nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mijn dochtertje zei vanmiddag zo iets liefs.

Ze zei "Mama ik wil ook een baby"
    Dus ik zei "Je hebt toch baby's schat ( bedoelde haar poppen).
    Nee zei ze ik wil een echte baby in jouw buik.

Hopelijk gaat haar wens snel in vervulling, want laats zei ze ook al tegen mijn vriendin "Ik heb geen broertjes of zusjes"

Nou ik ga mn bedje maar eens opzoeken. Welterusten allemaal

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Aaaaah zo lief!!!
    Ontroerend als je kindje dat zegt he!
    Mijn mannetje zag mij laatst een beetje sip, en meteen zei hij; mama moet jij huilen omdat er geen baby in jouw buik is?
    Ik meteen nog harder huilen natuurlijk :D
    En toen zei hij; maar heel snel is er wél een baby in jouw buik, morgen al :D
    En wat later; mama ik wil ook een baby in jouw buik want ik kan dat niet.
    De wijsneus :)

3. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ minnie, ze weten nu dat we een jaar bezig zijn. Ik ben 24 en mijn vriend 29, zou dat een reden zijn om langer te wachten voor de gyn?

4. Ior

Ior Niet meer actief

@angel dat is inderdaad wel heel lang wachten. Is er geen andere gyn die jullie nu wel al wil helpen?

5. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedemorgen meiden,

Helaas mag ik me hier melden. Ben gisteren ongesteld geworden.
    Ga nu ronde 11 in voor eerste kindje.
    NOD op 29 mei.

Ik wens iedereen hier heel veel succes toe. Mag de lijst maar lekker roze kleuren!!

6. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik sta nog niet tussen de lijst precies... NOD 30 mei, eerste kindje ronde 8...
    Blijf de moed erin houden dames...
    Ik wacht vol ongeduld op men ei :)

7. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen SusyQ, laten we hopen dat ronde 11 een goeie mag zijn voor jou :)

@ Ior, hoe kom je in contact met een andere gyn dan? Want ik ben nu gewoon door de huisarts doorverwezen. Heb vanmorgen wel gebeld ivm een vreemde bloeding die ik gisteren ineens had op mn 10e dag. Wellicht dat ze me daar wel weer voor doorsturen

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

@ Angel1988: Voordat ik naar de huisarts ben gegaan (wij waren 13 maanden bezig) heb ik samen met mijn vriend besloten er stiekem een aantal maanden bij te plakken. Heb dus tegen de HA gezegd dat we al 16 maanden bezig zijn om zwanger te raken. Misschien niet zo netjes, maar ik was het wachten beu! Ik kreeg meteen een verwijsbrief. Heeft misschien ook wel met onze leeftijden te maken, ik ben 31 jaar en mijn vriend bijna 33 jaar. Ik ben trouwens ook in huilen uitgebarsten bij de HA, zou dat hebben meegeholpen?? Ik weet het niet. Je kan misschien, doordat je tussentijdse bloedingen hebt, wel eerder doorverwezen worden. Ik hoop het voor je meid, want ik weet hoe je je voelt! Blijf volhouden en proberen... Nu ik bij de gyn. loop ben ik veel rustiger geworden, omdat ik het idee heb dat er wat aan gedaan wordt. Ze zoeken nog steeds naar een oorzaak.

Vanmorgen heb ik het potje met inhoud :) naar het zkh gebracht, zodat mijn vriend gwn kon gaan werken. Ik heb toch nog vakantie. Ben benieuwd of het 2e zaadonderzoek net zo goed is als het 1e!! Ik hoop van wel...

Ben gelijk langs de gynaecologie gelopen en een afspraak gemaakt voor de uitslag van HSG en zaad. Dat is volgende week vrijdag 11 mei. Wel bij een andere gyn. dan normaal, maar anders zou het pas na Hemelvaart zijn in de week van 21 mei. Dat vind ik veel te lang duren!

Liefs jufaman81

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @ Angel1988: bij mij deed de huisarts helemaal niet moelijk. Heb ook van de gyn een ziekenhuis brochure gekregen waar gewoon in staat dat je na een jaar kan gaan testen. ook staat het in de brochure van de site van de landelijke vereniging.
    http://www.freya.nl/web_folders/brochurealg.pdf

Misschien dat je hier iets aan hebt?

10. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Mag ik ook op de lijst?
    Nod 25 mei 5e ronde 1e kindje
    Bedankt

11. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    De huisarts heeft me inderdaad wel doorgestuurd mede omdat ik de eerste dag van mijn menstruatie volkomen uitgeschakeld ben van de pijn. Maar de gyn heeft een inwendige echo gedaan en aangegeven dat hij zo niets zag. En dat er voor hem geen aanleiding was om direct verder te kijken omdat we pas een jaar bezig zijn.

Achteraf hadden wij er misschien ook een paar maandjes bij moeten verzinnen...

12. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Tijdje niet geweest hier,, !!
    Maar even een ego berichtje:
    Ben deze maand gestart met ovulatie testen en gerekend van mijn laatste 2 maanden heb ik een cyclus van ongeveer 25,26 dagen nu zou ik dus vandaag mijn eisprong moeten hebben... Maar tot nu toe zijn al mijn ovu testen negatief!!
    Ik snap er niks van...

13. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou nog even doortesten, misschien is je LF wat korter zodat je eisprong wel rond de 14e dag zit ondanks je cyclus van 26 dagen.

14. Ior

Ior Niet meer actief

@angel, kun je niet aan je ha vragen om een andere gyn? aangezien deze gyn niks wil doen voor je. Lijkt me wel heel erg, veel pijn.

15. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angel, wat houd dat in?? Wat is dan korter?? Lf?

16. Ior

Ior Niet meer actief

dat is de periode van je ei naar je (mogelijke) ongie.

17. Ior

Ior Niet meer actief

zijn hier ook meiden met ervaring met etos zwanger worden pillen? Ik ben er op cd1 mee begonnen, omdat mijn vorige cyclus zo lang duurde. Met natuurlijk de hoop dat dat eenmalig was.

18. Radjnie

Radjnie Lid

20 apr 2012
    33
    0
    0
    Welkom Sysyq.

Mijn nod is ook 29 mei, 8e ronde alweer. Hoelang is jouw cyclus. En welke hulpmiddelen gebruik je ?

19. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dreaminggirl, inderdaad de tijd tussen je ei en je ongie :)

@Ior, ja ik denk dat ik vanmiddag inderdaad eens verder ga vragen aan de HA, ik moet toch bellen ivm met mn navraag van vanmorgen.
    Die pijn is inderdaad vervelend, ook ivm werk. Gelukkig komt het meestal in het weekend uit maar als het doordeweek is moet ik me echt ziekmelden :(

20. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    ha dames...
    wat was het een gezellige boel gisteren.. Met kippen en eieren.
    De spreuk van 'mei' die wil ik ook wel!
    Verder is er te veel geschreven om op iedereen te reageren, maar een paar die ik onthouden heb...

@??? wat vervelend dat je een cyste hebt. Hopelijk is het allemaal snel minder en groeien je eitjes! Sterkte

@angel, ik vind dat ook onwijs lang 2 jaar wachten. Ook al ben je zo jong, juist dan ben je extra vruchtbaar en zou je verwachten dat je wel binnen het jaar zwanger bent. Ik zou vragen of je een andere gynacoloog mag, desnoods in een ander ziekenhuis. Hopelijk lukt dat

@hier, mijn man heeft de huisarts gebeld (die was tot gisteren op vakantie) wij kunnen dinsdag terecht (had wel eerder gekund maar dan hadden we een ander binnen de praktijk gekregen en ik wil heel graag bij een specifieke dokter). Dus ik ben benieuwd... Hopelijk stuurt hij ons door en kan het balletje gaan rollen. Nu we zelf zo ver zijn, wil ik ook dat mijn omgeving (lees artsen) ons helpen.

Deel Deze Pagina