@ molly: inderdaad gewoon goed om het gewoon in gang te hebben gezet. En misschien is het deze maand wel gewoon raak, maar daar geloof ik voorlopig niet zo erg is, tot ik weet dat m'n man z'n bijdrage van goede kwaliteit is. @Within: had jij een cyclus van meer dan 100 dagen, bedoel je dat?? Ik had dat tot een jaar geleden ook. Hoop dat je cyclus nu dan normaal is!!!
Hoi dames! Ik heb besloten mezelf ook even op de lijst te zetten. al zullen jullie me hier waarschijnlijk niet echt tegen komen. (heb een tijd geleden besloten om van het forum afstand te nemen) Maar toch zou ik mezelf ooit graag in het roze zien blinken, (vandaar dat ik me dan maar op de lijst zet) vele onder jullie kennen me al niet meer... ik ben een tijd geleden doorgeschoven naar het andere deel van de maand en ook al een tijdje niet meer zo actief in de nod-lijsten. Maar dat is een goed teken! dat wil zeggen dat de meeste lekker snel mogen doorschuiven naar een uitgerekend topic! Dus allemaal veel succes! en ik hoop dat mijn man ook mijn ei bevrucht in mei Liefs Toekan ♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 31 MEI 2012 ♥ ♥ 16. (6) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje Manon77, 5e ronde, 3e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje Toekan, 6e ronde, 1e kindje 17. (4) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje 18. (4) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje 19. (3) collo003, 2e ronde na mk, 3e kindje Purple85, 4e ronde, 1e kindje Eowynka, 1e ronde, 1e kindje 20. (2) Dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje 21. (3) von82, 4e ronde, 1e kindje Neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje 22. (4) piepoe, 11e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje SanenJef, 2e ronde, 1e kindje 23. (4) All Mine, 2e ronde, 3e kindje LBlue, 11e ronde, 1e kindje Leo85, 17e ronde, 1e kindje Chikah, 6e ronde, 2e kindje 24. (5) Kaka, 4e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde na mk, 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje 25. (2) Ils80, 2e ronde na mk, 3e kindje Noushis, 1e ronde na mk (4e na curretage), 2e kindje 26. (2) Ior, 4e ronde, 1e kindje Kunst, 12e ronde, 1e kindje 27. (6) Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje naliey, 54e ronde - 8e ronde na mk, 1e kindje Saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde na MK, 2e kindje xSchaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje 28. (3) Riza, 2e ronde, 1e kindje Nonma, 4e ronde, 1e kindje Fathers Princess, 13e ronde, 1e kindje 29. (2) Bootjekatootje, 2e ronde na 2 mk, 1e kindje Radjnie, 7e ronde, 1e kindje 30. (1) Troelaa, 5e ronde, 1e kindje 31. (2) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanF2009, 4e ronde, 2e kindje Datumloos (1) Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje Totaal: 55 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven
hoi meid! uiteraard zijn er ook die die moeten blijven plakken... jammer dat je hier nog steeds rondhangt! voor jou mag het nu zeker eens hoogtijd worden dat je een plusje plast!
Ik ken jou ook nog wel hoor toekan @100 dagen cyclus: Medicatie zette mijn cyclus stop. Dit wist ik echter nog niet en bij de HA was een echo leeg. Als ik na een maand nog niet ongesteld was moest ik weer bellen. Inmiddels had ik zelf al wel uitgevonden dat het door mijn medicatie kwam en zolang ik die nog nodig had heb ik de pil geslikt Deze maand is het afgebouwd en nu kunnen we weer verder
Vorige maand alleen rond ei geklust ( tenminste dat dacht ik) en eigenlijk is dit niet zo leuk voor mannetje Voelt ie zn eigen net zo'n zaaddonor haha en daarbij mis je daarna misschien wel je kans. Deze maand gaan we om de dag klussen en dat gaat vanavond in Sinds vandaag ben ik ook niet meer ongi. Tis wel veel seksen hoor aangezien mn cyclus de vorige keer 32 was pffff maar misschien werpt het zn vruchten af
O ja sorry, je banner was me nog niet opgevallen. Ik denk dat het door het ontpillen komt, toen ik met de nuvaring stopte had ik ook ergens midden in mn cyclus wat spotting.
Oh dat klinkt wel eng Nou ik hoop echt dat het voor mij niet zover gaat komen! Wel super leuk dat je zus nu zwanger is! Nu jij nog!! Ook jij veel succes deze ronde!
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 31 MEI 2012 ♥ ♥ 16. (6) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje Manon77, 5e ronde, 3e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje Toekan, 6e ronde, 1e kindje 17. (4) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje 18. (4) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje 19. (3) collo003, 2e ronde na mk, 3e kindje Purple85, 4e ronde, 1e kindje Eowynka, 1e ronde, 1e kindje 20. (2) Dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje 21. (3) von82, 4e ronde, 1e kindje Neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje 22. (4) piepoe, 11e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje SanenJef, 2e ronde, 1e kindje 23. (4) All Mine, 2e ronde, 3e kindje LBlue, 11e ronde, 1e kindje Leo85, 17e ronde, 1e kindje Chikah, 6e ronde, 2e kindje 24. (5) Kaka, 4e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde na mk, 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje 25. (2) Ils80, 2e ronde na mk, 3e kindje Noushis, 1e ronde na mk (4e na curretage), 2e kindje 26. (2) Ior, 4e ronde, 1e kindje Kunst, 12e ronde, 1e kindje 27. (7) Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje naliey, 54e ronde - 8e ronde na mk, 1e kindje Saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde na MK, 2e kindje xSchaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 7e ronde, 1e kindje 28. (3) Riza, 2e ronde, 1e kindje Nonma, 4e ronde, 1e kindje Fathers Princess, 13e ronde, 1e kindje 29. (2) Bootjekatootje, 2e ronde na 2 mk, 1e kindje Radjnie, 7e ronde, 1e kindje 30. (1) Troelaa, 5e ronde, 1e kindje 31. (2) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanF2009, 4e ronde, 2e kindje Datumloos (1) Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje Totaal: 56 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven Mezelf op de lijst gezet! Succes allemaal!
Meiden nog ff een vraagje, mn ongi is sinds vandaag verdwenen maar heb nog steeds een beetje een kramperig gevoel onder in mn buik ter hoogte van mn eierstokken. Weet iemand wat dat is??
Dankje Maar zoals Minnie schrijft, is het vaker een minder heftige ingreep. Bij mijn zusje kon dat niet om een of andere reden. Dus vergeet mijn bang-maak-gedeelte en onthoud alleen het stukje waarin ze na een paar maanden zwanger is
Ah wat lief! Dank je wel!! Ik wacht eerst vrijdag wel ff af! Hopelijk is de cyste niet door gegroeid en mijn eitjes wel en kunnen we gewoon verder!! Bedankt voor alle lieve woorden meiden!!
Sorry meis. Dat heb ik nog nooit gehad! Hopelijk zijn het gewoon wat naweeën en heb je snel weer een nieuw eitje! Succes!
Welke dames hebben hun ei inmiddels al gespot? Over 14 dagen beginnen we met deze lijst af te tellen naar roze!
Hoi dames, Ik wil mij ook graag aanmelden voor de lijst. Heb vorig jaar al eens een account aangemaakt maar ben niet zo heel actief geweest op het forum omdat ik er anders echt teveel mee bezig zou zijn. Maar inmiddels heb ik me er bij neergelegd dat het soms nou eenmaal niet zo snel gaat als je wilt. Dus bij deze ben ik weer terug mijn NOD dag is 20mei liefs
ANgel Jee, pas na 2 jaar fertiliteitsonderzoek? Wat enorm lang zeg! Wel fijn dat je in ieder geval iets eerder magh. Hoop natuurlijk dat je voor die tijd nog zwanger bent. Hier verwacht ik komend weekend mijn ei... Nu maar hopen dat we hem ook kunnen verzilveren!
Ja ik heb hier meer mensen vol verbazing over die 2jr gehoord maar de Gyn zij het alsof dat heel normaal is... ga nu toch een beetje twijfelen... Aankomend weekend je ei? Ik verwacht hem ook zo rond zaterdag! Kunnen we daarna gezellig samen afwachten. Die 2 weken na de ovulatie vind ik toch altijd wel heel spannend hoor. Gebruik je ovulatietesten? liefs
Welkom Angela, jeetje 2 jaar vind ik ook wel lang duren hoor, ligt er ook een beetje aan hoe oud jullie zijn maar toch... En een klein beetje liegen dan? Zeggen dat jullie al bijna 2 jaar bezig zijn.