nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Helemaal voor niks zorgen gemaakt. Alles is goed met zijn zaad!!!!! Ben zo blij, sta helemaal te shacken. Hubbie zei gelijk: "wat had je dan verwacht, heb toch altijd gezegd dat ik super zaad heb".

Nu ben ik dus de schuldige :)

Ik heb vrijdag een bloedtest, daaruit volgt of ik ook echt afgelopen donderdag ongeveer mijn eisprong heb gehad en daarna moet ik wachten totdat ik ongi ben voor een nieuwe afspraak en gaan ze mijn cyclus van het begin tot het eind volgen, samenlevingstest, etc.

2. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Molly!!:D

3. Ior

Ior Niet meer actief

oh molly, dat is toch wel fijn. En ook heel fijn dat ze direct verder gaan met onderzoeken.

4. Within

Within Niet meer actief

Goed nieuws dus! Super!

5. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal top molly dat is goed nieuws!! En ook fijn voor je hubbie!!

6. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Dat is fijn Molly! gelukkig is alles goed. Nu hopen dat het bij jou ook iets 'simpels' is en dat je niet de meest heftige behandelingen moet ondergaan.

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Super nieuws !

8. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    dank voor jullie leuke reacties. Maakt me nog extra vrolijk!

9. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Heel fijn nieuws!!

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Lieve dames!

Door omstandigheden ben ik al een tijd niet op het forum geweest! Heb nu weer redelijk bijgelezen, kan niet op iedereen reageren, maar even de uitschieters voor mij:

@Dolores: Gefeliciteerd! Zo te horen was het een fantastische dag! Kan me onze dag van afgelopen augustus ook nog zo goed herinneren, dat vergeet je nooit meer! :) Geniet er van!

@Molly: Dat is goed nieuws! Hopelijk is jouw bloedtest ook in orde!

@hier: ben weer volledig in de bonen... ben weer aan het temperaturen, maar nu geeft FF sinds vanmorgen aan dat mijn ei waarschijnlijk afgelopen zondag was... Nou hebben we zowel zaterdag als zondag toevallig geklust, maar volgens mijn berekeningen zou dit ei dan 7 dagen te vroeg zijn....... Ik heb ovu testen besteld, maar nog niet ontvangen, hoop dat ze vandaag komen, want volgens mij is mijn ei pas zaterdag op zijn vroegst...

11. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Molly wat een goed nieuws. Hopelijk is het bij jou ook niet noemenswaardig en kunnen jullie snel op roze.

nonma, hopen dat jij ook op roze mag als je precies goed geklust hebt.

12. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Lieve Dames ik heb even een vraagje volgens de berekening moet ik vrijdag me ei hebben nu hebben we vanaf mijn menstruatie iedere dag geklust maar gisteren ochtend had ik ineens veel last van pijn in me onder rug en veel slijm wat op eiwit leek gisteren avond wat pijnlijke baarmoeder maar toch nog even lekker geklust tijdens het klussen was me baarmoeder behoorlijk gevoelig en na het klussen heb ik nog 2 uurtje op bed gelegen en was de pijn in me baarmoeder helemaal verdwenen kan dit duiden op een vroeg ei ? heb gisteren nog wel even gevoelt maar me baarmoeder zat vrij hoog en was erg zacht wat heeft dit te betekenen ? kan me ei elk moment komen of heb ik hem al gehad ? in ieder geval klussen we gewoon elke dag vrolijk door het is te lekke om te laten liggen :)

13. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Ik kan echt niet alles bijhouden hier hoor.. haha!

Sinds afgelopen zaterdag vruchtbaar slijm, althans, zo ziet het eruit. Maar naar mijn idee komt het ook door het sperma van manlief..
    Ook vandaag nog vruchtbaar slijm. Afwachten maar..

14. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Diabo: ja leuk he, fijne voorbereidingen in ieder geval. Ennn heel subtiel hoe je het aanpak hoor hihihi.

MizzBunny: Welkom, gezellig dat je erbij bent gekomen dat je maar gauw op roze mag!

Molly: wat een spanningen zeg, kan me helemaal voorstellen!
    Pfffff. Maar ben blij voor jullie.
    Spannend die bloedtest.

15. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @mammievan5: volgens welke berekening? temperaturen is secuur en ovulatietesten ook maar het zelf gewoon uitrekenen weer niet. En ook het voelen van je baarmoeder schijnt erg lastig te zijn dit moet je ook al een aantal maanden elke dag op hetzelfde tijdstip doen om het te leren te begrijpen en het blijft altijd een beetje vaag.

Het kan dus best dat je je ei gehad hebt, maar het kan net zo goed iets anders zijn waar je last van hebt. Dus lekker door klussen en afwachten denk ik.

16. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb

volgens de berekening van biologischeklok.nl

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    ik dacht ik kijk even op die site (ken hem namelijk niet) maar internet zegt dat deze pagina niet bestaat.

18. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb

Biologische klok - Predictor

19. Within

Within Niet meer actief

Ik ben blij om weer te mogen klussen maar sommige dingen heb ik niet gemist :p

Gingen gisteravond douchen en toen zag mijn man opeens aderen over mijn borst lopen en nu voelen ze erg beurs aan. Heb ik weer.. ik wou me er niet zo mee bezig houden >.<

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @within: vervelend he. Ik word er ook gek van. Die aderen heb ik een paar maanden geleden gekregen en zijn niet meer weg gegaan. Beurs zijn ze bijna de gehele maand. Alleen ongeveer 5 dagen rond mijn ei niet.

Ik geloof het pas als ik een positieve test heb.

@mamavan5: o nu lukt het wel. Zo'n klok hebben ze hier op de site ook. Maar deze zegt helemaal niks hoor. Deze klopt alleen als je een standaard vrouw bent. En dat is niemand. Als je het echt wilt weten kan je beter tempen. Maar dat maakt het wel allemaal wat dwingender. Als ik jou was zou ik gewoon lekker doorklussen, dan kan je je ei zeker niet missen.

Deel Deze Pagina