen en van s'nachts ook beetje. maar test is goed donker maar ben toch bang.
    Het is bruin maar meer naar zwart toe.:(

13. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    @Roosje: bruin bloed is oud bloed...
    Zolang dat geen helder rood bloed is, zou ik me geen zorgen maken...

14. Femya

Femya Niet meer actief

Hartelijk gefeliciteerd alle roze dames!!
    dreamer83, alyne, dreaminggirl, wuppie30, linniestra, zograag, purple85, apekop, melletje86, dalia03, jackystory, manu74, hopelessinlove, siesoe, piepoe, chikah, angel1988, foeske, roosje24, radjnie, IngeM, mamasylvia1975
    Geniet er van en ik hoop dat jullie over 8 maanden een mooi wondertje in handen mogen hebben!!

Meiden ik heb niet meegelezen, dus wil in het algemeen een knuffel geven aan wie het nodig heeft.

Ik mag op rood, alleen wanneer weet ik nog niet, mijn NOD was 24 mei, maar ik mag niet zwanger worden op het moment ivm een operatie binnenkort. Ondertussen lijkt mijn cyclus erg onregelmatig te worden, heel vreemd, heb ik nooit last van gehad. Anyway als ik maar een eisprong heb dan maakt het niet echt uit lijkt me.

Ik hoop binnenkort weer mee te kunnen doen, maar dan hoop ik eigenlijk ook niemand van jullie meer tegen te komen op de NOD lijst ;)

15. Muis007

Muis007 Niet meer actief

@ baanxyz gefeliciteerd!

@ Fatje, ik heb een andere test gehaald bij de apotheek: Nou, ik heb dat ding losgepeuterd van de apotheek, jawel helemaal en het ding is negatief, gewoon omo wit.

Heb hem in de vuilnisbak gegooid!
    Hoop dat ik snel ongi wordt!
    Baal wel maarja dan niet!

Wacht wel op mijn ongi nu!

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Heb ik tot nu toe niet gehad dus werd beetje bang. Hoop dat het goed gaat, dankjewel voor je steun. Was in stress :(

17. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Trouwens, belangrijk detail vergeten... Ik mag op rood... Bij mij waren ze dag eerder gekomen...

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @twinkle, dankjewellll.. :)

@muisje, balen joh. Hoop dat het alsnog raak is. Sommige testen pas na overtijd positief, dus even afwachten..

19. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Iemand dat ik ken, heeft dat ook voor gehad... En zij is nu al meer dan 8 weken zwanger...

:) Het komt wel allemaal goed... En als je twijfelt... naar gyn bellen...

20. Femya

Femya Niet meer actief

Even de laatste pagina's gelezen.
    Sterkte Naliey, ik duim dat het niets te betekenen heeft.

Fatje86 gefeliciteerd!
    Daanxyz ook jij van harte! Een goede zwangerschap gewenst :)

Wat naar Muis om zo in onzekerheid te zitten, hopelijk heb je over een paar dagen wel een mooie test!

Deel Deze Pagina