o wat vervelend dat het niet zo leuk nieuws was. ik hoop dat je snel weer op roze kan.en dat er een wondertje in ju buik zal groeien. groetjesssss
dat is je zeker af geraden als je nog niet zwanger bent, omdat je zelfs dan al spullen koop. hihihihi
Ik mag op Roze!!! Ik ben zwanger!!!!! Trouwens gister aangegeven dat ik een twijfeltest had, moest ik toen niet al op zachtroze?
Jihoe Alyne, ik zag hem al in het andere forum maar ook hier nog eens van harte!!! Geniet ervan! En inderdaad, strooi even wat hcg onze kant op
Kan iemand mij ook aanmelden voor deze NOD lijst. Mijn cyclus is nooit hetzelfde, maar volgens de ovulatietest zal ik 25/5 ongesteld moeten worden.
Yeahhhh de eerste roze op de lijst, van harte gefeliciteerd Alyne @Jacky, leuk idee hoor van die speen !!!! Hier weinig te melden, heb vandaag een vrijgezellenfeest dus ben vandaag niet meer aanwezig. Allemaal een fijn weekend x
Van harte gefeliciteerd Alyne!! Geniet ervan! Ik hoop ook dat dit een voorbode mag zijn voor de rest van de lijst
@alyne, had je ook kwaaltjes???? Of voelde je helemaal niks?? Jij stond ook op donderdag de 17de voor je nod heah??? Ik ook!!!
@ Jufaman: da's inderdaad een flinke portie stress zeg... Hopelijk zit er toch nog wat superzaad tussen @ Alyne: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Wat geweldig voor je @ niet voor NOD testen: ik doe zeker mee! Ik werd zo zenuwachtig van al het testen vorige maand, dat doe ik niet meer. En in kwaaltjes geloof ik niet meer bij mezelf, dus die zullen me ook niet overhalen @ hier: geduldig aan t wachten op ei. Nou ja, niet zo heel geduldig, krijg al dagen een lichtroze streepje, snap daar niet zoveel van, we zullen zien
Dit zit ik me nu ook af te vragen: hoe lang moet je lf eigenlijk minimaal zijn??? Of zorgt een bevruchting ervoor dat die periode in dat geval lang genoeg is?