nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Minnie
    Ik heb het laatst gehad dat ik ook een infectie in mijn urinewegen had waardoor ik savonds echt verging van de pijn. Maar uit mijn urinemonster kwam helemaal niks. 2 dagen later nogmaals gegaan en urine weer gestickt en toen kwam er wel uit dat er een infectie zat. Dus als het blijft gewoon nog eens een potje plas inleveren.

2. Within

Within Niet meer actief

Ik heb mijn HA nog niet gebeld, moet morgen sowieso even bellen vanwege medicatie gesprek en dan kaart ik het direct even aan. Ben nog steeds licht in mijn hoofd als ik te snel op sta of mezelf te druk maak.

3. WenndiiY

WenndiiY Lid

22 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond!!

Ik kom me ook hier melden.
    Me NOD is 30 mei, 2e 'echte' ronde en 2e kindje.

Ik hoop op een roze maand!

Liefs

4. Within

Within Niet meer actief

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Collo, ik heb niet echt pijn maar een drukkend gevoel daar onder en moet echt gigaveel plassen, plas ook veel iedere keer maar drink niet meer als anders. Toen ik zwanger was van die bbz had ik ook een urineweginfectie, in eerste instantie zagen ze ook niks in het urinemonster maar omdat ik zwanger was stuurde ze het op naar het lab voor op kweek te zetten en toen kwam er dat uit. Als het maandag nog zo is ga ik nog een keer langs de ha.
    Heb trouwens net cranberry pillen van Bloem besteld, schijnt goed te zijn.

Ik slik ipv de pillen van Etos zwanger worden die van Bloem Babywens, zitten geen onnodige stoffen in en is wat natuurlijker. Slik het nu een maand dus kan nog niet echt vergelijken, mijn cyclus was nu 32 maar is ook weleens 34 geweest, helaas heb ik geen regelmatige cyclus sinds mn mk, dus ben benieuwd wat het deze maand doet. Verder maak ik ook weleens smoothies met Maca powder, schijnt ook heel goed te zijn voor je vruchtbaarheid.

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Welkom Wendiiy

7. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Vandaag mijn eisprong! positieve ovulatietest!! aan de klus!
    Heb geen foliumzuur of zwangerschaps tabletten geslikt na mijm mk's, ga ik toch maar weer eens doen!

8. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minnie, mn mannetje weet ook niet zo goed wat nu te doen. We hebben allebei zoiets van moeten we nou een andere gyn gaan eisen of idd nog even afwachten...
    Mbt jou klacht, ik heb een poosje bij de bekkenbodem fysio gelopen omdat de huisarts dacht dat het miossch zou helpen bij mn menstruatiepijn. En de fysiotherapeut heeft toen iets genoemd dat je wanneer je 'te gespannen' bent ook heel vaak moet plassen. Zou dat het niet kunnen zijn? Want dan kun je het met een kleine oefening thuis zo oplossen. Cranberry pillen helpen tegen blaasontsteking.

@LBlue ik wacht nog even af of deze cyclus inderdaad een normale blijkt te zijn en anders ga ik inderdaad wat meer aandringen op een onderzoek want wordt zo echt gek van mn eigen lijf

@Wenndiiy welkom, gezellig :)

9. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Enjoyce veel klusplezier alvast ;)

10. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Wat een gezelligheid hier! Hoop dat ik mee mag praten.
    M'n ongesteldheid loopt op z'n end en 25 mei is m'n NOD.

Within, mag ik vragen welke med. je gebruikt?

11. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wil me hier ook graag aanmelden.
    NOD 18mei ronde 4 voor 1ste kindje...:)

Liefs..

12. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Hallo

Ook ik wil mij graag aanmelden!
    NOD op 27 mei, eerste ronde, eerste kindje

Denk dat ik eerste kindje moet neerzetten, ben 28 maart bevallen van een zoon met 23 weken. Dit heeft hij niet overleeft. Ik had zware hellp.

Succes meiden!

13. Within

Within Niet meer actief

Risperdal (Anti Psychotica) en Amitriptyline (Anti Depressiva)

Beide in enorm lage dosis trouwens. Risperdal is bijna afgebouwd en was voor rust tijdens mijn behandelingen en de Amitriptyline is voor pijnbestrijding voor Fibromyalgie.

14. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Hoi Within, ik gebruik ook anti psych. abilify 5 mg per dag.
    Jouw medicijn ken ik niet echt wel die rot medicijn cyprexa waar ik enorm dik van ben geworden!

Hoe gaat jouw arts het aanpakken als je zwanger bent?

Dolores.

15. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Wel hier heb ik ook last van al een week of 2... en een gebonk in mijn hoofd als ik recht gestaan ben. Dit duurt dan minder dan een minuut en dan is het weer over...
    gisteren had ik het ook bij het zwemmen...

16. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    within waarom neem jij risperdal? Mijn vriend moet dit ook nemen namelijk. Wordt je er niet ongelooflijk moe van?

17. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamajens, welkom hier!! Jeetje meid dat is me een verhaal.. Hoe is dat zo gekomen!!

18. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ha mama van jens, qua neer zetten, moet je doen wat voor jou goed voelt. Als jij voelt dat het je eerste kindje is, dan is dat zo. Als jij voelt dat dit je tweede kindje is, dan is dat zo! Jou lijf, jou zwangerschap, jou kindje(s).
    Sterkte!

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Mooi gezegd LBLue en helemaal mee eens!!

20. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    zo vaag, gisteren middag een positieve ovu test. In de ochtend negatief en in de avond negatief, volgende ochtend ook negatief.

meestal is dit toch meerdere dagen.

Deel Deze Pagina