Ik zag van de week ook een programma over draagmoeders. Ook een leuk programma en vooral knap van die vrouwen !
Waarom niet Within, kán leuk zijn. Ja niet voor mij hoor, maar lekker meegaan als je der zin in hebt. Ik zou ook liever tlc kijken maar Lief zit indiana jones te kijken, met allemaal smerige, glibberige, kruipende insecten en reptielen. Lamaar, getver Ga ik ondertussen wel eens kijken naar de foto's van de tattooshop waar ik mijn nieuwe tattoo wil laten zetten, eens zien of ze echt goed zijn daar. En hier wat kletsen natuurlijk
ik heb ook tatto's. waar wil je het laten zetten. op je been doet het wel pijn kan ik je zeggen, atans bij mij deed het pijn hahahaha
Deze komt op mijn rug, net iets over mijn schouderbladen maar nét niet in mijn nek. Heb op mijn voeten ook iets in deze stijl, past er dus goed bij Wat heb jij?
ik heb er 1 op mijn pols een klein roosje maar die vervaagt nu iets, een spin in mijn nek mijn eigen naar onder mijn rug in sierletters die wou ik nog uitberijden maar daar is het nog niet van gekomen en dan op mijn been een koreaans kunstwerk. van de spin en die naam op mijn rug heb ik geen foto
Bang voor naalden? Of voor spijt? Weet je wel wat je zou willen? Mijn eerste heb ik al 12 jaar maar daar wél spijt van; zit te hoog op mijn kuit, past niet mooi bij die op mijn voet en ziet er wat ordinair uit. Die op mijn voeten nooit spijt van gehad, nog altijd héél blij mee! En de naald is verslavend