Hey ils80, Ik verwacht me ei ook vandaag/morgen. Maar heb ook bijna niks, geen pijn, slijm etc. Even afwachten dan hihi.
Ik weet dat ik vorige maand wel veel slijm had vlak voor ik mijn eipijn had, dus ergens denk ik dat dit nog geen eipijn was. Maar wij klussen nog maar even om de dag door, dan weet ik zeker dat we hem niet gemist hebben.
Zijn er dames die nu hun ei hebben? Succes met klussen dan Ik heb mijn ei niet gevoeld. Heel vreemd, want voel het altijd. Even wat anders, hebben jullie ook wel eens last van een rauwe zere tong? Het lijkt wel schuurpapier zeg, blech.......
♥ ♥ NOD LIJST 16 t/m 31 MEI 2012 ♥ ♥ 16. (6) Dreamer83, 2e ronde, 2e kindje Manon77, 5e ronde, 3e kindje enjoyce, 3e ronde, 1e kindje Lunadog, 1e ronde, 1e kindje Meis1987, 6e ronde, 1e kindje Jane1981, 3e ronde, 2e kindje Toekan, 6e ronde, 1e kindje 17. (5) Molly27, 12e ronde, 1e kindje Alyne, 3e ronde, 1e kindje Dreaminggirl, 3e ronde, 1e kindje Stopcontact, 5e ronde, 2e kindje Bamjolan, 9e ronde (off. ronde 15), 4e kindje 18. (7) Masami, 10e ronde, 3e kindje Mystiklady, 6e ronde, 3e kindje Hoop42, 7e ronde, 5e kindje Jufaman81, 17e ronde, 1e kindje L89, 4e ronde, 1e kindje Elisabeth75, 8e ronde, 2e kindje ZoGraag, 21e ronde, 1e kindje 19. (5) collo003, 2e ronde (na MK), 3e kindje Purple85, 4e ronde, 1e kindje Eowynka, 1e ronde, 1e kindje Apekop, 5e ronde, 2e kindje Melletje86, 4e ronde, 1e kindje 20. (7) Dalia03, 2e ronde, 3e kindje dream4, 6e ronde, 1e kindje dientjuh, 4e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden met 37 weken) jackystory, 7e ronde, 1e kindje DoloresdeGraaff, 2e ronde (3 x MK), 4e kindje Manu74, 4e ronde (na MK), 2e kindje Mizz Bunny, 3e ronde, 1e kindje 21. (5) von82, 4e ronde, 1e kindje Neirod, 3e ronde, 1e kindje fiona1983, 7e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 2e ronde, 1e kindje miepje01, 9e ronde, 1e kindje 22. (3) piepoe, 11e ronde, 1e kindje Ginie, 4e ronde, 3e kindje SanenJef, 2e ronde, 1e kindje 23. (6) All Mine, 2e ronde, 3e kindje LBlue, 11e ronde, 1e kindje Leo85, 17e ronde, 1e kindje Chikah, 6e ronde, 2e kindje Love and Hope, 2e ronde, 1e kindje Angel1988, 13e ronde, 1e kindje 24. (6) Kaka, 4e ronde, 1e kindje wendysunny, 1e ronde (na MK), 3e kindje andrea83, 3e ronde, 2e kindje twinkle, 4e ronde, 2e kindje nik, 6e ronde, 1e kindje smeagol, 3e ronde, 1e kindje 25. (6) Ils80, 2e ronde (na MK), 3e kindje Noushis, 1e ronde (na MK,4e na curretage), 2e kindje marly87, 5e ronde, 1e kindje foeske, 3e ronde, 2e kindje roosje24, 3e ronde, 1e kindje blueberry, 2e ronde, 1e kindje 26. (5) Ior, 4e ronde, 1e kindje Kunst, 12e ronde, 1e kindje Mammievan5, 2e ronde (na MK), 6e kindje Hopelessinlove, 1e ronde (na pauze), 1e kindje bouncytigger, 4e ronde, 1e kindje 27. (7) Riantje1987, 3e ronde, 1e kindje naliey, 54e ronde, (8e ronde na MK), 1e kindje Saar81, 6e ronde, 1e kindje minnie1979, 7e ronde (na MK), 2e kindje xSchaapjex, 7e ronde, 1e kindje wendy27, 15e ronde, 1e kindje mamajens, 1e ronde, 2e kindje (1e kindje geboren met 23 weken) 28. (4) Riza, 2e ronde, 1e kindje Nonma, 4e ronde, 1e kindje Fathers Princess, 13e ronde, 1e kindje Milly123, 6e ronde (na MA), 1e kindje 29. (3) Bootjekatootje, 2e ronde (2 x MK), 1e kindje Radjnie, 7e ronde, 1e kindje susyq, 11e ronde, 1e kindje 30. (4) Troelaa, 5e ronde, 1e kindje diabolique21, 8e ronde, 1e kindje babbii, 5e ronde, 1e kindje wenndiiY, 2e ronde, 2e kindje 31. (4) grieby, 3e ronde, 4e kindje mamavanF2009, 4e ronde, 2e kindje misspiggy83, 3e ronde, 2e kindje mama3e, 6e ronde (1x MK), 3e kindje Datumloos (2) Within, 1e ronde na gestopte cyclus, 1e kindje SunFlower85, 2e ronde (na MK), 1e kindje Totaal: 84 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven smeagol, je staat erbij!
Dames, is er misschien iemand anders die de lijst bij wil houden? Ik ga de 16de namelijk een midweekje weg dus dan kan ik het niet meer doen!
Ik durf nog niks te kopen, straks is het voor niks! Vandaag wel lekker lieve baby kleertjes gekocht voor mijn zus en een vriendin. Zo kan ik toch een btje toegeven aan de drang . Ooooooh, als ik zelf zwanger ben ga ik echt helemaal los!!!! Zometeen met hoofdpijn klussen, haha, normaal zou ik nu niet te porren zijn, ben meer in voor een rondje tv ( volgens mij komt straks Echte meisjes op zoek naar zichzelf, daarom moet ik altijd geel hard lachen, ik hou erg van dat soort onzin reality )
Misschien een lichte allergie? Ik krijg het altijd van aardbeien en cherrytomaatjes, maar dan is ie ook n beetje dik, dus misschien is dat anders
Jahoor, laat maar weten wanneer je weggaat dan neem ik het wel over (alleen ff uitvogelen hoe dat plaatje werkt..)
Ik heb het plaatje en de kleuren er voor het gemak afgehaald Within! Is handiger met aanpassen Ik ga woensdag weg, laat het je tegen die tijd nog wel even weten.
Neirod ik heb dat ook weleens ( tong) bij het eten van bepaald voedsel, weet alleen niet meer welk voedsel, volgens mij ook bij ananas. Over slijm, ik heb nooit zoveel slijm. Eergisteren heb ik het gecheckt door even naar binnen te gaan en toen had ik echt een heeeeel klein beetje rekbaar slijm en gister en vandaag niks meer. Misschien moet ei dan toch nog komen??????? Vorige maand had ik volgens mij ook niet veel slijm. Pffff soms weet je niet eens hoe je eigen lichaam in elkaar zit
Hè allemaal! Zijn er al roze meiden? Hier gister en vandaag positieve ovutest, Dus flink aan het klussen geweest de afgelopen dagen Nu kom ik langzaamaan gezellig naast jullie op Het bankje zitten! Succes allemaal
het is nog erg vroeg voor positieve testen... En ik hoef geen luikje.... Maar beetje minder buik zou leuk zijn.
Within Ja hoor, hier ook al dingetjes gekocht ten er nog geen kleine in de picture was. Vind juist dat ik het over me afroep als ik niks koop... Testen met/zonder man Laatste keer zelf getest (wilde zeker weten dat ik niet zwanger was ivm carnaval) en toen zag ik ineens een 2e streep. Snel naar mijn man gelopen om te vragen of hij hem ook zag... Maar heb ook wel eens getest zonder mijn man in de buurt... Wisten de dames in het zw clubje nog eerder dat ik zwanger was Heeft er nog niemand stiekem al een testje gedaan? Het is wel vroeg, maar een echte testjunk misschien onder ons...?
Ik had vandaag veel rekbaar slijm, maar het was nog niet helemaal helder, mijn cb test had ook nog geen smiley vanmorgen, maar het zit er wel duidelijk aan te komen! toch ml maar even verleid net Ik heb wel wat spulletjes in huis, oude kleertjes van dochtertje van mijn zus (ook al weet ik zeker dat wij een jongen krijgen ) en een speentje en een zwitsal doos... Maar ik koop verder niks, vindt ML ook niet goed hoor... hij vindt me een beetje een obsessieve doos hahaha
@testen, ik test pas bij een week over tijd, heb eere meegemaakt dat ik en posi test had en uiteindelijk toch ongesteld ben geworden! Maar denk wel dat ik ga testen zonde hubbie dan kan ik hem verassen!! @verder heb ik zoals iedere maand gevoelige borsten!! En mijn tepel schijven zijn wee grote geworden!!!! Wie heeft dit ook sinds stoppen met de pil?????????
Ja, ik heb gisteren een testje gedaan. Op aanraden van de huisarts, vanwege die duizelingen. Negatief uiteraard anders had ik het hier wel van de daken geschreeuwd. Nu wacht ik geduldig 2 weken ^^