nod-lijst 16-31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door riantje1987, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij mij zijn ze ook enorm geworden de afgelopen tijd, vond ze vandaag weer groter. Ik heb er nog nooit van gehoord verder. Ik heb eerder de pil geslikt en toen had ik het niet na het stoppen. Vreemd... Maar wel goed om te weten dat ik niet de enige ben;)

2. Alyne

Alyne Actief lid

4 apr 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan ga ik de spits af bijten met het eerste "twijfeltestje". Had op 5 DPO een temp dip die volgens iemand een innestelingsdip kon wezen. En vanavond rond 19.45 had ik het niet mee en heb getest...

En het is een testje met echt een shaduw streepje. Maar meerdere mensen zien het dus ben blijkbaar niet gek ;p

Zaterdag ga ik weer een test doen en dan met ochtendurine... Dus ben benieuwd!

Ow ja en nu kan ik niet slapen vd spanning :(

3. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Oeh spannend Alyne!!!

4. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Spannend!

5. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Spannend, maar wel superleuk. Hopelijk heb je zaterdag meer duidelijkheid!!

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Zou diegene die de lijst bij houdt mij op de 21ste zetten ipv de 26ste. Zag nu dat ik het verkeerd had geteld.

@testen hoeveel dagen van te voren kun je een k2v5 doen?

7. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    @alyne mijn duimen draaien voor jou.. !

8. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Gisteren weer leuk geklust... hihi :-D
    Nu maar hopen dat het raak is een van de dagen :D

9. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    ***vangt hcg*** :d

10. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Samen uitvinden of zo ? :p

11. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Zoooooo spannend seg :)

12. Angel1988

Angel1988 Actief lid

29 sep 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    O spannend Alyne! Ik hoop dat hij zaterdag al wat duidelijker mag zijn!

13. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alyne spannend hoor ..zal voor je duimen ..rest van de dames bedankt voor de reacties ..vorige maand had ikook een sliert slijm met bloed wat achter af mijn ei had kunnen zijn alleen dachr ik toen mijn ei eerder gehad te hebben..maar dan was ik een week overtijd ,klopte dus niet . Gewoon weer lange cyclus gehad . Hopen dat hij nu weer korter word ..voor de operatie aan mijn eileiders was hij nl korter en vrij stabiel . Klussende dames succes en wachtbank dames ik duim voor jullie

14. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    @alyne spannend zeg hoop voor op zaterdag een duidelijke test.

Verder kan ik me tot nu toe iedere keer als ik in de buurt van het kv ben me zelf beheersen om geen test te kopen :) want ik weet als ik ze in huis heb dat ik wil testen :p
    Nu dan maar een maandag of dinsdag langs de kv zo dat ik woensdag ochtend dan kan testen:D

Verder gister avond een uitval tegen vl met daar achteraan een huil bui:(
    En hij heel lief wat is er tog maar wist het zelf niet eens wat er was kwam echt uit het niks.

Ben nu ook echt dood op pfff
    En heb ook nog steets steekjes in me lies en onderbuik/baarmoeder lichte sort ongie krampen

En me temp blijft schomelen tussen de 36.8 en de 36.9 terwijl die begin van me cyclus 36.6 was

En toch blijft het gevoel dat het niet zo is hoe kan dat toch
    Ik denk zelf dat.het uit zelfbescherming is en dat ik het pas echt kan geloven als ik een positive test heb.

Ik ga nog ff een uurtje me ogen toe doen ik kan gewoon niet meer en dan vanmidag boodschapjes doen.

O ja en wil de gene die de lijst doet mij op de 16de zetten sta op de 27ste om dat ik er eerst vanuit was gegaan dat ik weer een cyclus zou hebben van 47 dagen naar me ei is eerder dus iedergeval positief dat me cyclus korter is

15. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Wat goed van je dat je je kan inhouden met testen. Ik test altijd veelste vroeg haha. Ben gewoon nieuwsgierig dan.

Het klinkt trouwens wel positief! Ben benieuwd naar je test woensdag! Zelf moet ik nog wat langer wachten met testen, maar of ik dat volhou weet ik niet:D.

Ik wil Pink zien!!

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik ga pas volgende week testen ik denk op zaterdag of zo als ik dan nog niet ongi ben. Ben er deze maand heel rustig onder omdat we bij de gyn zijn begonnen. Ben daar meer mee bezig dan dat ik misschien ook zwanger zou kunnen zijn deze maand.

Te vroeg test ik niet . Ben bang dat als hij positief is het daarna alsnog mis gaat, wat best kan als je te vroeg test. Dan word ik liever gewoon ongi zonder dat ik weet dat ik heel even 'zwanger' ben geweest.

@lblue: weet je al iets?

17. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    @ Alyne: Spannend!!!! Ik hoop dat je de lijst als roze mag aftrappen!!

@hier: nog geen ei gespot... temp gaat wel weer naar beneden, dus misschien morgen of zondag?? ben heel benieuwd! Ben toch meer tevreden over de CB digital testen dan over KV ovutesten geloof ik... die geven namelijk meerdere dagen streepjes en maken het voor mij nog steeds niet duidelijk wanneer het juiste moment is en met deze krijg je gewoon een smiley... veel vriendinnen van mij zijn hiermee al zwanger geraakt, dus ik heb goede hoop! en we klussen gewoon lekker om de dag door tot de smiley periode geweest is:)

18. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje... Ik zie hier heel veel meiden die als de ei later of eerde is dan ook zeggen dat de cylclus korter of lange is,,, maar dat hoeft toch helemaal niet!??
    Ik ha afgelopen 2 maanden een cyclus van 26 dagen en ging er toen vanuit dat ik 14 dagen voor mijn ongi mijn ei had... Maar deze maand zou ik met een cyclus van 26 dagen, 17 mei ongi worden en heb mijn ei afgelopen zondag gespot met een ovutest.... Zou dit dan betekenen dat mijn nod pas 20 mei is!!

Of kan er ook minder dagen zitten tussen je ei en je nod!!!!!!!

19. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @Alyne Super spannend zeg! Ik duim voor je hoor!

Hier eigenlijk nog steeds niet duideiljk of mijn ei nou geweest is... ik dacht eerst van wel maar toen ging mijn temp ineens weer omlaag en nu weer omhoog :S:S Pfff zucht! steun...
    maar nog geen bloedverlies gehad .. en de laatste maanden heb ik dat wel tijdens mijn ei en aanloop na ongi dus ... beetje vervelend mijn lijf! :)

Dames fijne dag en succes!

20. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Pfff 8 dagen nog en dan kan ik officeel testen. We hebben op goed geluk geklust, geen ovu testen mee genomen op vakantie. Nu maar hopen dat het raak is. Ik kan niet wachten om te testen. Voornemen is om dinsdagochtend te testen omdat we die middag ook een afspraak bij de gynaecoloog hebben. Dat is alsnog 4 dagen te vroeg, maar goed. Ik weet dat het niet veel zin heeft om nog veel eerder te testen, maar ik ben bang dat ik het toch niet kan laten. Misschien moet ik een cursusje zelfbeheersing gaan volgen :p

Deel Deze Pagina