Hoi meiden, Wat een lieve berichtjes, had even alles bij gelezen.. Jens is uiteraard ons eerste kindje, zal hij altijd blijven!! Zal even kort toelichten wat er gebeurd is. Ik kreeg hele heftige zwangerschapsvergiftiging en ben met zware hoofdpijn naar t ziekenhuis gegaan, kon gelijk blijven en werd alleen maar zieker gemaakt. Het ging toen al erg slecht met mij en onze kleine man scheen het ook niet al te best te doen. Om dit te laten ophouden is er maar 1 manier: zwangerschap afbreken. Anders was ik er niet meer geweest. ( heb dat zelf nooit zo ervaren, omgeving wel). Dus ik moest met 23 weken bevallen en kreeg weernopwekkers. We zijn natuurlijk nog steeds intens verdrietig, maar de leegte is niet te harden! Ik ben moeder geworden, maar kan geen mama zijn. We hadden al zoveel liefde voor Jens en het niet echt kunnen geven is lastig. Een kindje is zo welkom, vandaar dat we weer zijn begonnen wanneer dat weer kon. Of we hier al goed aan doen geen idee, maar voor nu wel. Jullie lieve berichtjes steunen mij hier ook in! Hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben! Succes en enjoy xx
Zo ik probeer het weer een beetje bij te houden hoor haha, maar zit hier nog ruim voor ei dus nog niet echt boeiende dingen te vertellen @MamaJens wat heftig zeg wat je hebt meegemaakt.. Heb je nu wel weer groen licht om zwanger te raken? Mijn vriendin heeft ook heel heftig hellp gehad, in haar geval aan het eind vd zwangerschap.. Haar kindje leeft gelukkig nog wel, maar ze was er zelf bijna niet meer geweest.. Zij mag in ieder geval een jaar lang niet zwanger raken omdat haar lijf moet herstellen, anders zouden ze ook de zwangerschap moeten afbreken.. Hopelijk is het bij jullie snel weer raak en gaat het ditmaal goed! @Angel1988 Wij zijn in febr. naar de huisarts gegaan omdat we toen een jaar bezig waren, en die nam ons gelukkig gelijk serieus.. Zij heeft toen bij mij soa-test laten doen en bij man zaad laten testen. Bij ons kwam er uit dat mijn man's zaad niet goed is en dus lopen we nu bij de fertiliteitsarts in het ziekenhuis.. Moet er niet aan denken dat we nog een jaar hadden moeten wachten.. Da's dan tijdverspilling.. Misschien kan je eens overleggen met de huisarts om dat ook zo te doen? Heb je in ieder geval wat dingen uitgesloten en mocht het allemaal goed zijn kan je met een 'gerust' hart nog even langer proberen en dan evt. alsnog naar de gyn.. @ de rest: Succes met eieren zoeken/bevruchten/enz..
@ mamajens,, jeetje meid wat vreselijk om zoiets mee te maken!! Ik hoop voor jou idd snel een posi test @alle nieuwe meiden welkom,, hoe meer zielen oe meer vreugd! @hier... Nog steeds geen posi ovu test wel al om de dag aan het klussen voor de zkrheid, aan mijn lichaam te voelen komt die er snel aan!! Maar ben heel blij dat ik aan de testen ben gegaan want heb vorige 2 maanden de plank flink mis geslagen,, dacht namelijk dat mijn ei rond deze tijd allang geweest was! Heb nu steeds steekjes in mijn zij en vol gevoel in mijn onderbuik!!
Ja dat klopt, wij proberen deze ronde gewoon heel de maand om de dag te klussen dan kan het qua zaadjes niet missen Zo hebben we het ook bij mn dochter gedaan en het was toen wel raak, maar ja of dat nu weer zo is.... ik heb nu maar 1 eileider
@Milly welkom, even een vraagje. Zijn jouw menstruaties ook anders na de curettage?? Ik ben aggelopen oktober gecuretteerd en sindsdien heb ik andere mensruaties met ook veel oud donker bloed. @Ior, tja die steekjes en pijn aan je tepel kunnen vanalles zijn meid, het kan je ei zijn, het kan een innesteling zijn of gewoon een naderende ongi of gewoon zomaar iets. Ik weet als geen ander dat steekjes/pijntjes en kwaaltjes helemaal niks hoeven te betekenen. Probeer je er niet blind op te staren, hoe moeilijk dat ook is. VVDD: Nee wij vieren geen bevrijdingsdag, mn man moet werken en ik ga een beetje rommelen rondom huis haha Vanavond gaan we wel uit eten maar dat hadden we toch wel gedaan.
@#&@%**#& ik raak echt gefrustreerd mijn ovu test is weer negatief en uitgaand van een cyclus van 26 dagen heb ik 17mei mijn nod dat is al over 12 dagen!!! Dus nog 2 dagen en dan is mijn lf toch veel te kort?????? Wie kan het mij vertellen? @vvdd wij gaan geen bevreidingsdag vieren, gwn even boodschappen doen en moededag kado halen!!
@dreamgirl, het kan... Ik heb een lf van 10 dagen, maar het is echt heel vervelend als die testen niet mee werken Test je 1 keer per dag? en op welk tijdstip test je? Want het kan zijn dat je ei of nog moet komen, of dat je hem gemist heb. @mamavanjens, wat ontzettend heftig zeg! Ik denk dat iedereen hier het je gunt om snel weer zwanger te zijn en dat die zwangerschap dat beter mag verlopen
hier gisteren mijn eisprong en dus nu weer op het wachtbankje, op naar de 18de en hopelijk deze keer wel een blijvende positest.
@lblue, ik test sochtends om 11uur, 1x per dag... Heb net wee getest en nu is die licht posi.. Dus denk dan morgen of overmorgen wel goed posi!!!!!
Dan hoop ik voor je dat het inderdaad morgen of overmorgen duidelijk is! Toch wel prettig om te weten dat je langer door moet klussen dan je normaal dacht Het zou nog steeds kunnen dat je evt een écht positieve test mist. Ik heb mij laten vertellen dat de beste tijd om te testen rond een uur of 1 is. Het duurt nadat je wakker bent nog een aantal uur voordat het hormoon in je urine zit. Daarom vroeg ik hoe laat je test. Wat eventueel misschien wel leuk is, is om naar fertilityfriend.com te gaan en te kijken of je daar of de mail van 'de cursus' of die (3) filmpjes kunt kijken. Die zijn behoorlijk informatief. Ze gaan voor een groot deel over temperaturen, maar er komen ook andere handige dingen in voor. @masami, laten we het hopen!!
Mamajens, kippenvel als ik je verhaal lees! Kan me met geen mogelijkheid inbeelden hoe het moet voelen, maar lijkt me verschrikkelijk! Hoop van harte dat je de moederrol in 2013 mag vervullen!! Dreaminggirl, pff zou ik niet goed van worden! Maar weet niet hoelang lf minimaal moet zijn Hier niet bijzonders, ben aan de poets, vanmiddag vriendinnen op visite en vanaaf feest
mamaJens wat heftig zeg! Wat vreselijk om mee te maken! Sterkte! Masami spannend! Ik vind die dagen altijd zooooooow lang duren pff
Heftig verhaal mamavanJens, hopelijk mag je snel weer zwanger worden. Veel succes. Hier; ik heb zojuist weer een stapel ovulatietesten gekocht. Op naar mijn ei!!
Ik liep gisteren in de kruidvat.. "ik neem geen testen mee, ik neem geen testen mee, ik neem geen testen mee" Dan krijg ik namelijk testdrang Geen testen = geen testdrang. Waar kwam ik mee thuis ^^ Nu zal ik het zelf in de hand moeten houden.