nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

2. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook hahahaha

Wij zijn lekker blaaaaaaaauuuuwwww

Leuk within, welk festival was t?

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Dank je wel allemaal...
    S6 nog iedereen ;)
    En ik wil niemand in de volgende ronde zien..

4. Within

Within Niet meer actief

Parkfeest Oosterhout :)

5. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Ik mag op rood! Eindelijk duidelijkheid :)
    Ik ga niet mee naar het volgende forum, maar wens iedereen een snelkomende zwangerschap die nog niet zwanger zijn geworden!

x x x

6. onzeker23

onzeker23 Lid

3 nov 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Nou er is voor mij eindelijk duidelijkheid, ik ben zaterdag ongie geworden dus op naar de volgende ronde.

7. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ik miste jullie al. In ieder geval duidelijkheid voor jullie! Succes in de volgende ronde!

8. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Fijn dat jullie nu door kunnen, een beetje twee strijdig, maar het lucht denk ik ook op.

Hoe is het met jou Saar?

9. Ior

Ior Niet meer actief

oh wat fijn meiden. Succes.

10. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Nee ZoGraag, ik ga niet door, ik stop ermee.
    Heb al 3 kids eigenlijk en tevreden.
    Had met mijn nieuwe man wel een kindje gewilde maar loop tegen de 40 jaar aan bijna en dan ook nog eens dat ik morbide obesitas heb waar ik nodig wat aan moet doen (ben nu weightwatchers aan het opstarten) en verlichte suiker in mijn bloed.
    Heb veel meegemaakt en idd het is tijd om te rusten en mijn draai te vinden.
    Dus ik ga niet mee naar een volgende ronde!

Iedereen veel geluk in de volgende ronde.

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Muis veel geluk meid!!! En misschien komen we je hier nog weleens tegen

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ muis: ik wens je heel veel geluk! Was leuk om met je te kletsen hier. Geniet van je kindjes en succes met t afvallen!

@ zograag: gaat goed, maar nog steeds niet ongi en vrijdag nega test gehad. Ik zie in jouw handtekening dat t nog goed gaat met je zwangerschap? Jeej! :) :) :)

13. Ior

Ior Niet meer actief

@muis heel veel geluk en succes met afvallen. :)

14. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Hoi Saar,

Ja gelukkig wel. We hebben net een echo gehad, maar omdat ik minder ver ben, dan gedacht konden ze nog geen kloppend hartje zien. Zekerheid hebben we dus nog niet, maar er zat iig een zwangerschap en op de goede plaats (in de baarmoeder dus) en het vruchtzakje was 1 cm. Nu hopen dat we over twee weken een kloppend hartje mogen zien.

Tot nu toe moeten we er vanuit gaan, dat het gewoon goed zit zei ze en dat doen we dan maar, want anders wordt ik helemaal gek.

Maar zeg, jeetje wat duurt dat lang met jou. Had je dit vorige maand ook? Of is dit de eerste keer dat je lichaam je zo in onzekerheid laat zitten. Ik hoop dat er voor jou snel meer duidelijkheid komt.

15. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zograag: Jammer dat je het hartje nog niet kon horen, dat lijkt me ook wel een geruststelling en bovendien zooooo leuk! Maar wel goed dat t allemaal op de goede plek zit! Krijg je vaker een echo doordat je al zo vaak een miskraam hebt gehad? Je wol natuurlijk graag snel dat hartje horen! Ik hoop dat je een beetje van het zwanger zijn kunt genieten, maar kan me voorstellen als dat moeilijk is. Voor nu is het in elk geval goed. Deze moet gewoon goed gaan, zoals je gevoel al zei!!!! :) :) :)

Ik heb volgens mij een nieuwe eisprong nu, denk dat vorige mis is gegaan, en dat ze het nu opnieuw proberen daarbinnen. Ongi zal dus over twee weekjes komen :)

16. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Ik hoop voor je dat de ongi dan over twee weken uitblijft en dat je dan zwanger bent :D

We hebben een extra echo gehad omdat ik de vk in het ziekenhuis niet aardig vond en terug wilde naar onze vk van de vk praktijk. Die zijn zovbeel liever. Onze vk plande meteen een eerdere extra echo in en de 19e als we dan in het ziekenhuis zijn, dan moeten we gewoon aangeven, dat we naar de vk praktijk terug willen.

Maar het was wel fijn die extra echo!

17. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo graag wat fijn een axtra echo .geeft altijd wat meer zekerheid ..hopen dat de volgende echo je een kloppend hartje ziet..

Ik weet het ik ben laat ..maar late eisprong en ik mag op roze !!!!!!

18. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal :

19. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Proficiat Grieby! Wat goed!