mamajens@ gebruik het forum om wat dingen van je af te schrijven kan erg opluchtend werken! Dit word een roze maand voor jou!! vvdd: slaapdiens gehad, nu even bijkomen en vanavond naar go back to te zoo( hoop dat ik het goed schrijf)
@vvdd ik ga niks bijzonders doen vandaag.. ik ga met mijn tante taarten bakkeN ook leuk en lekker natuurlijk hihi... @ ego bericht.... mocht ik deze maand zwanger raken zou het verwacht worden eind januari als ik het goed heb toch ?? mijn contract loopt tot 1 december en zou weer een jaarcontract krijgen .... mogen ze daarom je contract niet meer verlengen ..? Sorry misschien heel vreemd dat ik me hier 'druk' om maak maar kwam zomaar ineens op in mijn hoofd Ik heb nog geen hoop dat ik zwanger ben maar toch
Tijdens je zwangerschapsverlof mogen ze je niet ontslaan, maar als je contract afloopt, loop je de kans dat ze hem niet verlengen. Dat mag dus wel.. Tenzij je nu al zwart op wit kan krijgen dat je contract verlengd word. En idd, januari. Bij mij zou het 28 januari zijn ^^
Mamajens Wat een vreselijke tijd moet je achter de rug hebben. Hoop voor je dat je heel snel weer zwanger bent. Misschien een rotvraag maar, is er geen kans op herhaling? Heb zelf bij mijn oudste ook Hellp gehad, bij de jongste alleen pe. Hier Is het wachten begonnen..... We gaan aftellen en heel hard hopen dat de test ook voor mij op roze gaat!
Heftig hoor, mamajens. Ik wil je veel geluk wensen en hopelijk snel op roze, hoop ik voor ons allemaal!
Zo, na een bedvakantie (migraine) nu weer ff lekker de tijd om te lezen en te reageren... @ Jufaman: Ik hoop dat het sperma weer goed is! Spannend. Wij gaan dus ook met een maandje he sperma weer testen. @Angel: hoe gaat het nu met die bloedingen? Nog steeds ondeuidelijk? @ Ils, wat irritant! Ik vind het ook zo lastig om via tel te reageren. @ enjoyce, vaag, ik had de laatste keer ook dat ik alleen een paar dagen een lichte streep had, dus dan zal het ook maar heel even echt positief zijn geweest. Ik heb wel meestal maar 1 dag posi. @Dreaminggirl, is je cyclus soms ook langer? tien dagen kan ook nog prima... zal er nu idd wel aankomen @ Minnie: al meer duidelijkheid over je blaas? @ Molly: ik wist niet dat je eisprong ook pas een paar dagen na posi ovutest kan zijn, goed om te weten. Misschien toch maar gaan tempen dan voor meer duidelijkheid... @Mamajens: hopelijk mag je snel weer mama zijn @within: haha, ik koop ze echt niet meer! Werd gek van al dat getest vorige maand. Hoe gaat het nu met die duizeligheid? Misschien toch iets met je medicatie te maken? MIsschien met het afbouwen van dat ene medicijn? En hier... Ben er eindelijk achter waar al mijn zwangerschapskwaaltjes van vorige ronde vandaan kwamen: allemaal bijwerkingen van mijn medicijnen. Misselijkheid, rommelende buik, gekke pijnen, dromen, slecht slapen... Alleen de gegroeide tepels niet, waar die vandaan kwamen weet niemand. Grapje van mijn lijf?
Enjoyce, op de kop gehangen??? Within, haha erg herkenbaar Sunflower, nee dit mag geen reden zijn om je contract niet te verlengen, maar ze mogen hem ook zonder reden niet verlengen . Snap best dat hier mee bezig bent, het is toch je inkomen en een stukje financiële zekerheid! Saar, had die gegroeide tepels ook nooit tijdens je menstruatie, maar lette je er normaal gezien misschien niet op?
Sunflower, het mag idd geen reden zijn! Mijn contract is echter niet verlengd tijdens mn zwangerschap, maarja hun namen toen mijn zwangerschap ook niet helemaal serieus. Mijn contract liep op 1 feb af en ik geloof dat ik met 12 feb met verlof zou gaan...dus voor hun lekker makkelijk... Ik had wel toen al 3x een jaarcontract gehad en zou overgaan naar een vaste...helaas...
Toch altijd handig om in huis te hebben Ik kan me wel inhouden.. denk ik. Duizeligheid is weg, heeft echt 3 dagen aangehouden. Moet het volgende week wel ff bij mijn HA aangeven. Moet er toch heen voor medicijn bespreking. (1e maand is voorbij). Die klachten ken ik overigens. Daarom ben ik met de Risperdal af gaan bouwen, ik was daardoor schijnzwanger incl. lekkende tepels.
@Contract: Ze moeten je minimaal 1 maand vtv vertellen of je contract wel of niet verlengd wordt. Doen ze dit niet betekend dat een stilzwijgende verlenging van je contract naar onbepaalde tijd. Verder mogen ze je geen nieuw contract weigeren als de enige reden jou zwangerschap is. Dus als ze tzt geen contractverlenging geven en jou functioneren is gewoon goed is en het bedrijf geen financiƫle reden heeft om je contract niet te verlengen, dan kan je dat aanvechten. Helemaal als ze na een paar maanden iemand anders jou functie laten bekleden. @Moederdag: Zijn er hier dames die met Moederdag gaan testen of het raak is deze maand? Ik ben in dubio. Heb mijn ei op koninginnenacht gehad en had gister een dip in de temp die op een innestelingsdip kan wijzen. Maar vorig maand ook op dag 14-15 ei gehad en pas op dag 31 ongi(had volgens mij wel een griepje onder de leden en ben aan het instellen met schildklier hormonen).
Alyne klopt dat wel 1 maand van tevoren? Iemand elders die had 2 weken voor haar contract afliep te horen gekregen dat het niet werd verlengd, maar het was wel rechtsgeldig. Ze had dit uitgezocht via rechtshulp.
Hier is testen op moederdag ook veel te vroeg, dan heb ik net mn ei gehad (hoop ik). Maar als mn ei op moederdag wordt bevrucht ben ik ook blij hoor hihi. @Masami, succes op het w8bankje. Had je de vorige ronde ook een posi zw.schapstest? Omdat je hoopt op een blijvende posi-test. Andere meiden ook veel succes op het w8bankje, dat zijn echt de minst leuke dagen ""zucht" @Saar, de druk op mn blaas is al wat minder maar plassen doe ik nog steeds als een olifant. Ik vermoed dat het toch met hormonen te maken heeft. Lief dat je het vraagt trouwens.
@BamJolan: Ik heb sinds 2007 niet meer bezig hoeven zijn met de wetten en regels rond om personeel. Maar tot 2007 was het toch echt dat je mondeling of schriftelijk moest aangeven of iemand wel of niet mag blijven.
Dag dames, Hieronder een stukje wat ik vanmorgen in de krant las. Ik schrok me dood... Word er gewoon akelig van. Bredase (21) trapt zwangere vrouw in de buik - Etten-Leur - Regio - bndestem En toevallig speelt dit ook in de actualiteit Baby mishandelde zwangere vrouw overleden | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Nu ik bezig ben om zwanger te raken, vallen deze berichten me op. Het doet ook echt wel wat met me! Sorry hoor, maar ik wil het gewoon even delen met jullie...
Meiden bedankt voor de antwoorden! Is idd toch beetje financiele zekerheid .. maar ik heb gelukkig een hele leuke en gezellig werkplek. Maar het 'drukke' seizoen is bij ons de winter, wij mogen eigenlijk ook geen vakantie nemen met kerst en dusja word lastig maar goed, ik hoop dat ze blij genoeg zijn dat ze mij houden! mocht het uberhaupt raak zijn deze ronde als ik mijn ei vind hihi.... Fijne avond allemaal!!
O jemig, dan zul je ook wel wat valse hoop hebben gehad! Ik word zo gek van bijwerkingen van medicijnen... Zeker als jij je med pas een maand slikt, kan die duizeligheid daar goed mee te maken hebben. Hoop dat het ook helpt tegen je pijn! Maar mooi dat je nu niet meer duizelig bent
Zou zomaar kunnen! De eerste dagen heb ik bijna continue liggen slapen.. Echt helpen tegen de pijn doet het nog niet helemaal, dus ik verwacht een ophoging de komende week. Kan ik weer lekker slapen De andere ga ik helemaal mee stoppen, dat heb ik gisteren afgesproken. @zwangere dames: Mij viel het ook al op, hoe veel je het in het nieuws hoort nu. Maar idd, misschien omdat je nu zelf ook probeert zwanger te worden. Morgen ga ik gezellig naar de efteling ^^ Hopen dat het droog blijft, maar zoals vandaag moet te doen zijn. Liever droog en wat kouder dan die warme plakzooi en een mega druk park
hallo ik wil mij hier graag ook melden mijn NOD is 26 mei ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen dit is mijn 2e ronde na miskraam januari 2012 we zijn nu bezig voor ons 6e en laatste kindje