nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Ik nam gisteren een stukje van mijn lievelings chocolade en ik vond het vies :( / :D

2. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    ior ..hmm vervelend idd miss beste optie een bloedtest .en je cyclus word steeds een stuk langer ..is ook best vreemd toch :(

Mama ..erg he ..ik was er bijna van overtuigd dat ik zwanger was .dit was mijn langste cyclus tot nu toe . echt heel vervelend dat je lichaam je gewoon voor de gek houd

3. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Ik ga nu een testje er tegen aan gooien en als ie omo wit is accepteer ik de boel :)

4. Ior

Ior Niet meer actief

succes muis, ga voor je duimen.

5. Ior

Ior Niet meer actief

@grieby ja dat vind ik ook heel raar. Als het maar niet steeds 2weken langer wordt.

6. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Omo witte test binnen de afgelezen tijd.
    Heb het gehad ermee!

Hoop dat ik snel ongi mag worden :))))

7. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ooo muis balen!!
    Hoop voor je dat het snel gebeuren mag!
    Dit is zo niet leuk!!

8. Ior

Ior Niet meer actief

:( muis, had toch stiekem hoop voor je.

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zullen we een wedstrijdje doen wie het eerst ongesteld wordt? Aangezien we allemaal in hetzfde schuitje zitten.... Of juist wie het laatst ongesteld wordt, dan heeft diegene tenminsteook nog wat :) Wie zwanger is, is gediskwalificeerd :)

Ps. gyn heeft niks zinnigs gezegd over cyclus. Zaad van ml lijkt slecht te zijn, we gaan nu testen hoe slecht precies

10. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Hahahaha ja Saar is goed ;)

Nou ik word de eerst komende 3 dagen niet ongi in ieder geval!

11. Ior

Ior Niet meer actief

oke saar. Ik doe mee :D
    wat rot dat de gyn niets over je cyclus zei. Ik hoop voor jullie dat zaad toch goed is.

12. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hahaha nou ik wil ook wel mee doen aan het wedstrijdje hoor!!
    vandaag op dag 50 van mijn cyclus...nog geen rood te bekennen!!
    wel al 3 dagen wat buikpijn...misschien komt het er dan tog echt aan binnenkort!!
    morgen of overmorgen nog eens testen!(voor de 2de keer)(en als ik nog niet ongi ben geworden dan)
    Anders misschien toch wel handig om de huisarts weer te bellen, want goed is het niet volgends mij...

13. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Lieve dames ik mag helaas op rood :(:(:(
    net een zeer heftige bloeding gehad een maandverbandje vol binnen een half uur :$ net wezen douchen en nu gelukkig is het weer wat rustiger baal enorm en ben zo teleurgesteld succes voor de dames die nog wachten

14. Ior

Ior Niet meer actief

:( balen mammievan5
    @hier begin eindelijk weer wat te voelen in mijn baarmoeder. Had echt een hele tijd dat ik niets voelde. Hoop dat er een ongi volgt (ben waarschijnlijk toch niet zwanger)

15. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Ior, wat te voelen in de baarmoeder en dan denk je aan ongi worden?

Eigenlijk had ik het tegenovergestelde: voelde mij baarmoeder met steekjes enzo en ook alsof er wat zat. Dan ook alsof er spanning op zit oke zat dan.
    Leek bij mij dat die ongi dan zeker niet zou komen.

Raar hoor.
    Hmm net op het andere forum vroeg iemand mij of ik met ochtend urine had getest... nee dus. Maakt niet uit toch?

16. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Ach mammie, wat rot voor je... ik baal met je mee.
    Maar nu weet je wel iig waar je aan toe bent en kun je weer verder.
    Wou dat ik dat had...

17. Ior

Ior Niet meer actief

@muis ik heb steekjes en krampjes in mijn baarmoeder, vandaar dat ik denk aan ongi. Ik wacht wel af, en hoop maandag zekerheid te krijgen van de dokter

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, mammievan5...... :(

Ior, ik hoop dat je gelijk hebt! Zit je al over de 50??

Ik ben ook nog steeds in de race voor de titel :D. (eigenlijk zouden we die prenatalbon die je deze week op het forum kunt winnen, hier als prijs moeten hebben. Als ik m win, stel ik m beschikbaar :D)
    Geen tekenen van ongi hier dus, maar heb wel meer rust, want denk niet meer echt aan een eventuele zwangerschap

Muis, ik weet t niet, iedereen hier zegt altijd dat t in de ochtend moet... Zou het echt veel verschil maken?

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu lees ik terug en zie ik dat ik je gewoon een ongi toewens, Ior! Wie had dat ooit gedacht? Dat we nog zouden gaan hopen op die menstruatie? Nou ja, natuurlijk wens ik je meer een zwangerschap, maar als die er nu nog even niet is, dan toch liever ongi dan dat gewacht

20. Ior

Ior Niet meer actief

@saar ik zit inmiddels op cd53 :( dat hadden ook 2 cyclussen kunnen zijn en dus 2 kansen meer dan wat ik nu heb :(
    goeie deal, als ik die bon win stel ik hem ook beschikbaar. Maar gaat het nu om wie als eerst ongi is of als laatst?

Deel Deze Pagina