nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm dames wat een lange cyclussen hebben jullie allemaal idd ..

Hier zei ik vanmorgen dat de ongie begonnen was ..uhm op tampon een klein beetje verkleuring roze kan je het niet eens noemen.
    en de hele dag nog niks gezien verder ;) geen roze met afvegen ook ..volgens mij neemt mijn lichaam me echt in de maling hoor grrr
    Maar ja hopen dat het anders wel doorzet dit weekend ..maandag zoeizo gyn ..dus zullen dan meer weten denk ik ..

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Het kan wel uitmaken volgens mij.... ochtendurine is sterker geconcentreerd, dus als je wel iets HCG aanmaakt zou het dan helemaal duidelijk moeten zijn......
    Overdag kan het zo verdunt worden door teveel drinken.....

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Lieve Muis dit is misschien niet wat je wilt horen maar ik heb het helaas ook meegemaakt, een 2e streep op een kv 2v5 test en ik was niet zwanger ( of het moet al heel vroeg zijn misgegaan) en het schijnt dat het de laatste tijd wel meer gebeurd bij die testen, dat er een tuurstreep komt en toch vals positief. Er is zelfs hier een topic over geopend. Maar ik hoop voor jou dat het gewoon dik positief wordt meid;)

4. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Nah, ik wacht gewoon mijn ongi af.

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Succes meid!!!!

6. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Wat balen!!!! Ik strooi wat HCG naar je voor de volgende ronde X

7. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    ik doe me best om die HCG te vangen bedankt meis en jij van harte met je zwangerschap

8. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Nou, óók met ochtend urine met en binnen de 5 minuten: negatief.

Het is wel goed zo, accepteer de boel. Ga andere dingen doen nu en wacht op mijn ongi kan toch niets verder doen.

9. Marietta

Marietta Lid

25 mei 2012
    42
    0
    0
    *shakes hands*;)

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie het laatst ongesteld wordt? Volgens mij zitten we hier nog wel ff....
    53, 54 nu dus, is lang hè? Zou kunnen dat je er dan een overslaat.

Muis, volgens mij voelen we het Bijna allemaal zo en het lijkt me ook het meest realistische. Als er een van ons posi test, zou dat leuk zijn, maar het lijkt er toch op dat onze cycli in de war zijn....

Mijn lijf begint op te blazen, zoals bij ongi, dus denk dat t de komende dagen zal komen.

11. Ior

Ior Niet meer actief

Oke is goed. Dan hoop ik dat ik verlies :D ik voel nog steeds wat in de baarmoeder, het doet zelfs zeer als ik moet hoesten (en ben deze week nogal een zeehond) maar nog niets te bekennen.

12. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames . Heb me gisterochtend op rood laten zetten . Aangezien ik wat rooie troep op wc papier had na afvegen en nega test . Dus tampon in gedaan ..na paar uur eruit gehaald . Was beetje verkleurd maar leek wel een heel licht roze waas .en tot nu geen roze of roodmeer gezien . Na twee dagen erge buikpijn en opgeblazen zijn . Dus ik zit nog steeds op het wachtbankje maar weer . Maandag naar de gyn hopelijk gaat hij even kijken . Hij kan toch via echo zien waar je in je cyclus ong zit ?????

13. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie nu je reactie ior ..denk tegelijk geschreven .maar dat heb ik dus ook . Met niezen lijkt wel of er aan getrokken word . Rond baarmoeder af en toe steken en soort trekken .,van de week x gevallen en uur daarna nog een trek gevoel daar ...ik ga voor je duimen . Voor zelfde geld cyclus toch in de war en was deze drup bloed gister innessteling ofzo ...hoop voor jou zelfde

14. Ior

Ior Niet meer actief

@grieby oh nog steeds in onzekerheid. Kan het zijn dat je een laat ei had? En dat dat bloed innestelingsbloed was? Volgens mij kan de gyn dat wel zien. In ieder geval of er een ei is gesprongen. Als je dat weet, dan weet je ook dat je heel binnenkort ongi moet worden of.....

15. Ior

Ior Niet meer actief

Haha, we typen inderdaad gelijk, maar denken wel ongeveer hetzelfde.

16. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ior dat viel mij ook al op . Tja als ik een laat ei zou hebben gehad dan was ie zeker een week later als ik zou denken . En zou mijn cyclus dus ook een dikke week langer als de vorige zijn . En dit tot de langste cyclus maken die ik tot nu toe heb gehad . Maar ja je hoort vreemdere verhalen . Maar feit blijft ong een druppel bloed . En nu niks meer . Enigste wat ik kan doen is wachten . Heb wel een indroogstreep lijkt het wel op een te st van kruitvat 2v5 van vorige week .. Miss heeft hij me eisprong toch te pakken gehad . Geen idee allemaal . Word gek ban mezeld ..maandag weet ik vast meer !

17. Ior

Ior Niet meer actief

ja gewoon nog ff afwachten. Als ik een test in huis had, had ik die vast alweer gedaan. Haha. Succes met wachten, je raakt er haast aan gewend he.

18. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm nee went niet ondanks ik al meerdere keren ben zwanger geweest ,en drie kindjes heb lopen. Thuistesten heb ik niet meer gelukkig . Die van gister was ook omo wit . Dus had ook geen zin ..heb je ook nog helemaal geen ongie tekens . Of geen idee wanneer je ei was ?

19. Ior

Ior Niet meer actief

ik heb alleen die steekjes, en als ik opsta een trekkerig gevoel, maar voor de rest nog niets. Ik dacht dat ik 12 mei mijn ei had, ik dacht dat te voelen, maar dat was niet zo. Anders had ik al posi moeten testen of ongi moeten zijn.
    Oh leuk, je hebt er al 3 lopen. Hier nog niets. Vl zegt ook steeds maar 1 te willen. Ik heb zoiets van, we kijken nog wel. Eerst maar es zwanger worden. :) bij mij in de fam. zitten wel wat meerlingen, ik heb een 3ling broertjes, een 2ling neefjes en een overoma is ook van een 2ling :D dus heb er wel kans op toch? Hihi

20. Within

Within Niet meer actief

Ondanks dat ik me voel alsof ik ben overreden door een stoomwals (gisteravond naar een festival geweest) heb ik vanmorgen toch maar even getest, ook omo-wit. Wie maakt er een kletstopic aan om samen op de ongi te wachten?

Deel Deze Pagina