nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    @ dream4
    dat zijn ook al een aantal dagen!!
    Hoe voel jij je verder? naast je buikpijn...
    hoeveel testen heb jij al gedaan?

echt zunuuwslopend he!!

2. Ior

Ior Niet meer actief

@grieby spannend. Ik ga voor je duimen. Ga morgenvroeg direct kijken :)

3. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    tnx ior ..ben ook benieuwd ..alle vorige keren en dat zijn er 5 wist ik het ook bijna zeker ..maar had ik zover ik me nog kan heugen wel vroeg pos testen .
    Maar zeker vanaf 5 weken .aangezien ze een keer op een echo nog geen hartje zagen en dus nog vroeg was zeg maar .

Jullie gaan allemaal zaterdag testen he ? hou jij de stand van je baarmoederm ook niet bij ?
    zodra ik meer weet zet ik het gelijk neer ..

4. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grieby, ik test ook morgen :)
    Spannuuuuuund

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik stroooi ook wat HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG :D

6. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Spannend hoor saar81!!!
    Ik test zaterdag of zondag nog een keertje...
    Suc6

7. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar ik zal aan je denken morgen ochtend ik duim voor je hoor ! Wanneer heb jij voor het laatst getest ?of was jij diegene die nog helemaal niet had getest ..hou jij de stand van je bm bij ? Aangezien ik er toch veel over lees laatste tijd . En dat ook een zwangerschapsymt kan zijn !

8. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Lieve dames hier ik heb even een vraagje ik heb gisteren avond laat geklust met mijn man verder niets aan de hand ga ik in de ochtend naar de wc niets aan de hand maar met het afvegen had ik wat roze/rood dat is in de middag weer gestopt en nog steeds geen ongi gevoel en ook geen bloed in me onderbroekje te bekennen wat denken jullie wat het kan zijn als het nu gewoon weg blijft zaterdag nog eens testen of denken jullie dat dit een slecht voor teken is ?

9. Within

Within Niet meer actief

Als ik echt in zwangerschapsymptomen denk, dan kan het zijn dat hij tegen je BMM aangestoten heeft, die is extra doorbloed en kan het dus een beetje rood doorlaten :p

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3350 Saar81, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
    Nou, meiden, toen ik net wakker werd van de zenuwen, wist ik al dat t nega zou zijn, en ja.... ik kom gezellig in t blauwe schuitje zitten....

Mijn 'overtijd' betekent ook nog niet echt iets, omdat m'n cyclus onregelmatig is. Ik wilde zekerheid omdat ik vandaag naar de gyn ga. Ik vermoed dat ik dan dit weekend ongi word.... Wel weer een teleurstelling.

Ik mag dus op blauw :(. En aangezien ik al bijna 2 weken ongi pijn heb, mag t nu wel s komen!

11. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen even vlug een reactie via telefoon . Vanmorgen test omo wit . En spot nu beetje bloed . Tenminste wat roze met afvegen . Dus zal vandaag wel doorzetten .op naar volgende ronde ,alleen ba len lijkt wel of elke maand de cyyclus langer word . Moet eigenlijk naar een nod lijst van 5 juli ,die is er volgens mij nog niet eens :( . Saar balen nog geen duidelijkheid dus ..miss nog te vroeg . Dames ik lees nog gewoon mee .. Duim voor jullie

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen, Grieby! Ik moet straks waarschijnlijk ook naar die lijst die nog niet bestaat. Irritant dat je cyclussen langer worden. Ik ben daar ook n beetje bang voor.

Dat ik nog posi zal testen, lijkt me erg onwaarschijnlijk, ik zit 17 dpo

13. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Meiden/vrouwen dank jullie wel voor de hcg strooiingen. Was echt leuk om te lezen :)

Ikzelf ga vandaag testen kopen voor morgen.
    Het voelt helemaal niet aan dat ik ongi moet worden ofzo.
    Dus koop ik ze maar.

14. Marietta

Marietta Lid

25 mei 2012
    42
    0
    0
    Ik kon het vanmorgen toch niet laten om er weer een testje tegenaan te gooien, maar hij blijft nega! Nu ga ik echt gewoon maar m'n ongi afwachten. Zit nu al op cyclusdag 44, pffff hopelijk word ik maar snel ongesteld!!!

15. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Balen meiden echt balen!

Ik ben ff de kluts kwijt, want met een kruidvattest 2v5 is het zo dat je binnen de 5 minuten de test moet aflezen, volgens mij was het bij mij veel later! Heb dus zeker gelezen na die 5 minuten en daarna zag ik een tweede roze/paars streepje even breed dat wel... ai. Wie heeft hier ervaring mee?

Trouwens nog steeds niet ongi.

16. Ior

Ior Niet meer actief

@grieby :( wat balen zeg.
    @saar succes bij de gyn misschien kunnen ze je wat meer vertellen wanneer je ongi kunt verwachten.
    @muis ik denk dat je niet zwanger bent en dat je niet ongi wordt omdat je met de pil hebt gerotzooid. Ik hoop voor je dat je snel ongi word. Geen pil meer gebruiken hoor ;).
    @hier nog steeds ziek thuis. Niks aan hoor. Ook nog geen ongi oid. Over de bmm. Ik controleer hem nog elke dag. Hij is redelijk hoog, maar kan er nog wel makkelijk bij. Al kan ik dat altijd. We zien wel.

17. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    muis ..hmm moet volgens mij idd binnen de afleestijd ..en idd ik had ook wat gelezen over dat rotzooien met je pil ..hmm miss dat het daarom van slag is nu ?

ior beterschap..en geen bloed is goed toch ? morgen testen ?

marietta ..vervelend he die onzekerheid ..kan ej nog beter ongie worden !

saar ..17 dagen dpo valt wel mee toch ? de lijst is er inmiddels ;) maar miss heb je laat hcg aanmaak ..of cyclus beetje van de rel ...hopen op het eerste !!

mamav5 ..idd miss gevoelige baarmoedermond door zwangerschap ..heb je al getest ?

18. Ior

Ior Niet meer actief

@grieby sorry kan morgen niet testen, heb geen testen in huis. Maar weet bijna zeker dat het toch nega is. Ik zie maandag wel. Misschien wil de dokter wel ff een bloedtest afnemen.

19. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb

Ja vanochtend weer getest met de eerste urine en helaas weer negatief maar nog steeds geen ongi en ook geen roze rood gespot na gister middag ik weet het even niet meer nu

20. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Oh dames wat spannend allemaal... het lijkt wel een soap, maar dan hopelijk wel met een goede afloop :D

Strooit nog wat HCG

Deel Deze Pagina