Ik slik bruistabletten van de hema, maar je kunt ze ook gewoon bij de drogist kopen Succes, hopelijk werkt het voor je !
Vandaag weer bij de gyn geweest. Hij denkt dat mijn ei nu wel gesprogen is, dus tussen dinsdag en vandaag. We moeten nu dus "verplicht" klussen vanavond. Hadden we gister niet gedaan aangezien ik vandaag het onderzoek had. Gyn heeft echter aangegeven dat we mogen klussen wanneer we willen, ook als ik de volgende dag een onderzoek heb en ook als het helemaal geen zin heeft (aangezien ik weet dat mijn ei er nog niet is). Dus dat is een geruststelling. Mijn ei is dan wel heel snel gegroeid als hij tussen dinsdag en nu gesprongen is, maar het kan wel. Nu moet ik aanstaande vrijdag bloedonderzoek waarbij ze gaan kijken of mij ei echt gesprongen is en testen op chlamidia (is standaard). Daarna is het afwachten tot ik ongesteld wordt en moet ik op de eerste dag van ongi bellen voor een afspraak voor de derde dag. Ik zal wel laat ongi worden als ik nu pas mijn ei had, dat zal dan net als de laatste maand zijn.
@mamavanjens: wat heftig zeg wat je hebt meegemaakt. Inderdaad zoals LBlue zegt: doen wat voor jou het beste voelt
pff wat is er weer een hoop gekletst zeg de laatste dagen alles ff op me gemak terug gelezen met mij gaat het goed als het goed is heb ik me eitje gehad teminste alles wijst er op wat wil zegen dat me cyclus +/- 10 dagen korter is ik zal het ff op sommen - ik had vruchtbaar slijm - ik had puisjes wat ik aleen heb rond me ei of rond me ongie - mijn temp was eerst vlink gedaard naar 36.0 tot nu 36.8 - mijn baarmoedermond stond open - ik geloof dat dit het was wat dus ook wil zegen dat ik dus niet ongie ben als ik op vakantie ben om dat mijn nod vermoedelijk nu 16 mei is ipv 27 mei verder ben ik de laatste 3 dagenen nog al een emo trut jank om het minste geringster mischien dat het ook komt om dat ik uit gerekent heb waneer ik uitgerekent zou zijn als het raak is namelijk +/- 20 jan dit is de datum waar op mijn neefje (van mijn oudste zus) geboren is waar ik al ruim 3 jaar geen contact mee heb hij is inmidels al 7 jaar verder als het 21 jan zou zijn dan is het neefje van vl jaarig maar ja laten we nu maar eerst ff af wachten of het raak is over een kleien 14 dagen weten we het woord dit de laatste vakantie met ons 2 ik hoop het verder las ik iets over de etos zwanger woorden pillen ik heb ze geslikt en had een cyclus van 47 dagen er door. voor dat ik de laatste keer ongie werd ben ik er mee gestopt en als het klopt heb ik nu dan een cyclus van ongeveer 35 dagen wat ik toch veel beter vind voor mij dus geen etos zwanger woorden pillen meer maar gewoon de puur mama van de vsm
Goede middag, @alle nieuwe meiden welkom !! MamaJens wat vreselijk om je kindje te verliezen, heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Ondanks dat je je kindje niet vergeet vult het hopelijk wel de leegte op. @Enjoyce, veel klusplezier. @Angel, ik denk niet dat het van mn bekken komt want dan had ik het toch al die tijd moeten hebben??? Ik kijk het even een weekje aan en dan trek ik weer aan de bel, tis vandaag trouwens niet zo aanwezig als gisteren.
Within, ik ken de medicatie (werk in de psychiatrie). Denk je dat je zonder kunt tijdens de zwangerschap? Meestal worden deze medicijnen tijdens een zwangerschap toch gestopt?? Enjoyce, volgens mij maar 1 dag Wel geklust op die dag of nie? LBlue, wat een heftige periode zal jij achter de rug hebben zeg! Vind het top van je dat je doorzet en voor nog een kindje gaat! Hoop van harte dat dit je dit nooit meer mee moet maken!! Veel klusplezier Molly, succes! Hier is de ongi weer helemaal weg en voel me meteen weer een stuk fitter! Hoop maar dat ik snel zwanger wordt want ongesteld zijn is niet mijn ding!!
de kans op bevruchting is het grootste VOOR de eisprong. Erna klussen heeft vaak geen zin meer. Als je 3 dagen voor de eisprong klust...tot de eisprong,dan zit je goed!
Ze zeggen dat het het beste is om de dag. Dan is het zaad van wat betere kwaliteit. En na de eisprong heeft alleen zin als je het gelijk erna doet. Meestal weet je ook niet precies wanneer je ei is dus wij klussen dan altijd om de dag rond die tijd. Gebruik wel ovulatietesten maar ook dan weet je niet precies wanneer hij springt na een positieve test. Er zijn ook mensen bij wie hij pas een paar dagen na een positieve test springt. Dus staar je niet blind om zo'n test (mocht je ze gebruiken).
Stoppen met de risperdal, met de amitriptyline is al rekening gehouden met mijn kinderwens en die staat ook op de lijst van veilig als ik zwanger mocht raken. Ja, dat heb ik dus ook! Vandaag was het weer even weg maar zit nog steeds niet lekker. Om in te slapen en niet te piekeren. Maar ik ga er als het goed is mee stoppen dus.. Wat een datum al niet kan doen.. als het bij ons deze ronde raak is, ben ik uitgerekend op de sterfdag van mijn mans opa.. ook een bijzondere datum. Ja, dat denk ik wel. En zoals ik al zei, mag de amitriptyline dus wel en die is het belangrijkst. De risperdal is maar 0,5 mg, dat scheelt natuurlijk. Zo, dat was alles ^^ Ik heb net ff geshopt. Alle babyzooi maar overgeslagen, maar wel alvast K2v5 gehaald en foliumzuur, is dat maar alvast in huis. Heb al wel de hele dag buikpijn, krampjes. Denk dat mijn ei zich ook aankondigt
Ik slik sertraline, ( anti depressiva) en mag Dit vd arts ook blijven slikken, wel fijn want zonder maakt mij angstig en nerveus, en dat lijkt me ook niet goed voor de zwangerschap!
Ik had er een topic over geopend in zwanger worden: Zwangerschap&Medicatie. Daarin werd een link gepost met een lijst van medicatie die je tijdens de zwangerschap gewoon mocht blijven gebruiken onder begeleiding van je HA. Erg handig!
Volgens mij kun je rond je ei het beste iedere dag klussen of tenminste om de dag. Het schijn t beter te zijn als de zaadjes al klaarliggen voordat ei er is, dus dan moet je een dag voor je ei klussen.
De week voor je ei al om de dag gaan klussen, zaadjes leven gemiddeld 2 dagen (sommige uitslovers wel 7 maarja, wie weet dat je man die uitslovers bezit..) en je eitje maar 24 uur, dus je kan het beste de dag ervoor/de dag zelf klussen en daarna ook.