nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik slik bruistabletten van de hema, maar je kunt ze ook gewoon bij de drogist kopen :) Succes, hopelijk werkt het voor je !

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Graag gedaan ! En wij hopen ook voor jou roze deze maand :)

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden en heel veel succes in deze ronde :)

4. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Hier sluit ik me volledig bij aan! mooie woorden lbleu

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Vandaag weer bij de gyn geweest. Hij denkt dat mijn ei nu wel gesprogen is, dus tussen dinsdag en vandaag. We moeten nu dus "verplicht" klussen vanavond. Hadden we gister niet gedaan aangezien ik vandaag het onderzoek had. Gyn heeft echter aangegeven dat we mogen klussen wanneer we willen, ook als ik de volgende dag een onderzoek heb en ook als het helemaal geen zin heeft (aangezien ik weet dat mijn ei er nog niet is). Dus dat is een geruststelling.

Mijn ei is dan wel heel snel gegroeid als hij tussen dinsdag en nu gesprongen is, maar het kan wel. Nu moet ik aanstaande vrijdag bloedonderzoek waarbij ze gaan kijken of mij ei echt gesprongen is en testen op chlamidia (is standaard). Daarna is het afwachten tot ik ongesteld wordt en moet ik op de eerste dag van ongi bellen voor een afspraak voor de derde dag.

Ik zal wel laat ongi worden als ik nu pas mijn ei had, dat zal dan net als de laatste maand zijn.

6. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @mamavanjens: wat heftig zeg wat je hebt meegemaakt. Inderdaad zoals LBlue zegt: doen wat voor jou het beste voelt

7. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    pff wat is er weer een hoop gekletst zeg de laatste dagen
    alles ff op me gemak terug gelezen :)

met mij gaat het goed :) als het goed is heb ik me eitje gehad teminste alles wijst er op wat wil zegen dat me cyclus +/- 10 dagen korter is :D:D ik zal het ff op sommen
    - ik had vruchtbaar slijm
    - ik had puisjes wat ik aleen heb rond me ei of rond me ongie
    - mijn temp was eerst vlink gedaard naar 36.0 tot nu 36.8
    - mijn baarmoedermond stond open
    - ik geloof dat dit het was ;)

wat dus ook wil zegen dat ik dus niet ongie ben als ik op vakantie ben:D om dat mijn nod vermoedelijk nu 16 mei is ipv 27 mei

verder ben ik de laatste 3 dagenen nog al een emo trut :(
    jank om het minste geringster ;)

mischien dat het ook komt om dat ik uit gerekent heb waneer ik uitgerekent zou zijn als het raak is
    namelijk +/- 20 jan
    dit is de datum waar op mijn neefje (van mijn oudste zus) geboren is waar ik al ruim 3 jaar geen contact mee heb hij is inmidels al 7 jaar :(
    verder als het 21 jan zou zijn dan is het neefje van vl jaarig

maar ja laten we nu maar eerst ff af wachten of het raak is over een kleien 14 dagen weten we het
    woord dit de laatste vakantie met ons 2 ;) ik hoop het

verder las ik iets over de etos zwanger woorden pillen
    ik heb ze geslikt en had een cyclus van 47 dagen er door.
    voor dat ik de laatste keer ongie werd ben ik er mee gestopt en als het klopt heb ik nu dan een cyclus van ongeveer 35 dagen wat ik toch veel beter vind :) voor mij dus geen etos zwanger woorden pillen meer
    maar gewoon de puur mama van de vsm ;)

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goede middag,

@alle nieuwe meiden welkom !!
    MamaJens wat vreselijk om je kindje te verliezen, heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Ondanks dat je je kindje niet vergeet vult het hopelijk wel de leegte op.

@Enjoyce, veel klusplezier.

@Angel, ik denk niet dat het van mn bekken komt want dan had ik het toch al die tijd moeten hebben??? Ik kijk het even een weekje aan en dan trek ik weer aan de bel, tis vandaag trouwens niet zo aanwezig als gisteren.

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Within, ik ken de medicatie (werk in de psychiatrie). Denk je dat je zonder kunt tijdens de zwangerschap? Meestal worden deze medicijnen tijdens een zwangerschap toch gestopt??

Enjoyce, volgens mij maar 1 dag… Wel geklust op die dag of nie?

LBlue, wat een heftige periode zal jij achter de rug hebben zeg! Vind het top van je dat je doorzet en voor nog een kindje gaat! Hoop van harte dat dit je dit nooit meer mee moet maken!! Veel klusplezier ;)

Molly, succes!

Hier is de ongi weer helemaal weg en voel me meteen weer een stuk fitter! Hoop maar dat ik snel zwanger wordt want ongesteld zijn is niet mijn ding!!

10. SanenJef

SanenJef Lid

22 apr 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier even een vraagje;
    Klussen jullie op de dag van je eiersprong of de dag ervoor en erna?

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

de kans op bevruchting is het grootste VOOR de eisprong. Erna klussen heeft vaak geen zin meer.
    Als je 3 dagen voor de eisprong klust...tot de eisprong,dan zit je goed!

12. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me ook af, kun je het dan het best elke dag doen of om de dag?

13. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ze zeggen dat het het beste is om de dag. Dan is het zaad van wat betere kwaliteit. En na de eisprong heeft alleen zin als je het gelijk erna doet.

Meestal weet je ook niet precies wanneer je ei is dus wij klussen dan altijd om de dag rond die tijd. Gebruik wel ovulatietesten maar ook dan weet je niet precies wanneer hij springt na een positieve test. Er zijn ook mensen bij wie hij pas een paar dagen na een positieve test springt. Dus staar je niet blind om zo'n test (mocht je ze gebruiken).

14. Within

Within Niet meer actief

Stoppen met de risperdal, met de amitriptyline is al rekening gehouden met mijn kinderwens en die staat ook op de lijst van veilig als ik zwanger mocht raken.

Ja, dat heb ik dus ook! Vandaag was het weer even weg maar zit nog steeds niet lekker.

Om in te slapen en niet te piekeren. Maar ik ga er als het goed is mee stoppen dus..

Wat een datum al niet kan doen.. als het bij ons deze ronde raak is, ben ik uitgerekend op de sterfdag van mijn man’s opa.. ook een bijzondere datum.

Ja, dat denk ik wel. En zoals ik al zei, mag de amitriptyline dus wel en die is het belangrijkst.
    De risperdal is maar 0,5 mg, dat scheelt natuurlijk.

Zo, dat was alles ^^

Ik heb net ff geshopt. Alle babyzooi maar overgeslagen, maar wel alvast K2v5 gehaald en foliumzuur, is dat maar alvast in huis.

Heb al wel de hele dag buikpijn, krampjes. Denk dat mijn ei zich ook aankondigt

15. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik slik sertraline, ( anti depressiva) en mag
    Dit vd arts ook blijven slikken, wel fijn want
    zonder maakt mij angstig en nerveus, en dat lijkt
    me ook niet goed voor de zwangerschap!

16. Within

Within Niet meer actief

Ik had er een topic over geopend in zwanger worden: Zwangerschap&Medicatie. Daarin werd een link gepost met een lijst van medicatie die je tijdens de zwangerschap gewoon mocht blijven gebruiken onder begeleiding van je HA. Erg handig!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Volgens mij kun je rond je ei het beste iedere dag klussen of tenminste om de dag. Het schijn t beter te zijn als de zaadjes al klaarliggen voordat ei er is, dus dan moet je een dag voor je ei klussen.

18. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    ik heb het idee dat de lijst niet word bijgehouden?

19. Within

Within Niet meer actief

De week voor je ei al om de dag gaan klussen, zaadjes leven gemiddeld 2 dagen (sommige uitslovers wel 7 maarja, wie weet dat je man die uitslovers bezit..) en je eitje maar 24 uur, dus je kan het beste de dag ervoor/de dag zelf klussen en daarna ook.

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Whahaha Within!!! Wat een leuke uitspraak over die uitslovers! Ik lig dubbel hier...

Deel Deze Pagina