nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

de griep gaat rond. Dus misschien heb je daar last van?

2. Within

Within Niet meer actief

Mja, zat ik ook al aan te denken maar heb voor de rest echt nergens last van behalve vreetbuien.

Sowieso doet mijn lichaam raar want ik heb nu al 3x een beetje bruinverlies en 1x roze gehad. Ga mijn handleiding van mn medicatie eens nakijken denk ik..

3. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net de huisarts teruggebeld vanwege de bloeding die ik gisteren had en het bruinverlies wat ik nu nog heb. De huisarts gaf aan dat ik een zwangerschapstest moest doen omdat het zou kunnen dat ik een innestelingsbloeding voor menstruatie heb aangezien en dat die bloeding een aankomende miskraam is, of als het niet verder zou gaan wellicht een zwangerschap.
    Maar ik heb net direct een test gedaan en die was gewoon neg. Daarnaast zouden m'n ovulatietesten dan toch ook positief uit moeten slaan als er hcg in m'n lijf zat?

Ik snap er nu echt niets meer van:(

4. Within

Within Niet meer actief

Wat raar :S Ik zou het wel ff verder afwachten, misschien over een paar dagen nog een testje doen?

5. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ik zou dan nu al 11dagen over tijd zijn, kan een test dan nog neg. aangeven als er wel een zwangerschap is of is geweest.

Klinkt misschien stom maar nu de HA dit heeft gezegd ga ik toch hopen dat ik dan missch toch zwanger ben, vooral omdat ik dat tot ik ongesteld werd ook het gevoel had dat het nu was gelukt.

6. Within

Within Niet meer actief

Ben je ook echt goed ongesteld geweest? (2 dagen rood bloedverlies) Sorry als je dat al gepost had..

Wel raar dat je HA dat zo zegt idd.. maar een tussentijdse bloeding kan altijd, heb ik deze maand ook last van. Stomme lichamen toch ook..

7. Ior

Ior Niet meer actief

ik snap best, dat je zo gaat denken, als je van de ha een test moet doen. Maar als hij neg is, dan denk ik niet dat je zwanger bent. Heel veel succes.

8. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij vroeg eerst of ik ook pijn had bij de bloeding en hoe mijn menstruatie was. Maar omdat mijn menstruatie vrij licht was vergeleken bij normaal en omdat ik gisteren wel buikkramp had (eigenlijk al een paar dagen) zei hij dat ik een test moest doen. Ik heb 1 dag een combi van rood en bruin verlies gehad en daarna 1 dag behoorlijk veel bruinverlies en daarna nog 2 dagen weinig bruinverlies. En gisteren was het net als de eerste dag van de menstruatie en nu alleen nog bruinverlies

9. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mijn verstand zegt ook van niet, maar je gaat toch hopen als je dat hoort... Vraag me wel af of deze cyclus nu verder wel een normale gaat zijn...

10. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Veel succes morgen!

Hier is gister de bliksem ingeslagen, modem kapot dus voorlopig moet ik VIA mijn telefoon hier kijken. Zal dus niet veel reageren denk ik.

Voor alle meiden waarvoor het knuffeltijd is...veel plezier ;)

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja kinderen kunnen je zo ontroeren, hopelijk heeft jouw ventje ook gelijk haha alhoewel morgen wel erg snel is hihi

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Dat weet ik niet zeker Angel, maar heb weleens gehoord dat ze jonge mensen eerst zelf laten proberen( wat langer). Misschien moet je iets meer aandringen. Wat zegt je mannetje ervan??

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Susy: Zo is het dat. We gaan er weer voor !
    Within: Als jij dat prettig vind zou ik wel even de ha bellen... Heb je hem al gebeld of ga je dat niet doen...?
    Angel: Heel raar zeg... Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog meer moet zeggen. Hoop gewoon dat je cyclus verder normaal verloopt.
    Ils: Balen joh ! Hebben jullie verder nog schade dan ?

Hier: Mijn ei nadert dus we zijn druk aan het knuffelen ! :)

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Angel, vind het een beetje raar van je ha om dit te suggereren. Heb je al teruggebeld dat de test nega was?

@Within, hoe gaat het nu??

Hier vandaag ook de dokter gebeld, moet zo ontzettend veel plassen en heb contant het gevoel dat ik moet plassen ( een druk van ondere) . Dus heb een plasje ingeleverd maar daar kwam niks uit, ik dacht dat het blaasontsteking was. Ben wel blij dat het dat niet is omdat je dan aan de anti-biotica moet. Maar wat is het dan?? Heb er soms ook wat krampjes bij zoals bij een ongi.

15. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad, dat ze niet konden vinden wat het was. Heb toen een tijdje cranberry pillen geslikt en toen was het eigenlijk ook zo weer over.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Oke bedankt voor de tip, welke cranberry pillen slikte je??

Kan me herinneren dat ik het vorige maand ook had, maar dat was midden in mn cyclus en weet het toen aan mn eisprong.
    Nou ja morgen maar eens van die cranberry pillen halen, hopelijk gaat het dan weg

17. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Oke, misschien kan ik nog niet mee doen dan maar vind het wel gezellig hier :) Ga jullie volgen. Kijken hoeveel roze er uiteindelijk komt.

18. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Helemaal gezellig Dolores.
    Angel, misschien kan je toch nog eens naar je huisarts en goed op je strepen gaan staan. En dan een andere gynacoloog vragen.

@saar, ik moet even bedenken wat je ook al weer had gevraagd...
    OOh ik weet het weer. De eerste ronde staat tussen haakjes omdat we toen nog met condoom hebben gedaan. Tenminste zo ongeveer. Aangezien wij in september getrouwd zijn wilde ik die eerste ronde nog even overslaan zodat mocht het in een keer raak zijn, ik niet al zichtbaar zwanger zou zijn. Achteraf heeft het allemaal niet zoveel uitgemaakt ;) Maar voor ons nu dus de 11e ronde in het echt, en bijna een jaar zonder pil.
    En ik zal op mijn strepen staan ;)

19. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ze een maand lang geprobeerd,
    Wat resulteerde in een veel langere cyclus,
    Zie hieronder.. Meteen gestopt dus!

20. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    @saar81 en dream4, dank jullie meiden!! Ik dacht echt dat er precies 14 dagen tussen je ei en je menstruatie moest zitten en begon al te denken dat ik helemaal geen ei heb!!
    Door hier weer even te lezen krijg ik weer hoop!!!

Echt thnx aan al deze lieve meiden hier... Dikke knuf en i, hoop voor jullie allemaal een roze maand!!!!!

Deel Deze Pagina