ff iets leuks tussen door de ooievaar is lang geweest samen met zijn vriendjes de rijgers. hoop dat jullie de fotos zien. net gemaakt voor de deur.
er was 1 ooievaar 6 rijgers en voor de rest duifen meeuwen en eenden en nog meer vogels leek wel een dierentuin hihihihi
@ Elisabeth, jep het is echt waar. Ik lees alleen net dat dit to 1-1-2012 was dus dit zal inmiddels niet meer gelden denk ik. Bij mij op het werk is dit ook toegepast. Hier een linkje waar ik net dus las dat die regeling verlopen is: - MT Management team, Economie, business, management en carriere voor managers
he isabel, daar ben je weer gezellig hoor. volgens mij houd ior de lijst bij. maar ik weet niet zeker of dat al vast is, dat zal je aan haar moeten vragen. groetjesss
Trouwens ze zeggen heah dat als je elke dag klust dat de sperma dan niet heel goed is!! Geloven jullie dat?? Ik heb nu do gister en vandaag geklust!!! Want had vanochtend een posi ovu test en net nog een gedaan en toen omo wit... Dus dacht ag dan maar even lekker klussen..
volgens mij is de info daarover nogal uitlopend. Op de ene site lees je dat om de dag beter is of zelfs om de 2 dagen. Maar op de andere site lees je weer dat het niets uitmaakt. Wij doen om de dag en wanneer de ovulatietesten echt positief zijn soms ook wel iedere dag. Elk zaadje is er 1, dus al zou de lading dan wat dunner zijn als je het 2 dagen achter elkaar doet, nog is er kans dat er een goeie zwemmer tussen zit
@angel, ja vind ik ook hoor... Lekker zwemmen maar.... Hahahaha soms maken die internet berichten me echt onzeker, je wil het natuurlijk zo goed mogelijk doen zodat het zo snel mogelijk raak is... En niet een maand missen! Maja dan lees ik wee iets en dan denk mmmmm
ja isabel, gelukkig. Toch een kans. Tuurlijk mag je de lijst bijhouden. Ik hield het bij als ik achter de laptop zat, maar via mobiel wil dat niet. En gebruik laptop bijna niet. Dus zou wel handig zijn als er wat meer de lijst bijhouden
Mamavan5 Wat stom dat ze je zo lang hebben laten lopen. Ik heb het ruim een week afgewacht, maar ten er niks op gang kwam wilde ik eerst een curettage. Dat duurde hier zo belachelijk lang, dat ik uiteindelijk maar cytotec pillen heb genomen. Gelukkig wel in 1 keer schoon, maar wel nog 6 weken lang oud bloed verloren. Werd ik ook knettergek van. Gelukig deze week net op tijd opgehouden dus net op tijd ei kunnen verzilveren... Ils Heftig, zo'n blikseminslag. Krijg je dat wel vergoedt van de verzekering? Bamjolan In je eentje 4 kids....respect voor jou... Riantje Tip: Laat je vriend/man alvast het boekje van Kluun, help, mijn vrouw is zwanger, lezen. Dan weet hij dat hij het nu nog goed heeft in vergelijking wat nog moet komen. Staat gelijk in hoe ermee om te gaan. Moet echt zeggen dat mijn man zich keurig aan Kluun's regels gehouden heeft en dat het best goed is gegaan zo. Heb trouwens ook wel eens van die ontstekinkjes onder mijn oksel. Heel vervelend... Elisabeth Als het deze ronde hier raak is ben ik een week na de verjaardag van mijn jongste uitgerekend....en mijn kindjes komen tot nu toe nog te vroeg, dus.... Mei gaat helemaal jouw maand worden zeg! Nu maar hopen dat die kers ook nog op de slagroomtaart wordt gezet. Jackstory Ik hoop dat die ooievaar een mooi voorteken is voor je. Isabel Ha, daar ben je weer! Fijn dat er nog een kansje is... Dreaminggirl Tja, ik denk altijd maar dat je maar 1 zaadje nodig hebt.... Denk echt niet dat het heel veel zal uitmaken als je allebei geen verminderde vruchtbaarheid hebt. Gewoon doen als je wilt/kunt...hahaha Ior Bedankt voor het bijhouden van de lijst tot zover!
♥ ♥ NOD LIJST 16 t/m 31 MEI 2012 ♥ ♥ Bekijk bijlage 243377 16. (6) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje Manon77, 5e ronde, 3e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje Toekan, 6e ronde, 1e kindje 17. (5) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje Bamjolan, 9e ronde (off. ronde 15), 4e kindje 18. (6) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje L89, 4e ronde, 1e kindje Elisabeth75, 8e ronde, 2e kindje 19. (3) collo003, 2e ronde na mk, 3e kindje Purple85, 4e ronde, 1e kindje Eowynka, 1e ronde, 1e kindje 20. (6) Dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje Angel1988, 13e ronde, 1e kindje dientjuh, 4e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden met 37 weken) jackystory, 7e ronde, 1e kindje DoloresdeGraaff, 2e ronde, 4e kindje (3 mk's) 21. (4) von82, 4e ronde, 1e kindje Neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 2e ronde, 1e kindje 22. (4) piepoe, 11e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje SanenJef, 2e ronde, 1e kindje 23. (4) All Mine, 2e ronde, 3e kindje LBlue, 11e ronde, 1e kindje Leo85, 17e ronde, 1e kindje Chikah, 6e ronde, 2e kindje Love and Hope, 2e ronde, 1e kindje 24. (6) Kaka, 4e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde na mk, 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje nik, 6e ronde, 1e kindje 25. (5) Ils80, 2e ronde na mk, 3e kindje Noushis, 1e ronde na mk (4e na curretage), 2e kindje marly87, 5e ronde, 1e kindje foeske, 3e ronde, 2e kindje roosje24, 3e ronde, 1e kindje 26. (4) Ior, 4e ronde, 1e kindje Kunst, 12e ronde, 1e kindje Mammievan5, 2e ronde na mk, 6e kindje Hopelessinlove,1e ronde (na pauze), 1e kindje 27. (8) Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje naliey, 54e ronde - 8e ronde na mk, 1e kindje Saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde na MK, 2e kindje xSchaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 7e ronde, 1e kindje mamajens, 1e ronde, 2e kindje (1e kindje bevallen met 23 weken) 28. (4) Riza, 2e ronde, 1e kindje Nonma, 4e ronde, 1e kindje Fathers Princess, 13e ronde, 1e kindje Milly123, 6e ronde na MA, 1e kindje 29. (3) Bootjekatootje, 2e ronde na 2 mk, 1e kindje Radjnie, 7e ronde, 1e kindje susyq, 11e ronde, 1e kindje 30. (4) Troelaa, 5e ronde, 1e kindje diabolique21, 8e ronde, 1e kindje babbii, 5e ronde, 1e kindje wenndiiY, 2e ronde, 2e kindje 31. (4) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanF2009, 4e ronde, 2e kindje misspiggy83, 3e ronde, 2e kindje mama3e, 6e ronde (1mk), 3e kindje Datumloos (2) Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje SunFlower85, 2e ronde na mk, 1e kindje Totaal: 78 ♥ zwanger ♥, ongesteld, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven. Mezelf er weer opgezet
Wat lief van jullie allemaal Dankjewel! Kans is wel redelijk klein maar dat maakt het niet minder spannend..
Dank je wel om mij op de lijst te plaatsen! Voor nu ga ik opschieten het is net 06:05 uur en we gaan trouwen!!! Werden om 05.00 uur al wakker. Zal een drukke dag worden denk ik! Oja! Ik ga later bijlezen want ben nu errug druk
@Dolores, alvast (als jij het leest dan is het allemaal al weer achter de rug) gefeliciteerd! Hopelijk is het een prachtige dag waar je de rest van jullie leven met een fijn gevoel op terug kijkt! @Isabel, welkom terug.. Wat fijn dat er toch een kansje is. @zaad en gebruik hiervan, ik heb ook zoveel verschillends gelezen dat we vooral afgaan op zin. En dat kan betekenen 2 dagen wel, en dan weer niet, of om de dag, of iedere dag... Maar net hoe het uit komt. Wel hou ik (en mijn man) er rekening mee dat we rond de eisprong net ff wat meer aan de slag gaan, maar onze voornaamste leidraad is zin.
Een hele fijne dag toegewenst! En natuurlijk een lang en gelukkig huwelijk! Ik en mijn vriend trouwen volgende week maandag!
Kan iemand mij op de 19e plaatsen? Ik zit in de 5e ronde (volgens mij) voor een 2e kindje. Ik lees hier en daar een beetje mee maar verder zal ik niet echt actief posten. Iemand trouwens goeie ervaringen met Clearblue ovulatietesten? Ik heb ze sinds deze maand maar heb rond m'n ovulatie niet positief getest? Had met de app van period tracker uitgerekend dat ik rond 4 mei m'n eisprong had dus heb van 2 t/m 5 mei getest maar allemaal negatief. Zou het kunnen zijn dat ik eerder m'n eisprong had? Heb een redelijk stabiele cyclus van 28-29 dagen en 19 april was m'n laatste menstruatie begonnen. Snap er weer nix van. Had vrijdag wel buikpijn (niet onderin maar juist hoog, ter hoogte van m'n borstbeen) maar was niet m'n maag want kon gewoon eten. En heb het idee dat m'n borsten gevoelig zijn maar voelt ook enigszins als spierpijn zoals vrijdag die buikpijn... Pff lekker vaag weer allemaal. Ik hoor wel wat iemand er van denkt. Sterkte allemaal weer lieve meiden!