Heb trouwens verder niet echt bijgelezen hier maar hoop voor iedereen dat dit een héél vruchtbare maand mag worden!
En ik weet trouwens helemaal niet zeker of mijn NOD de 31ste is, ik denk dat ik beter op oranje mag want ik ben helemaal van de leg geloof ik :S
om hem een pak rammel te geven ja enne mannetjelief zegt hier altijd dat ik doe Luilen.... lachen en huilen tegelijk.. je moet t maar kunnen alles komt goed..... alles o zn tijd
hahaha luilen.. da's een goeie, die houden we erin enneh... dat pak slaag daar heb je hem niet mee hoor Ja joh, alles ís al goed zelfs, het zou alleen nog best een beetje beterderderder mogen
ja ik hoop t ook.... en ik speel vals.... ik hoor hoogstwaarschijnlijk bij de juni Nodjes,maar hang hier te kletsen hahahaha achja voor t geval mn ongi eerder komt ben ik iig op de hoogte
Helemaal van de leg?? Alle tokkies nog aan toe! Ik hou nu gewoon mn laatste ongi aan... we zullen zien wat t doet!
Ja ben benieuwd, het is toch weer niet doorgezet bij jou he? Raar hoor, ff goed in de gaten houden maar! hahaha ja daarom wil dat met mijn ei ook niet lukken, ben gewoon zó van de leg dat mijn eieren zich spontaan ergens ver weg verstopt hebben Achja, misschien toch maar weer aan de clomid, hielp vorige keer ook goed (als ik me die naam tenminste goed herinner, kan ook wat anders met een C zijn geweest maar weet niet meer precies wat )
dames wat weer een gezelligheid hier! Ben net bij mijn oma op visite geweest, ze is jarig vandaag. Nu ff snel de stofzuiger door het huis en dan hup aan het werk. morgen dagje vrij, maar heb een bruiloft dus die dag is ook al weer vol gepland. Fijne dag nog allemaal!
Ja verwacht toch echt wel dat t vanavond/morgen doorbreekt ofzo.... ja en die verd*mde paashaas he... sommige eieren heeft ie gewoon te goed verstopt! BANNEN DAT BEEST! Ja en als de Clomid ( of iets anders met een C,zoals Ceilo) je kan helpen... waarom niet dan he
meis1987; gefeliciteerd met je oma en een heel fijne dag morgen ja nou, stom beest dat mislukte konijn, pfffttt... hahaha nou da's een lastige keuze zeg; clomid of ceilo LOL Maareh.. vanmiddag krijgen we de kippen dus ik ga in ieder geval voortaan elke dag minstens één ei vinden. Jammer wel dat dat dan nét niet de juiste eieren zijn
Hallo dames, Ik ga voor de 3e ronde 3e kindje....inmiddels 12 kg afgevallen, dus als deze ronde niet vanzelf gaat...gaan we weer voor de clomid behandeling. Met Clomid was het na 3 jaar tevergeefs zelf proberen bij de 1e ronde al raak. We gaan dus niet weer tot in den treuren zelf proberen.
Welkom nieuwe dames ^^ Ik haat wachtbankjes. Het duurt allemaal zo laaaaaang.. voordat je ei komt en daarna voor je kan testen/je ongesteld word
@within. Echt wel. Voor de eisprong nog wel leuk en spannend... klussen. En daarna duren die twee weken zooooooooooooooo lang pfffff.