nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Dank je wel!

Mijn cyclus was altijd heel mooi 27-28 dagen. Ronde 7 was ik zwanger maar dat is helaas mis gegaan. Daarna is mijn cyclus wat wisselvalliger, tussen de 25 en 31 dagen.

Om een goed inzicht te krijgen gebruik ik ovulatie testen en meet ik mijn temperatuur. Op zich wel handig maar het haalt de spontaniteit er wel wat af..

Jij alweer in ronde 8, wat gaat dat soms toch snel he? Wat probeer je zelf?

Succes!! Ik ga me weer eens onderdompelen in het werk...

2. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lblue, jij bent dus ook bezig om het traject in te komen? Ik hoop inderdaad dat de HA je doorverwijst.
    Het is toch wel erg fijn om in ieder geval het gevoel te hebben dat er gekeken wordt, en dat er geholpen wordt

3. Radjnie

Radjnie Lid

20 apr 2012
    33
    0
    0
    Ach erg hoor die miskraam. Mijn cyclus is 34 dagen. Ik wil deze maand ovu testen van Wondfo gebruiken. Welke ovu testen gebruik jij??

Werkse en volhouden he :)

4. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @Lblue: spannend hoor. Succes!

@ ior: mijn dokter vroeg specifiek aan mij of ik nog iets anders slikt dan gewoon alleen foliumzuur. Hij is niet erg positief over andere pillen. Natuurlijk zijn er ook gewoon met extra vitaminen en die kunnen geen kwaad (maar als je gezond eetn absoluut niet nodig) en er zijn er die je cycluls behoorlijk in de war kunnen gooien.

Ik houd het dus lekker bij alleen foliumzuur.

5. Ior

Ior Niet meer actief

@molly Oke, maar vorige cyclus had ik die pillen nog niet. En toen had ik wel een lange cyclus. Ik slikte toen alleen foliumzuur.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Angel
    Ja, gebruik nu ovulatietesten. Maar voel mijn ei tamelijk goed aankomen. Maar wil graag weten wat ik precies wanneer voel. Ik gebruik nu de testen van Wondfo. Heb hiervoor die van Zwanger en Kids gebruikt en die bevielen wel, maar deze waren een stuk voordeliger.

7. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    @angel, ja daar zijn wij ook mee bezig. Vooral omdat het gevoel overheerst dat het voorlopig niet gaat lukken. En daarbij zijn in de tijd dat wij aan het proberen zijn 3 stellen zwanger geraakt en de eerste konden we nog oprecht blij voor zijn, maar de andere twee stellen daar steek jaloerzie toch ook de kop op. Ik vind het dan nog wel leuk voor hun, absoluut maar had ook zo graag zelf al gewild.

@molly, bedankt!

@pillen, ik heb zowel foliumzuur als zwanger worden/zijn vitamine (kruidvat) in de kast staan. Maar eerlijk gezegd slik ik die alleen na de eisprong. Ik ben slecht in medicatie nemen (omdat ik het vaak vergeet hoor) en er iedere dag bij stil te moeten staan dat het nog moet werd me iets te veel na een half jaar. Dus nu na de eisprong probeer ik het goed in de gate te houden, maar echt trouw aan die pillen ben ik niet.

8. Within

Within Niet meer actief

Ik heb nog een doosje zwanger worden pillen van de etos staan, maar ik reageer lichamelijk er niet zo lekker op dus ben er mee gestopt. Had er geen langere cyclus van zoals meer meiden hier hebben.
    Ik twijfel nog of ik foliumzuur wil gaan slikken of ook extra vitamines. Ik eet in principe wel gezond maar vaak ook niet :p

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreaminggirl: inderdaad gewoon doortesten, bij mij zitten er vaak 11 dagen tussen ei en ongi, ik heb wel van anderen gehoord dat er nog minder tussen zat.

@LBlue: Succes! Gewoon doorzeuren als de arts niet met het voorstel komt ;). Hoe oud zijn jullie? Waarom staat je eerste ronde trouwens tussen haakjes?

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Susy jij ook hier ! Had je hier liever niet willen zien natuurlijk, maar welkom ^^

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Awww lief ! Hoop dat jullie haar wens in vervulling kunnen laten gaan :)

12. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik zie dat een aantal meiden al hebben gereageerd. Gewoon nog even doortesten dus, je ei kan er zo maar zitten te komen... Knuffelse alvast ;)

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Welkom aan de nieuwe meiden ! En heel veel succes deze ronde.

14. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ovulatietesten van sensitest, die zijn ook wel heel goedkoop. Ik voel altijd wel van alles rond m'n ei maar wat nou precies de sprong zelf is weet ik niet. Dagen er omheen zijn er steekjes (altijd vooral in m'n rechterlies) en soms een beetje een menstruatiekramp achtig gevoel. En m'n borsten voelen altijd voller en dat blijft ook echt tot de menstruatie zo..

15. Radjnie

Radjnie Lid

20 apr 2012
    33
    0
    0
    Hey, Angel

Ik heb ook ovu testen van Wondfo besteld. Ze komen vandaag binnen. Ben je er positief over?

16. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Waar heb je die van wondfo besteld?

17. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Colloo heeft de wondfo testen, ik gebruik zelf sensitest. Ik heb de wondfo testen even op afbeelding gegoogled maar ze zien er hetzelfde uit als de sensitest testen

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    wat een gezelligheid van geklets hier...

ik ben vandaag (eindelijk) echt ongesteld geworden... ik hou mn laatste cyclus aan en kom dan net uit in juni....,khad eerst gedacht eind mei,maarja dat kan maarzo als mn cyclus zo raar blijft doen!

voor jullie hier heel veel succes en ik kom hier nog wel meekijken en dames... OP NAAR ROZE!!!

19. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Ik gebruik de ovulatietesten van Testpoint. Ze zijn te koop bij de Etos.

@ Dream4; yep het is helaas niet anders. We slepen elkaar er ook hier wel weer doorheen :D

20. Within

Within Niet meer actief

Meiden, ik heb nu al 2 dagen last van een licht gevoel in mijn hoofd.. Voel me snel duizelig als ik opsta en het word regelmatig een beetje zwart voor mijn ogen.
    Ik eet goed (koekjestrommel is daarnaast ook niet veilig...) en ook zout, maar niets helpt.

Morgen maar even dokter bellen?

Deel Deze Pagina